Gmina Krapkowice ogłasza przetarg
- Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
ul. 3 Maja 17 17
47-303 Krapkowice, woj. opolskie
tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
REGON: 53141309900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanaliazcji deszczowej dla osiedla domków jednorodzinnych przy ul. Prudnickiej w Krapkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej dla osiedla domków jednorodzinnych ul. Prudnickiej w Krapkowicach (etap I - od ulicy Sportowej do wylotu do rzeki Osobłogi), polegająca m.in. na : wykonaniu kanałów w ulicach z rur PVC o średnicy D200 D250 mm, z rur PP systemu Wagin X-Stream D315 D400 D600 D800 mm o długości łącznej L= 2954 m; wykonaniu studzienek betonowych - włazowych o średnicy 1200 mm - 66 sztuk; o średnicy 1500 mm - 6 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiących załączniki do SIWZ. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej nazw własnych producenta, należy je traktować jako przykładowe. Wykonawca może zaproponować przedmiot innego pochodzenia niż wskazany w dokumentacji projektowej pod warunkiem zachowania parametrów technicznych opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podystawie art. 24 ustawy -Prawo zamówien publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu nastapi w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spelniania warunków udziału w postepowaniu, wg. formuły: spelnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 700 tys. PLN brutto, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymaga się aby Wykonawca udokumentował w sposób wyżej opisany swoje doświadczenie w wykonaniu przynajmniej jednej takiej roboty. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1455 O Olszowa - Ujazd w m. Stary Ujazd ul. Czterdziestolecia - II Etap
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1805 O Strzelce Opolskie - Leśnica - Kędzierzyn - Koźle w m. Raszowa ul. Góra Św. Anny - Etap 1
Dodano: 2016-07-25 - Remont nawierzchni dróg gminnych Gminy Jemielnica z podziałem na część I i II.
Dodano: 2016-06-23 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach terenów inwestycyjnych w obrębie akwenu Dębowa
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1455 O Olszowa - Ujazd w m. Stary Ujazd ul. Czterdziestolecia
Dodano: 2016-04-12 - PRZEBUDOWA LEWOSTRONNEGO ROWU PRZY DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 417 W MIEJSCOWOŚCI SZONÓW
Dodano: 2016-04-06 - Budowa dróg osiedla mieszkaniowego przy ul. 1 Maja w Namysłowie
Dodano: 2016-03-31 - Przebudowa drogi gminnej na działce 2330, 2383, 2399, ul. Kwiatowa w Kietrzu
Dodano: 2016-02-24 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1803 O Piotrówka - Żędowice w m. Barut ul. Wiejska - Etap 2 i Etap 3
Dodano: 2016-02-23 - Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść i dojazdów, a także przygotowanie miejsc pod pojemniki na odpady komunalne na terenach będących w zarządzie Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu w zależności od potrzeb.
Dodano: 2016-02-09