Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznej drogą dywersyfikacji źródeł energii w RZGO Nowogard

Celowy Związek Gmin R-XXI ogłasza przetarg

  • Adres: 72-200 Nowogard, Plac Wolności 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5791920; 5791950 , fax. 91 5791953,5791955
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Celowy Związek Gmin R-XXI
    Plac Wolności 5 5
    72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5791920; 5791950, fax. 91 5791953,5791955
    REGON: 81254669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czg.nowogard.pl/; http://bip.gminy.pomorzezachodnie.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznej drogą dywersyfikacji źródeł energii w RZGO Nowogard
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie systemu modułów fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną o mocy 386,61 kWp, zainstalowanych na dachach budynków Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami mieszczących się na działce nr 66 na10, obręb 0040 Słajsino w gminie Nowogard, pod adresem Słajsino 30. Obiektami przeznaczonymi do wykonania instalacji fotowoltaicznej są: Hala sortowni i kompostownia. Budynki nie posiadają źródeł OZE. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca sporządzi projekty budowlane na podstawie załączonego programu funkcjonalno - użytkowego obejmujące: a) projekt budowlany, jeżeli będzie wymagany po ekspertyzach (4 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w wersji elektronicznej) b) projekt wykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w wersji elektronicznej) c) projekt powykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie i w wersji elektronicznej). W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie wykonawstwa, wykonawca wykona prace budowlane obejmujące: - wybudowanie instalacji modułów fotowoltaicznych o mocy 386,61 kWp, - wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji paneli PV, - wykonanie przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla kabli elektrycznych i ich zabezpieczenie, - położenie okablowania do podłączenia paneli PV, - zamontowanie falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV, - podłączenie falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego inwestora, - wykonanie systemu wizualizacji i pomiarów z paneli PV umożliwiającego odczyt we wskazanych przez zamawiającego miejscach + oprogramowanie systemu, - wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, warunki, opinie i zezwolenia niezbędne do uzyskania ostatecznej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwolenia na budowę. Na podstawie projektu budowlanego oraz innych dokumentów i upoważnienia wydanego przez Zamawiającego, Wykonawca uzyska ostateczną i niezaskarżalną decyzję o pozwoleniu na budowę (Zamawiający udzieli Wykonawcy upoważnienia). Prace realizowane będą na terenie Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie. Wykonawca wybuduje instalację fotowoltaiczną, przeprowadzi rozruch końcowy kompletnej instalacji oraz przygotuje wniosek o wydanie pozwolenia na użytkowanie instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędnymi dokumentami w terminie do dnia 28.02.2015 roku. Wykonawca dokona rozruchu urządzeń z jednoczesnym przeszkoleniem załogi w zakresie obsługi, konserwacji i bezpiecznego użytkowania urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 60 000,00 PLN słownie: sześćdziesiąt tysięcy PLN 2. Wadium może być wniesione w następujących formach:. a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Goleniowie o. Nowogard 96 9375 1012 4200 4978 2000 0220 Za datę wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku zamawiającego. W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który należy zwrócić wadium. 4. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, pokój 211, CZG R-XXI, Słajsino 30, 72-200 Nowogard, lub złożyć wraz z ofertą najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium, zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.czg.nowogard.pl , http://bip.gminy.pomorzezachodnie.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach