Przetargi.pl
Budowa instalacji do stabilizacji tlenowej dla odpadów ulegających biodegradacji w PGO w Suwałkach Sp. z o.o. z dostawą i montażem urządzeń na wyposażenie instalacji i przebudowę istniejącej linii sortowniczej

"Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5665213 , fax. 87 5665213
  • Data zamieszczenia: 2015-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach" Sp. z o.o.
    ul. Sejneńska 82 82
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5665213, fax. 87 5665213
    REGON: 20068090000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji do stabilizacji tlenowej dla odpadów ulegających biodegradacji w PGO w Suwałkach Sp. z o.o. z dostawą i montażem urządzeń na wyposażenie instalacji i przebudowę istniejącej linii sortowniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kompostowni odpadów biodegradowalnych w systemie zamkniętym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zlokalizowaną na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o. wraz z dostawą urządzeń na wyposażenie instalacji oraz przebudowę istniejącej linii sortowniczej w celu dostosowania dla potrzeb nowej instalacji. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie przebiegała z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Budowa kompostowni odpadów biodegradowalnych Budowa budynku bioreaktora, wentylatorowni, pomieszczenia płuczki i biofiltra wraz z konieczną infrastrukturą na działkach nr 55/17 i 55/30 obr. Zielone Kamedulskie. Projektowany budynek będzie ściśle funkcjonalnie powiązany z istniejącym Przedsiębiorstwem Gospodarki Odpadami, będzie stanowił kompostownię tunelową ww. przedsiębiorstwa. Przedsięwzięcie obejmuje kolejno: budowę budynku, wykonanie instalacji, utwardzenie podjazdów. Zakres prac obejmuje min. roboty budowlane polegające na budowie kompostowni odpadów biodegradowalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zakupem niezbędnego wyposażenia oraz dostawą urządzeń na wyposażenie instalacji. W rezultacie proces biologicznego przetwarzania odpadów będzie przebiegał następująco: 1) Stabilizacja w istniejącym biostabilizatorze (jak dotychczas), 2) Stabilizacja w zamkniętych żelbetowych bioreaktorach, 3) Stabilizacja i dojrzewanie na placu kompostowym, w pryzmach. Zadanie 2 - Przebudowa istniejącej linii sortowniczej Przebudowa istniejącej linii sortowniczej w celu dostosowania układu technologicznego pracy Przedsiębiorstwa do aktualnych przepisów prawnych i wykorzystania planowanej instalacji stabilizacji tlenowej, projektuje się przebudowę istniejącej linii sortowniczej. Planowana przebudowa ma za zadanie stworzyć dodatkową możliwość skierowania strumienia odpadów po sicie (frakcji podsitowej 0-80mm) do kontenera KP-7, przy pomocy którego odpady trafią do jednego z bioreaktorów. 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować oba w/w zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne. 3. Zakres rzeczowy i jakościowy przedmiotu zamówienia określa odpowiednio: 1) SIWZ; 2) Dokumentacja projektowa wymieniona w załącznikach nr 14A, 14B i 14C do SIWZ obejmująca rysunki i część opisową określającą standardy użytych materiałów; 3) Istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr do 8 SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Cena musi obejmować całość robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru, opisu przedmiotu zamówienia oraz obejmować musi wszystkie inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji inwestycji. 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyta nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się stosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. W przypadku zamiany elementów w projektowanych układach urządzeń czy zestawach niezbędna jest również opinia poszczególnych producentów co do możliwej prawidłowej współpracy układu zamiennego. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 8. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 9. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia oraz poprawnego sporządzenia oferty, zaleca się Wykonawcy sprawdzenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia poprzez oględziny całego terenu przeznaczonego pod realizację przedmiotu zamówienia. 10. Wymagane przez Zamawiającego parametry dla procesów prowadzonych w warunkach tlenowych: a. dla procesu w zamkniętym reaktorze osiągnięcie wartości AT4 (rozumianej jako aktywność oddychania - parametr wyrażający zapotrzebowanie tlenu przez próbkę odpadów w ciągu 4 dni) poniżej 20 mg O2 /g suchej masy; b. wymagania dla uzyskanego stabilizatu: -straty prażenia stabilizatu mniejsze niż 35% suchej masy, a zawartość węgla organicznego jest mniejsza niż 20% suchej masy lub -ubytek masy organicznej w stabilizacie w stosunku do masy organicznej w odpadach mierzony stratą prażenia lub zawartością węgla organicznego większy niż 40%, lub -wartość AT4 jest mniejsza niż 10 mg O2 /g suchej masy. Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwestycji oraz przygotowania niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotowej kompostowni odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowaną na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o., ul. M. Buczka 150A, 16-400 Suwałki w pełnym zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni wadium w wysokości: 50 000 (pięćdziesiąt tys. zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Suwałkach w Banku PEKAO S.A. w Suwałkach nr 57 1240 3363 1111 00104 40 45 992 w terminie do dnia 21.09.2015r. do godz. 9°° (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - składa się do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Suwałkach, ul. Buczka 150A, pokój - Kadry przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach