Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Gierałtowice

Gmina Gierałtowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-186 Gierałtowice, ul. ks. Roboty
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3011300, 3011340 , fax. 032 3011306, 3011351
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gierałtowice
    ul. ks. Roboty 48
    44-186 Gierałtowice, woj. śląskie
    tel. 032 3011300, 3011340, fax. 032 3011306, 3011351
    REGON: 68784700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gieraltowice.pl/1560/1539/ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Gierałtowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Gierałtowice” polegająca na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gierałtowicach przy ul. Powstańców Śl. 41. 2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie w oparciu o dokumentację projektową robót instalacyjno-budowlanych niezbędnych dla wykonania instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gierałtowicach przy ul. Powstańców Śląskich 41 o mocy 49,5 kWp. Zamówienie realizowane jest w trybie zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, warunków i pozwoleń koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym prawem. 3. Zamówienie obejmuje w szczególności: 3.1. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami wraz z dokonaniem stosownego zgłoszenia wykonywania robót przyjętego przez stosowny organ administracji budowlanej; 3.2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację projektową zgodnie z obowiązującym prawem zawierających m.in. a. Montaż konstrukcji wsporczej; b. Wykonanie przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla kabli elektrycznych; c. Położenie okablowania do podłączenia paneli PV; d. Montaż paneli PV na konstrukcji wsporczej; e. Montaż inwerterów; f. Podłączenie inwerterów; g. Uruchomienie instalacji; h. Uruchomienie systemu pomiaru wyprodukowanej energii. i. Przeprowadzenie wszelkich prób i pomiarów niezbędnych dla użytkowania w/w. instalacji 4. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz niniejszą SIWZ wraz załącznikami. 5. Zamawiający zastrzega, że na etapie sprawdzania ofert, może dokonać sprawdzenia przewidzianych przez Wykonawcę w ofercie urządzeń i materiałów w celu potwierdzenia zgodności zaproponowanych rozwiązań z urządzeniami i materiałami wyspecyfikowanymi w programie funkcjonalno-użytkowym w celu potwierdzenia zgodności oferty z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: a. nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i dokładny adres Wykonawcy(ów) – jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz adresy kontaktowe (faks, e-mail, telefon); b. cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w rozdz. III SIWZ, zawartym w formularzu ofertowym; c. deklarowany termin gwarancji, d. wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, e. zobowiązania podmiot(ów)u, o którym mowa w rozdziale VI pkt 8 SIWZ, na którego zdolnościach Wykonawca polega w celu potwierdzenia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia , w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. f. informację, potwierdzenie o stosowaniu przez Wykonawcę obowiązku określonego przepisami RODO w związku z pozyskiwaniem danych osobowych osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofercie. 2. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz.VI pkt 1.1 SIWZ, w zakresie wynikającym z wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Dokument, z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby/osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG (lub informacja o możliwości pobrania), pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie). 4.Dokumenty informujące, czy i jakie dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdziałem X pkt. 10 i 11 SIWZ) 5.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez Wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe może wynikać z treści zobowiązania, o którym mowa wyżej w pkt. 1 lub z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.gieraltowice.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/ Informacja z otwarcia ofert dot. danego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt 14) ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, ilekroć w ustawie jest mowa o grupie kapitałowej - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 7. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać następujące wymagania: 7.1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 7.2. oferta musi być tak podpisana, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 7.3. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, 7.4. wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, a nie pełnomocnika. 8.Przed dniem podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest: 8.1. dostarczyć do siedziby Zamawiającego wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wraz z kopiami umów potwierdzającymi faktyczne zatrudnienie. 8.2. wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy zgodnie z pkt XV niniejszej specyfikacji, 8.3. Podać dane podwykonawcy (jeśli występuje) oraz wskazać zakres rzeczowo – finansowy robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę, 8.4. Przedłożyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób biorących udział w wykonaniu zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach