Przetargi.pl
Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 PSP w Zielonej Górze - dostawa urządzeń szkolno - treningowych, wyposażenia komory dymowej i maszyny do mycia węży pożarniczych

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-074 Zielona Góra, ul. Kasprowicza 3/5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4575600 , fax. 068 4575604
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
    ul. Kasprowicza 3/5 3/5
    65-074 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4575600, fax. 068 4575604
    REGON: 97118185700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 PSP w Zielonej Górze - dostawa urządzeń szkolno - treningowych, wyposażenia komory dymowej i maszyny do mycia węży pożarniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych urządzeń szkolno - treningowych, wyposażenia komory dymowej i maszyny do mycia węży w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Nr 2 PSP w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę i montaż wyposażenia szatni dla 20 osób, - dostawę i montaż wyposażenia gabinetu lekarskiego, - dostawę i montaż urządzeń szkolno - treningowych do ćwiczeń wydolnościowych: młot podciągowy, drabina bez końca, bieżnia, rower do ćwiczeń, - dostawę i montaż wyposażenia pomieszczenia komory dymowej pozwalających na przeprowadzenie ćwiczeń symulacyjnych dla strażaków w warunkach zadymienia, wysokiej temperatury i obciążeń psychofizycznych, - dostawę i montaż pulpitu sterującego służącego do kontroli, sterowania i podglądu urządzeń oraz wyposażenia komory dymowej, - zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej zasilania oraz sterowania dostarczonych urządzeń zamontowanych w komorze dymowej, - zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu i komunikacji obejmującego gabinet lekarski, salę wydolnościową, szatnię, śluzę, komore dymową i pomieszczenie sterowni komory dymowej, - dostawę zestawu do monitoringu pulsu, - dostawę maszyny do mycia węży strażackich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.: wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienia polegające na dostawie wyposażenia komory dymowej, Przez dostawę wyposażenie pomieszczenia komory dymowej należy rozumieć dostawę elementów ścieżki wraz z przeszkodami i pulpitem sterowniczym. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn.: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną