Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy około 1 MWp na działkach 66/8, 66/9, 66/10 obręb Słajsino, gm. Nowogard na potrzeby Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami zlokalizowanego na działce 66/10

Celowy Związek Gmin R-XXI ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5791920; 5791950, , fax. 91 5791953,5791955
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Celowy Związek Gmin R-XXI
    Plac Wolności 5
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5791920; 5791950, , fax. 91 5791953,5791955
    REGON: 81254669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czg.nowogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy około 1 MWp na działkach 66/8, 66/9, 66/10 obręb Słajsino, gm. Nowogard na potrzeby Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami zlokalizowanego na działce 66/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa i rozruch oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy około 1,0 MWp (±5%) składającej się z około 3180 modułów o mocy jednostkowej minimum 300 Wp, posadowionych na gruncie na dedykowanej konstrukcji wsporczej. Ponadto przedmiotem zamówienia jest wykonanie dróg dojazdowych technicznych oraz ogrodzenie terenu ogrodzeniem modułowym z siatki stalowej i oświetlenie lampami LED przystosowanymi do współpracy z systemami monitoringu wizyjnego. Zasilanie lamp LED należy realizować z zabudowanych na terenie inwestycji rozdzielnic AC. Należy zbudować odrębny, równoległy do aktualnie wykorzystywanego w Regionalnym Zakładzie Gospodarowania Odpadami w Słajsinie system monitoringu wizyjnego. Punkty kamerowe obejmujące zasięgiem teren inwestycji należy montować na słupach oświetleniowych na wysokości 7m. Zamawiający wymaga, aby, zgodnie z zasadami współfinansowania, tj. umożliwienie odprowadzania do sieci elektroenergetycznej operatora systemu dystrybucyjnego nadwyżek wygenerowanej energii elektrycznej i jej odsprzedaży, układ sterowania we współpracy z układem kontroli mocy oraz układem pomiarowym dostosowywał moc instalacji fotowoltaicznej do aktualnego zapotrzebowania zakładu na moc, a nadwyżki wyprodukowanej energii były przekazywane poprzez stację Sn i układ opomiarowania do zakładu energetycznego (operatora Enea). Zadaniem układu kontrolno-pomiarowego i monitorowania powinno być nadążne sterowanie fotowoltaicznym generatorem energii elektrycznej w sposób dopuszczający do przepływu nadmiaru energii elektrycznej w kierunku na sieć elektroenergetyczną operatora systemu dystrybucyjnego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę każdego certyfikowanego i dopuszczonego do stosowania układu sterowania, realizującego wyżej opisaną funkcję odprowadzania do sieci elektroenergetycznej operatora systemu dystrybucyjnego nadwyżek wygenerowanej energii elektrycznej, który będzie przyjęty przez niego. Po stronie wykonawcy pozostaje uzgodnienie, z operatorem systemu dystrybucyjnego, systemu wymaganych zabezpieczeń dla zastosowanego przez wykonawcę wyżej opisanego układu sterowania, przy czym po stronie wykonawcy pozostaje zabudowanie tego systemu zabezpieczeń. Teren inwestycji należy zaopatrzyć w wodę użytkową do mycia paneli PV. Wodę od przyłącza należy rozprowadzić za pomocą instalacji zewnętrznej wykonanej z PE oraz przewidzieć punkty przyłączeniowe węży na terenie całej instalacji. Ponadto należy wykonać nasadzenia zieleni mającej docelowo stanowić barierę wizualną dla projektowanej instalacji. Podstawowe parametry instalacji fotowoltaicznej wraz z konstrukcją wsporczą: - Moc całkowita: około 1000,0 kWp - Powierzchnia zabudowy/ powierzchnia pod instalacją fotowoltaiczną: 4934,9 m2 - Maksymalna wysokość konstrukcji wsporczej: 2,7 m - Odległość między stelażami: od 7 do 7,5 m Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od daty podpisania protokołu odbioru wynosi 60 miesięcy, z tym że gwarancja na panele fotowoltaiczne wynosi: - 12 lat na wady ukryte produktu, - 25 lat gwarancji na 80% katalogowej mocy nominalnej. Minimalne gwarantowane wskaźniki stabilności parametrów pracy instalacji w zakresie uzysku energetycznego w okresie eksploatacji (inaczej: gwarancja wydajności lub liniowa gwarancja spadku mocy) wynoszą: - 97% mocy znamionowej po pierwszym roku eksploatacji; - 92% mocy znamionowej po dziesiątym roku eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania stawiane wykonawcy oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt umowy stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiar stanowiący element dokumentacji projektowej ma charakter wyłącznie pomocniczy W przypadku wystąpienia w treści SIWZ i załącznikach do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub producenta, wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne i należy czytać je jako takie lub równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantując realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 60 000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach:. a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Pekao S.A. o. Nowogard 88 1240 3927 1111 0010 9014 5606. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na ww. rachunku bankowym. 5. Za datę wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 6. W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który należy zwrócić wadium. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy zdeponować w siedzibie zamawiającego w sekretariacie, CZG R-XXI, Słajsino 30, 72-200 Nowogard, lub złożyć wraz z ofertą najpóźniej w terminie składania ofert. Uwaga! Gwarancję należy zaadresować na adres statutowy CZG R-XXI, to jest: Celowy Związek Gmin R-XXI, Plac Wolności 5, 72-200 Nowogard Uwaga! Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od daty składania ofert. 8. Z treści gwarancji i poręczeń, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwraca wadium, zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach