Przetargi.pl
Budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach kuchni na parterze budynku DPS przy ul. Kwiatowej 1 w Krasnymstawie

Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 32 15 , fax. 82 576 10 84
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
    ul. Kwiatowa 1
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 32 15, fax. 82 576 10 84
    REGON: 65459800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach kuchni na parterze budynku DPS przy ul. Kwiatowej 1 w Krasnymstawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach kuchni na parterze budynku DPS przy ul. Kwiatowej 1 w Krasnymstawie, działka nr 32/4, obr.0005 Lubańki Kolonia. 2. Zamawiający wymaga, aby okres wyłączenia z użytkowania kuchni DPS był możliwie najkrótszy. Długość okresu wyłączenia kuchni stanowi kryterium oceny ofert. 3. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia wynosił nie mniej niż 36 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych – jednak o parametrach nie gorszych niż parametry urządzeń projektowanych. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. 5. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 7. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia, sprawdzenia zgodności zakresu robót (rodzaju i ilości prac) ujętych w dokumentacji projektowej ze stanem rzeczywistym oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów wykonania robót, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Zamówienie musi być wykonane zgodnie Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, Projektem budowlanym, złożoną ofertą, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. 9. Zamawiający przekaże miejsce przeznaczone do realizacji zadania oraz niezbędną do wykonania dokumentację techniczną w dniu podpisania umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy. 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: montaż urządzeń, rurociągów, zaworów, czujników, filtrów w instalacjach, czynności sprawdzenia i uruchomienia urządzeń. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może żądać od wykonawcy lub podwykonawcy oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w. w. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez PIP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach