Gmina Otwock ogłasza przetarg
- Adres: 05400 Otwock, ul. Armii Krajowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 792 001 , fax. 227 794 225
- Data zamieszczenia: 2017-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
ul. Armii Krajowej 5
05400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 227 792 001, fax. 227 794 225
REGON: 1326877000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa jezdni w ul. Sosnkowskiego i ul. Fieldorfa z asfaltu wraz z odwodnieniem w ramach zadania budżetowego „Budowa ul. Sosnkowskiego i Fieldorfa”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Zakres robót w szczególności: 1) Rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodników, zjazdów, krawężników, obrzeży i oporników, 2) Wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni, chodnika oraz wjazdów zgodnie z opracowaną dokumentacją, 3) Doprowadzenie podłoża rodzimego do parametrów wskazanych w dokumentacji, 4) Wykonanie warstw konstrukcyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacją, 5) Wykonanie odwodnienia zgodnie z opracowaną dokumentacją, 6) Ustawienie oporników, krawężników, obrzeży betonowych oraz ściany oporowej, 7) Przebudowę i dostosowanie wysokościowe infrastruktury technicznej tj. włazów, studni, zaworów sieci i urządzeń infrastruktury oraz uzbrojenia podziemnego w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń, 8) Wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu, 9) Wywóz materiałów rozbiórkowych oraz nadmiaru ziemi poza teren budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 10) Cięcia pielęgnacyjne drzew w obrębie pasa drogowego, 11) Wycinka kolidujących drzew w obrębie pasa drogowego wraz z usunięciem karp oraz drzew poza teren budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 12) Wykonanie nasadzeń zastępczych. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Dokumenty wymienione w ust. 2, specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy i przechowywane są w Wydziale Zamówień Publicznych oraz Wydziale Inwestycji. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót na 5 dni wcześniej, wszystkich właścicieli sieci. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli właścicieli sieci. 2) Dostarczenie Zamawiającemu na 5 dni przed rozpoczęciem robót harmonogramu prac, 3) Zabezpieczenia terenu budowy, sąsiednich obiektów, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót, 4) Oznakowania terenu prowadzonych robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, 5) Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót, 6) Systematycznego prowadzenia dokumentacji budowy, 7) Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac, 8) Zapewnienie bieżącej obsługi badań nośności warstw konstrukcyjnych, 9) Ubezpieczenia budowy, 10) Organizacji zaplecza budowy, 11) Zgłaszania przez Kierownika budowy przedstawicielowi Zamawiającego do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 12) Sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian, 13) Wykonania wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 6. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 14 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi gminnej nr 290420W w miejscowości Nowy Podleck etap 2”
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa drogi w miejscowości Parlin
Dodano: 2024-03-12 - „Przebudowa drogi gminnej nr 290420W w miejscowości Nowy Podleck etap 2”
Dodano: 2024-02-08 - Rozbudowa drogi gminnej ulicy Ostródzkiej polegająca na budowie ciągu pieszego wzdłuż ul. Ostródzkiej
Dodano: 2023-11-17 - Przebudowa drogi w miejscowości Sielec
Dodano: 2023-09-21 - Przebudowa dróg wewnętrznych dochodzących do ul. Polnej w Czerwińsku nad Wisłą
Dodano: 2023-09-05 - Przebudowa drogi w miejscowości Sielec
Dodano: 2023-09-05 - Remont drogi gminnej nr 300216W w miejscowości Goławin oraz drogi gminnej nr 300224W w miejscowości Janikowo
Dodano: 2023-09-04 - Rozbudowa drogi gminnej ul. Błotna w miejscowości Jaktorów na odcinku od ul. Ostatniego Tura do ul. Łąkowej (od km. proj. 0+000,00 do km proj. 0+782,79) gm. Jaktorów pow. Grodziski
Dodano: 2023-05-23 - Rozbudowa drogi gminnej ul. Błotna w miejscowości Jaktorów na odcinku od ul. Ostatniego Tura do ul.Łąkowej (od km. proj. 0+000,00 do km proj. 0+782,79) gm. Jaktorów pow. Grodziski
Dodano: 2023-05-12