Przetargi.pl
Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Kolonowskie w ramach projektu Utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego Dolina Małej Panwi

Gmina Kolonowskie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-110 Kolonowskie, ul. ks. Czerwionki 39
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4611140 , fax. 077 4611140, 4611200
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolonowskie
    ul. ks. Czerwionki 39 39
    47-110 Kolonowskie, woj. opolskie
    tel. 077 4611140, fax. 077 4611140, 4611200
    REGON: 00052799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Kolonowskie w ramach projektu Utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego Dolina Małej Panwi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Kolonowskie w ramach projektu Utworzenie Regionalnego Centrum Turystycznego Dolina Małej Panwi współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Zakres Robót obejmuje: 1) Budowa przystani kajakowej - przeszkoda Kolonowskie, mająca na celu obejście istniejącego jazu na rzece Mała Panew. Podstawowe elementy przystani : ? Obudowa nabrzeża z pali i odbojnic drewnianych (18 + 14mb) ? Schody terenowe szer.2,5m ? Ścieżki i placyki żwirowe - 112,5m2 ? Tablica informacyjna ? Kosz na śmieci 2) Budowa przystani kajakowej Fosowskie : ? Obudowa nabrzeża z pali i odbojnic drewnianych (11 + 21mb) ? Schody terenowe szer.3,5m i 1,5m ? Dróżki, parkingi i place o nawierzchni żwirowej - 2800m2 ? Deszczochron z ławkami (p.z. = 40,8m2, V = 87m3) ? Deszczochron z kuchnią turystyczną (p.z. = 104,0m2, V = 287m3) ? Zieleń i elementy małej architektury (stojaki na kajaki, tablice informacyjne, kosze na śmieci, krąg ogniska, stoły z ławami) ? Oświetlenie terenu (430mb linii kablowej, 8 latarni) Deszczochrony o konstrukcji drewnianej bez instalacji wewnętrznych, pokrycie gontem papowym. 3) Budowa przystani kajakowej - przeszkoda Staniszcze Małe, mająca na celu obejście istniejącego stopnia wodnego na rzece Mała Panew. Podstawowe elementy przystani : ? Obudowa nabrzeża z pali i odbojnic drewnianych (15 + 14mb) ? Schody terenowe szer.2,5m ? Ścieżki i placyki żwirowe - 150 m2 ? Tablica informacyjna ? Kosz na śmieci 4) Wykonanie i montaż 10 drewnianych deszczochronów przy istniejących szlakach pieszo - rowerowych (p.z. = 11,2m2, V = 25m3) wraz z koszami na śmieci przy każdym z deszczochronów 5) Wykonanie i montaż 15 tablic informacyjnych (10szt. przy deszczochronach, 2szt. w miejscowości Kolonowskie oraz po 1 szt. w miejscowościach Staniszcze Wielkie, Staniszcze Małe i Spórok). 6) Oczyszczenie koryta rzeki Mała Panew z zalegających wiatrołomów/korzeni/kłód na odcinku Gminy Kolonowskie (70szt. na odcinku ok.8,0km) i usunięcie prętów stalowych wystających pod mostem kolejowym PKP w Kolonowskiem/Fosowskiem Szczegółowy zakres inwestycji znajduje się w dołączonych do SIWZ projektach budowlanych, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Realizacja inwestycji będzie się odbywać na podstawie dokonanych zgłoszeń robót budowlanych z wyjątkiem deszczochronów i oświetlenia terenu wymienionych w pk-cie 2, na które Zamawiający posiada pozwolenie na budowę. W ramach oczyszczenia koryta rzeki Mała Panew, oprócz obligatoryjnego usunięcia prętów stalowych, należy uwzględnić usunięcie jedynie wiatrołomów, korzeni i kłód zalegających w poprzek rzeki, utrudniających przepłynięcie kajakiem. Ze względu na duże prawdopodobieństwo mogących nastąpić zmian stanu obecnego do czasu wykonania elementu przetargu, zakres wykonania oczyszczenia zostanie uzgodniony komisyjnie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego, Nadleśnictwa Zawadzkie i Oddziału Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Opolu przed przystąpieniem do robót. Oczyszczenie koryta rzeki należy przewidzieć do wykonania na koniec realizacji przedmiotu całego zamówienia. Ponadto po stronie Wykonawcy będzie pełna obsługa geodezyjna inwestycji (łącznie z inwentaryzacją powykonawczą), której koszty należy wkalkulować w kosztach ogólnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452420005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Warunek 1. - Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Warunek 2. - Zdolność ekonomiczna i finansowa Średnie roczne obroty brutto Wykonawcy z ostatnich 3 lat powinny wynosić co najmniej 600.000,- PLN. Warunek 3. - Zdolność techniczna Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej dwa zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 600 tys. PLN brutto każde, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiada personel zdolny wykonać zamówienie.. Warunek 4. - Gwarancja Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Sprawozdanie finansowe - Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (2006r, 2007r, 2008 r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 5. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej okręgowej izby inżynierów budownictwa. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 8. Projekt umowy - Zaakceptowany projekt umowy 9. Harmonogram robót - Harmonogram rzeczowo-finansowy 10. Kosztorys ofertowy - Kosztorys ofertowy sporządzony na zasadach określonych w pkt. 12 SIWZ 11. Dowód wniesienia wadium - Kserokopia wadium złożonego w kasie UMiG Kolonowskie, lub kserokopia dowodu wpłaty/przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolonowskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach