Przetargi.pl
Budowa instalacji oświetlenia drogowego przy ul. Strzeleckiej w Odolanowie

Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, ul. Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7332225 , fax. 062 7333892
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta
    ul. Rynek 1 1
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7332225, fax. 062 7333892
    REGON: 00052951600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji oświetlenia drogowego przy ul. Strzeleckiej w Odolanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa instalacji oświetlenia drogowego przy ul. Strzeleckiej w Odolanowie - podłączenie inwestycji do napowietrznej instalacji istniejącego oświetlenia drogowego - do słupa nr 5 obwodu 2 ze stacji 2258 - długość projektowanej linii oświetleniowej wynosi około 760 mb - 21 słupów oświetleniowych Zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udzioału w postepowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.500,00 zł.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna lub osoba prawna. 8.2 Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie zamówienia podwykonawcom 8.3. Oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. O udzielenie wykonania zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.3.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8.3.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.3.3. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp. 8.3.4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8.3.5 znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia 8.3.6. Spełniają wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1/ Wypełniony wzór formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym 2/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3.aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 4. aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłatą składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert 5. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 2 lat o tym samym charakterze wraz z referencjami 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia . 7. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia 8. uprawnienia kierownika budowy 9. Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip odolanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach