Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2019-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa instalacji wodociągowej zewnętrznej na terenie ROD OKRZEI w Częstochowie ul. Okrzei 37/39 - IL - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa instalacji wodociągowej zewnętrznej na terenie ROD OKRZEI w Częstochowie ul. Okrzei 37/39 - IL Zakres robót obejmuje : - dostosowanie istniejącej studzienki wodomierzowej do obowiązujących wymogów - budowa wodociągu z rur ciśnieniowych PE 63 /5,8 mm - wykonanie przyłączy do działek z rur PE 25/3,0 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane oraz przedmiary robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.3. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-02-23 - Modernizacja rozdzielni średniego oraz niskiego napięcia
Dodano: 2024-02-13 - „Wymiana wewnętrznej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Jaworznie, ul. Zacisze Boczna 3”
Dodano: 2023-11-29 - Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 3
Dodano: 2023-11-09 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Karchowicach - etap III
Dodano: 2023-11-02 - Modernizacja rozdzielni średniego oraz niskiego napięcia
Dodano: 2023-10-26 - Modernizacja instalacji wewnętrznych w lokalach mieszkalnych Domu Aktora Teatru Rozrywki przy ul. Szczecińskiej 10 w Chorzowie
Dodano: 2023-10-19 - Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego budynku mieszkalno-użytkowego w Knurowie przy ul. Stanisława Staszica 1
Dodano: 2023-09-08 - Modernizacja instalacji elektrycznej holu, klatek schodowych, korytarzy i pomieszczeń w budynku Wydziału IŚiE przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Znak sprawy: IA1.284.30.2023.HP
Dodano: 2023-09-04 - Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły: zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-08-22