Przetargi.pl
BUDOWA INSTALACJI DO ZAGOSPODAROWANIA OSADU ŚCIEKOWEGO

Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 47-420 Kuźnia Raciborska, Klasztorna 45
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 414 72 38 , fax. 32 414 72 38
  • Data zamieszczenia: 2023-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. o.o.
    Klasztorna 45
    47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie
    tel. 32 414 72 38, fax. 32 414 72 38
    REGON: 272083038
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpwik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA INSTALACJI DO ZAGOSPODAROWANIA OSADU ŚCIEKOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych i innych odpadów biodegradowalnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem w zakresie realizacji zadania pod nazwą:„Budowa instalacji do zagospodarowania osadu ściekowego” nr sprawy ZP/6/2023.Przedmiotowe zadanie wchodzi w zakres projektu ID 05B7/19 pn. „Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Kuźnia Raciborska” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów” Działanie 5.1 „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałanie 5.1.2 „Gospodarka wodno-ściekowa RIT”.Zakres zamówienia Części I budowlanej obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:• placu na potrzeby przetwarzania kompostu – plac pryzmowy przeznaczeniem do dojrzewania kompostu w pryzmach kompostowych o powierzchni ok. 778,5 m2 wraz z placem manewrowym o powierzchni ok. 1 091 m2,• placu na potrzeby tymczasowego magazynowania gotowego produktu – plac pod kontenery na odpady o powierzchni ok. 128,57 m2 oraz plac komunikacyjny z placem pod gotowy produkt o powierzchni ok. 649,73 m2,• wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I przedstawiony został w projekcie budowlanym, STWiORB oraz przedmiarze robót stanowiącymi Załącznik nr 10A do SWZ z zastrzeżeniem, iż zakres zamówienia związany z budową hali oraz kontenera socjalnego został wyłączony z przedmiotowego zamówienia i wykonany zostanie w kolejnym etapie inwestycji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ:1) Załącznik nr 10A - dokumentacja projektowa Części I na którą składają się:1.1. Projekt budowlany budowy instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych i innych odpadów ulegających biodegradacji opracowany przez Pracownię Projektową Archidom Bernard Łopacz Racibórz – branża budowlana, sanitarna i elektryczna,1.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - branża budowlana, sanitarna i elektryczna,1.3. Przedmiary Robót - branża budowlana, sanitarna i elektrycznaUWAGA 1W związku z koniecznością etapowania inwestycji zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji w etapie I stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia określony został w przedmiarach robót dla części I - budowlanej -stanowiących Załącznik nr 10A do SWZ oraz Formularzu Cenowym (Arkusz A).Z uwagi na powyższe realizacja niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania hali, kontenera socjalno-biurowego oraz komina dla których zakres robót został wyłączony z załączonego przedmiaru robót.Wykonanie tych elementów Zamawiający przewiduje w terminie późniejszym w ramach II Etapu inwestycji.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych i innych odpadów biodegradowalnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem w zakresie realizacji zadania pod nazwą:„Budowa instalacji do zagospodarowania osadu ściekowego” nr sprawy ZP/6/2023.Przedmiotowe zadanie wchodzi w zakres projektu ID 05B7/19 pn. „Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Kuźnia Raciborska” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów” Działanie 5.1 „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałanie 5.1.2 „Gospodarka wodno-ściekowa RIT”.Instalacja do zagospodarowania osadu ściekowego winna zapewnić zgodność otrzymanego produktu końcowego – ulepszacza gleby – z unijnymi wymogami w zakresie jakości i bezpieczeństwa określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1009 z 5.06.2019 r. ustanawiającym przepisy dotyczące udostępniania na rynku produktów nawozowych UE, zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1069/2009 i (WE) nr 1107/2009 oraz uchylającym rozporządzenie (WE) nr 2003/2003 (Dz. Urz. UE L 170, str. 1).Zakres zamówienia w Części II- technologicznej obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie systemu kontenerowych bioreaktorów w zakresie technologii na potrzeby instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych (kompostownia).Szczegółowy zakres określa Załącznik nr 10B do SWZ na który składają się:2.1. Opis wymagań dotyczących systemu kontenerowych bioreaktorów wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem – Załącznik nr 10B – OPZ – cz. technologiczna - opis,2.2. Projekt technologiczny dla kompostowania odpadów biodegradowalnych dla GPWiK Sp. z o.o. w Kuźni Raciborskiej – Załącznik nr 10B – OPZ – cz. technologiczna - PT.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych i innych odpadów biodegradowalnych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem w zakresie realizacji zadania pod nazwą: „Budowa instalacji do zagospodarowania osadu ściekowego” nr sprawy ZP/6/2023.Przedmiotowe zadanie wchodzi w zakres projektu ID 05B7/19 pn. „Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Kuźnia Raciborska” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów” Działanie 5.1 „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałanie 5.1.2 „Gospodarka wodno-ściekowa RIT”.Przedmiot zamówienia w zakresie Części III wyposażenia ruchomego obejmujące dostawę maszyn i urządzeń oraz innych niezbędnych elementów wyposażenia niezbędnych do uruchomienia procesu kompostowania w zakresie:1. aerator pryzm materiałów organicznych – przerzucarka ciągnikowa kompostu,2. sito mobilne - mieszarka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d. zdolności technicznej lub zawodowej:6.2.1 w zakresie składania oferty na zakres zamówienia określony Części I Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące robotę budowlaną polegającą na utwardzeniu terenu o powierzchni co najmniej 1 000 m2.Przy wykazaniu posiadania ww. doświadczenia zawodowego Zamawiający dopuszcza różne technologie wykonania wskazanego zamówienia w zakresie utwardzenia terenu.2) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną (1) osobę, która będzie pełnić jedną funkcję Kierownika Robót Budowlanych posiadającego wykształcenie wyższe oraz aktualne, ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budo-wlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń nadane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, legitymującego się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie kierowania robotami budowlanymi dot. budowy / rozbudowy / przebudowy / modernizacji obiektów gospodarki wodno-ściekowej na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Budowlanych.UWAGA 3Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym powyżej uprawnieniom określonym powyżej, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na za-sadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646, z 2022 r. poz. 1616), w tym osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 22 lutego 2019 r o zmianie ustawy - Prawo budo-wlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 695) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w zakresie przed wejściem w życie ww. ustawy – art. 4 ww. ustawy).Przez doświadczenie zawodowe rozumie się okres od dnia wydania uprawnień budo-wlanych do dnia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.6.2.2 w zakresie składania oferty na zakres zamówienia określony w Części II Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawę i montaż co najmniej jednej: kompostowni osadów ściekowych lub innych odpadów biodegradowalnych lub instalacji do zagospodarowania osadów ściekowych lub innych odpadów biodegradowalnych lub instalacji systemu kontenerów kompostujących lub bioreaktorów kontenerowych osadów ściekowych lub innych odpadów biodegradowalnych o wydajności co najmniej 1 000 Mg/rok lub o wartości inwestycji co najmniej 600 000,00 zł brutto.6.2.3 w zakresie składania oferty na zakres zamówienia określony Części III:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych robót, musi być spełniony:- przez Wykonawcę samodzielnielub- przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie;- przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym powyżej uprawnieniom określonym powyżej, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1646, z 2022 r. poz. 1616), w tym osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 22 lutego 2019 r o zmianie ustawy - Prawo budo-wlane (Dz.U. z 2019 r. poz. 695)uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w zakresie przed wejściem w życie ww. ustawy – art. 4 ww. ustawy).Przez doświadczenie zawodowe rozumie się okres od dnia wydania uprawnień budowlanych do dnia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach