Przetargi.pl
Budowa jezdni ulicy Miłej (I etap)

Gmina Miasto Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87400 Golub-Dobrzyń, Pl. Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 683-54-10 , fax. 0-56 683-54-15
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
    Pl. Tysiąclecia 25
    87400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 683-54-10, fax. 0-56 683-54-15
    REGON: 52346500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa jezdni ulicy Miłej (I etap)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa jezdni ulicy Miłej - I etap (km 0+289,3 – km 0+429,2), zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na działkach nr 450/10, 496, 659/3, 491/1, 492/1 oraz 661/3, zlokalizowanych w obrębie 0004 Miasta Golubia – Dobrzynia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, określają: projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, projekt zmiany stałej organizacji ruchu oraz czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, decyzja Starosty Golubsko – Dobrzyńskiego nr 2/ZDRD/2017 z dnia 29.06.2017 (znak: AB.6740.9.159.2017.CWoj). 4. Wymagany okres gwarancji - min. 36 miesięcy. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały na okres minimalny 36 m-cy licząc od dnia końcowego odbioru robót/dostaw potwierdzonego stosownym protokołem. 6. Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z zasadami określonymi przez Kodeks Cywilny. 7. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót. 8. Zamawiający wprowadził jako jedno z kryteriów oceny ofert oferowany okres gwarancji. Zaoferowanie przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż minimalny skutkować będzie przyznaniem ofercie odpowiednio punktacji w kryterium gwarancja. Ocenie w ramach kryterium oceny ofert „Przedłużony okres gwarancji” będzie podlegała oferta z terminem gwarancji nie dłuższym niż 84 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.) 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego i nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie przekazu pocztowego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca winien wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim o/Zbójno nr 35 9551 0002 0100 2219 2000 0001, w tytule przelewu wpisując: WI.271.13.2018 – WADIUM. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy podany w pkt. 5 przed upływem terminu składania ofert. Załączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium nie jest wystarczające do skutecznego wniesienia wadium. 7. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści dokumentu wadialnego powinno wynikać w okresie nie krótszym niż okres związania ofertą (30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej, dokonanej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach