Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznych o mocy 0,4MW na dachach sortowni i kompostowni w RZGO w Słajsinie

Celowy Związek Gmin R-XXI ogłasza przetarg

  • Adres: 72200 Nowogard, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5791920; 5791950 , fax. 91 5791953,5791955
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Celowy Związek Gmin R-XXI
    Plac Wolności 5
    72200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5791920; 5791950, fax. 91 5791953,5791955
    REGON: 81254669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czg.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznych o mocy 0,4MW na dachach sortowni i kompostowni w RZGO w Słajsinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa i rozruch oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych, rozumianych jako fotowoltaiczny generator energii elektrycznej, do zasilania w energię elektryczną pochodzącą ze źródeł odnawialnych, linii technologicznych i pozostałych urządzeń oraz zespołu budynków. Kompletny system instalacji fotowoltaicznych o nominalnej mocy 400 kWp, z czego 350 kWp na dachu hali kompostowni i 50 kWp na dachu hali sortowni, ma na celu wytwarzanie oraz przesył energii elektrycznej do współzasilania istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie. Opisany wyżej system instalacji fotowoltaicznych wraz z urządzeniami peryferyjnymi (m. in. moduły fotowoltaiczne wraz z konstrukcją wsporczą, pozostałe przetworniki, AKPiA, okablowanie) zabudowany będzie na dachach sortowni i kompostowni posadowionych na działce o numerze geodezyjnym 66/10 karta mapy: obręb 0040 Słajsino, znajdującej się pod adresem Słajsino 30, gmina Nowogard”. 3.4. Projektowana instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z następujących elementów wyposażenia standardowego: - modułów fotowoltaicznych; - inwerterów (falowników); - systemów montażowych; - układu kontrolno-pomiarowego i monitorowania. - układu przyłączeniowego do stacji Sn. 3.5. Zamawiający wymaga, aby, zgodnie z zasadami współfinansowania, tj. umożliwienie odprowadzania do sieci elektroenergetycznej operatora systemu dystrybucyjnego nadwyżek wygenerowanej energii elektrycznej i jej odsprzedaży, układ sterowania we współpracy z układem kontroli mocy oraz układem pomiarowym dostosowywał moc instalacji fotowoltaicznej do aktualnego zapotrzebowania zakładu na moc, a nadwyżki wyprodukowanej energii były przekazywane poprzez stację Sn i układ opomiarowania do zakładu energetycznego (operatora i sprzedawcy Enea). Zadaniem układu kontrolno-pomiarowego i monitorowania powinno być nadążne sterowanie fotowoltaicznym generatorem energii elektrycznej w sposób niedopuszczający do przepływu generowanej energii elektrycznej w kierunku na sieć elektroenergetyczną operatora systemu dystrybucyjnego. 3.6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę każdego certyfikowanego i dopuszczonego do stosowania układu sterowania, realizującego wyżej opisaną funkcję odprowadzania do sieci elektroenergetycznej operatora systemu dystrybucyjnego nadwyżek wygenerowanej energii elektrycznej, który będzie przyjęty przez niego. 3.7. Po stronie wykonawcy pozostaje uzgodnienie, z operatorem systemu dystrybucyjnego, systemu wymaganych zabezpieczeń dla zastosowanego przez wykonawcę wyżej opisanego układu sterowania, przy czym po stronie wykonawcy pozostaje zabudowanie tego systemu zabezpieczeń. 3.8. Minimalny okres gwarancji liczony od daty podpisania protokołu odbioru wynosi 60 miesięcy. 3.9.. Minimalne gwarantowane wskaźniki stabilności parametrów pracy instalacji w zakresie uzysku energetycznego w okresie eksploatacji (inaczej: gwarancja wydajności lub liniowa gwarancja spadku mocy) wynoszą: - 97% mocy znamionowej po pierwszym roku eksploatacji; - 92% mocy znamionowej po dziesiątym roku eksploatacji; 3.10. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiar stanowiący element dokumentacji projektowej ma charakter wyłącznie pomocniczy, prace budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, które są integralną częścią SIWZ. Dokumentacja projektowa zatwierdzona została decyzją nr 707/2015 znak: WAB.6740.774.02.2015.MJa z dnia 24.11.2015r. Starosty Goleniowskiego – załącznik nr 10 do SIWZ. 3.11. W przypadku wystąpienia w treści SIWZ i załącznikach do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub producenta, wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne i należy czytać je jako takie lub równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 60 000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy) 9.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:. a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 9.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Goleniowie o. Nowogard 46 9375 1012 4200 4978 2000 0150 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na ww. rachunku bankowym. 9.5. Za datę wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 9.6. W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który należy zwrócić wadium. 9.7. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy zdeponować w siedzibie zamawiającego w sekretariacie, CZG R-XXI, Słajsino 30, 72-200 Nowogard, lub złożyć wraz z ofertą najpóźniej w terminie składania ofert. Uwaga! Gwarancję należy zaadresować na adres statutowy CZG R-XXI, to jest: Celowy Związek Gmin R-XXI, Plac Wolności 5, 72-200 Nowogard 9.8. Z treści gwarancji i poręczeń, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9. Zamawiający zwraca wadium, zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 6), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach