Przetargi.pl
Budowa jezdni ulicy Miłej (I etap)

Gmina Miasto Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87400 Golub-Dobrzyń, Pl. Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 683-54-10 , fax. 0-56 683-54-15
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
    Pl. Tysiąclecia 25
    87400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 683-54-10, fax. 0-56 683-54-15
    REGON: 52346500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://golub-dobrzyn.miasto.nowoczesnagmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa jezdni ulicy Miłej (I etap)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa jezdni ulicy Miłej (I etap), zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową oraz decyzjami, jak również w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia, którego zakres dotyczy wyłącznie realizacji etapu I. Wymagania stawiane Wykonawcy : 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych, maszyn i urządzeń zgodnych z obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi. 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przez Zamawiającego Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wykonawca określa telefony kontaktowe i numery faksów oraz innych niezbędnych ustaleń dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do ich naprawy na własny koszt (np. uszkodzenie czy zniszczenie kamieni granicznych, drzew lub spowodowanie awarii istniejącego uzbrojenia technicznego). 4. Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu kserokopii karty przekazania odpadu potwierdzającej odbiór odpadów przez uprawnione podmioty lub osoby fizyczne lub jednostki organizacyjne niebędące przedsiębiorcami. 5. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza pełną obsługę geodezyjną. Koszty obsługi geodezyjnej należy uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót wykonać inwentaryzację geodezyjną (powykonawczą). 6. Wywóz ziemi pochodzącej z wykopów nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia oznakowania czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych, a także stałej organizacji ruchu w chwili zakończenia robót. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: 8.1. wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie uzgodnionym w siwz, 8.2. stosowania się do pisemnych poleceń i wskazówek Zamawiającego, w tym Inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, 8.3. przedłożenia Zamawiającemu na jego pisemne żądanie zgłoszone w każdym czasie trwania Umowy, wszelkich dokumentów, materiałów i informacji potrzebnych mu do oceny prawidłowości wykonania zamówienia, 8.4. uczestniczenia w spotkaniach roboczych w terminach ustalonych przez Zamawiającego, 8.5. w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8.6. poniesienia kosztów wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 8.7. poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 8.8. poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 8.9. pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 8.10. pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 8.11. pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 8.12. wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 8.13. zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających w przypadku, jeżeli one występują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 uPzp, w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca winien wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim o/Zbójno nr 35 9551 0002 0100 2219 2000 0001, w tytule przelewu wpisując: WI.271.13.2018 – WADIUM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej – brak wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy), 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 4 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach