Przetargi.pl
Budowa instalacji zewnętrznych i wewnętrznych sytemu telewizji dozorowej CCTV wraz z zasilaniem i kanalizacją światłowodową na terenie i w obiekcie Muzeum - Miejsca Pamięci w Bełżcu

Państwowe Muzeum na Majdanku ogłasza przetarg

  • Adres: 20325 Lublin, Droga Męczenników Majdanka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 710 28 21, , fax. 81 710 28 65
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum na Majdanku
    Droga Męczenników Majdanka 67
    20325 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 710 28 21, , fax. 81 710 28 65
    REGON: 27609600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.majdanek.eu/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji zewnętrznych i wewnętrznych sytemu telewizji dozorowej CCTV wraz z zasilaniem i kanalizacją światłowodową na terenie i w obiekcie Muzeum - Miejsca Pamięci w Bełżcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji telewizji dozorowej CCTV wraz z kanalizacją światłowodową i zasilaniem w Muzeum Miejscu Pamięci w Bełżcu przy ulicy Ofiar Obozu Zagłady 4 w miejscowości Bełżec, woj. lubelskie. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) roboty geodezyjne: wytyczenie geodezyjne tras kablowych oraz inwentaryzacja dokonana przez służby geodezyjne; 2) roboty ziemne: zdjęcie warstwy humusu pod trasą kanalizacji, wykopy wąsko przestrzenne z odłożeniem ziemi na odkład i odwiezienie nadmiaru ziemi na wysypisko, zasypanie wykopu ziemią wraz z zagęszczeniem uprzednio zgromadzoną na hałdach oraz po wykonaniu robót ziemnych z odtworzeniem nawierzchni i zieleni poprzez plantowanie i humusowanie oraz nasianie trawy; 3) wykonanie kanalizacji: budowa kanalizacji światłowodowej wraz z montażem zasobników światłowodowych; 4) roboty przygotowawcze: wykonanie bruzd, przekuć i przebić i przepustów przez ściany i stropy pod montaż okablowania i niezbędnego osprzętu; 5) wykonanie okablowania: budowa okablowania głównego światłowodowego, sygnałowego i zasilającego, montaż sieci strukturalnej kat. 5e dla kamer IP; 6) zakup i dostawę materiałów i urządzeń, prace montażowe zgodnie z dokumentacją, specyfikacją techniczną, przedmiarami robót oraz instrukcjami montażowymi i dtr-kami urządzeń m.in. montaż kabli zasilających i sygnałowych, złącza kablowo- teletechnicznego, szafy LPD wraz z układem klimatyzacji, elementów centralnych w tym serwerów switchy i stacji klienckich do systemu CCTV wraz z oprogramowaniem, montaż i posadowienie fundamentów oraz słupów, montaż kamer i punktów kamerowych zewnętrznych na terenie obiektu oraz wewnętrznych na terenie i budynku muzeum; 7) prace programistyczne, uruchomieniowe oraz rozruchowe wraz z testowaniem systemu w okresie próbnym 21 dni przed datą odbioru; 8) prace towarzyszące: po ukończeniu prac należy dokonać inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, uporządkować teren budowy i odtworzyć nawierzchnie do stanu pierwotnego, dokonać pomiarów i prób, rozruchu i testowania systemu wraz z oprogramowaniem i szkoleniem obsługi; 9) dokumentacje powykonawcze: wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) zawierającej: opis systemu wraz z aktualnymi rysunkami rozmieszczenia urządzeń, przebiegiem tras kablowych, lokalizacją przebić przez ściany i stropy i schematem połączeń (schemat blokowy), wykazem zastosowanych urządzeń, certyfikaty oraz deklaracje zgodności, zalecenia konserwacyjno-serwisowe, instrukcje instalacyjne urządzeń, instrukcje eksploatacji i konserwacji, raporty z pomiarów i badań i prób, protokoły z pomiarów, badań i uruchomień, testowania systemu oraz szkolenia obsługi. Ponadto Wykonawca ma dostarczyć książkę przeglądów, konserwacji i eksploatacji. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, oraz w wyszczególnionej w nim dokumentacji. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 4. Teren objęty robotami znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i podlega ochronie służb konserwatorskich. Prace ziemne muszą odbywać się pod nadzorem archeologicznym zgodnie z wytycznymi Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych. Okres rękojmi równy jest okresowi udzielonej gwarancji, z zastrzeżeniem, że okres rękojmi wynosi nie mniej niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 58 1130 1206 0028 9173 9790 0001 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu pn.: Budowa instalacji zewnętrznych i wewnętrznych sytemu telewizji dozorowej CCTV wraz z zasilaniem i kanalizacją światłowodową na terenie i w obiekcie Muzeum - Miejsca Pamięci w Bełżcu. Znak sprawy: ZP.IIb-III-241-03/2017”. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące uprawnień: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada koncesję, wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, o której mowa w art. 15 ust. 1 i art. 16 - 18 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1432 z późn. zm.), wymaganą dla prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie, o którym mowa w art. 3 pkt 2 wskazanej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) Aktualnego oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), b) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga: Dokument określony pkt 1) składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach