Przetargi.pl
Budowa kanaliazcji deszczowej dla osiedla domków jednorodzinnych przy ul. Prudnickiej w Krapkowicach

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanaliazcji deszczowej dla osiedla domków jednorodzinnych przy ul. Prudnickiej w Krapkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej dla osiedla domków jednorodzinnych ul. Prudnickiej w Krapkowicach (etap I - od ulicy Sportowej do wylotu do rzeki Osobłogi), polegająca m.in. na : wykonaniu kanałów w ulicach z rur PVC o średnicy D200 D250 mm, z rur PP systemu Wagin X-Stream D315 D400 D600 D800 mm o długości łącznej L= 2954 m; wykonaniu studzienek betonowych - włazowych o średnicy 1200 mm - 66 sztuk; o średnicy 1500 mm - 6 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiących załączniki do SIWZ. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej nazw własnych producenta, należy je traktować jako przykładowe. Wykonawca może zaproponować przedmiot innego pochodzenia niż wskazany w dokumentacji projektowej pod warunkiem zachowania parametrów technicznych opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podystawie art. 24 ustawy -Prawo zamówien publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu nastapi w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spelniania warunków udziału w postepowaniu, wg. formuły: spelnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 700 tys. PLN brutto, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymaga się aby Wykonawca udokumentował w sposób wyżej opisany swoje doświadczenie w wykonaniu przynajmniej jednej takiej roboty. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach