Przetargi.pl
Budowa Instalacji fotowoltaicznej o instalowanej mocy od 180 do 197 kW wraz z Pracownią Odnawialnych Źródeł Energii

Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Obrońców Wybrzeża 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8412892 , fax. 59 8413261
  • Data zamieszczenia: 2015-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Słupsku
    ul. Obrońców Wybrzeża 2 2
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8412892, fax. 59 8413261
    REGON: 77071928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parr.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Instalacji fotowoltaicznej o instalowanej mocy od 180 do 197 kW wraz z Pracownią Odnawialnych Źródeł Energii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Instalacji fotowoltaicznej PV o instalowanej mocy od 180 do 197 kW wraz z Pracownią Odnawialnych Źródeł Energii, obejmujący w szczególności: 1.1. Weryfikacja Projektu Budowlanego Budowa Instalacji fotowoltaicznej, przedłożonego przez Zamawiającego lub wykonanie zamiennego projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem zamiennego pozwolenia na budowę. 1.2. Opracowanie Projektu Wykonawczego dla Instalacji fotowoltaicznej i jej uzgodnienia z Operatorem sieci energetycznej zgodnie z wydanymi warunkami przyłączania. 1.3. Przygotowanie terenu (dachu) pod posadowienie Instalacji fotowoltaicznej. 1.4. Dostawę i montaż nowych paneli fotowoltaicznych tego samego typu, o identycznych parametrach technicznych, Sprawność Panelu fotowoltaicznego w Warunkach Standardowych (STC) nie mniejsza niż 15%. Łączna moc zainstalowana o której mowa w przedmiocie zamówienia to moc zainstalowana (strona stałoprądowa) pomiędzy 180 a 197 Kw. 1.5. Dostawa i montaż konstrukcji do zamontowania paneli na dachu. 1.6. Dostawa i montaż (ułożenie) linii kablowych nN wraz z przyłączeniem do sieci niskiego napięcia w abonenckiej stacji transformatorowej 15/0,4kV SIT. 1.7. Wykonanie systemu nadzoru pracy Instalacji fotowoltaicznej 1.8. Uruchomienie, przeprowadzenie testów ruchowych oraz prób odbiorczych 1.9. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie 1.10.Dostawa i montaż wyposażenia Pracowni Odnawialnych Źródeł Energii. 1.11.Szkolenie personelu, który po okresie serwisowania będzie obsługiwał Instalację fotowoltaiczną ze strony Zamawiającego. 1.12. Świadczenie 24 miesięcznej umowy serwisowej w ramach wykonanych prac i zainstalowanych urządzeń. Projekt Budowlany przewiduje większy zakres inwestycji niż ten wskazany jako przedmiot niniejszego postępowania. Przedmiotowe postępowanie dotyczy tylko Instalacji fotowoltaicznej na dachu obiektu SIT. W zakres postępowania przetargowego nie wchodzą zawarte w projekcie Mikroźródła: - Traker - Wiatrak poziomy - Wiatrak pionowy - Instalacja fotowoltaiczna 3kW on-grid na gruncie - Elektrownia fotowoltaiczna w systemie nadążnym Traker 2. Panele fotowoltaiczne oraz pozostałe elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa oraz norm jakościowych, niezbędne do zamontowania tych urządzeń na terytorium Polski, jak również muszą posiadać wszelkie wymagania polskim prawem certyfikaty. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania dotyczące Instalacji fotowoltaicznej zgodnie z warunkami przyłączenia stanowiącymi załącznik do Projektu Budowlanego będącego załącznikiem do Opisu Przedmiotu Zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia w części dotyczącej dostawy i montażu będzie realizowany w oparciu o dokumenty przedstawione przez Zamawiającego takimi jak: SIWZ wraz z Projektem Budowlanym, Projekt Budowlany zamienny jeżeli zostanie opracowany, obowiązujące przepisy prawa, normy i standardy, a także zapisy umowy na Generalnego Wykonawcy. 5. Wszędzie tam, gdzie w niniejszym dokumencie powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia (nazwa producentów lub udządzeń0, postanowienia te należy odczytywać, jako określenie wymaganych cech funkcjonalnych i jakościowych dostaw, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania nie gorszego niż te, które zostało zastosowane lub użyte przez Zamawiającego w Projekcie Budowlanym będącym załącznikiem do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 6. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard, jakości towarów i usług. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych o walorach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Istotne dla Zamawiającego cechy i parametry, to takie, które pozwolą zachować wszystkim: instalacjom, urządzeniom, wyrobom: parametry i cechy pozwalające przede wszystkim na prawidłową współpracę z innymi instalacjami i/lub urządzeniami i/lub wyrobami w sposób założony przez projektanta oraz pozwalające przy tym uzyskać parametry nie gorsze od założonych w SIWZ, elementom konstrukcyjnym i konstrukcjom: wszystkie parametry nie gorsze, niż zakładane w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453153001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 35.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parr.slupsk.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach