Przetargi.pl
Budowa infrastruktury technicznej wraz z dostawą i montażem stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania pojazdów na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
    REGON: 00102300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury technicznej wraz z dostawą i montażem stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania pojazdów na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury technicznej wraz z dostawą i montażem stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania pojazdów na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu. 2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 2.1. wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 1, w tym z uwzględnieniem postanowień określonych w art. 29 ust. 5 i 6 ustawy Pzp tj. dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych biorąc pod uwagę między innymi niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne, czyli dostępne i przystosowane dla każdej osoby w naszym społeczeństwie z możliwością adaptacji do zmian wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę dla infrastruktury technicznej określonej w Programie Funkcjonalno - Użytkowym dalej „PFU”, 2.2. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego robót budowlanych związanych z budową obiektów budowlanych (kubaturowych) na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Budomierzu na działkach nr ewid. 508/3 i 374/5 niezbędnej do zainstalowania stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz niezbędnym wyposażeniem, 2.3. dostawa i montaż stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego dalej „Urządzenie RTG” do prześwietlania pojazdów na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami na zainstalowane programy komputerowe, 2.4. pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie budowy infrastruktury technicznej, montażu i instalacji Urządzenia RTG, 2.5. uruchomienie Urządzenia RTG oraz wykonanie w obecności przedstawicieli Zamawiającego wszystkich wymaganych testów i pomiarów, 2.6. przeszkolenie pracowników Zamawiającego na zasadach określonych w pkt 34 Specyfikacji Funkcjonalno-Technicznej Urządzenia RTG, 2.7. świadczenie usług gwarancyjnych w tym bezpłatny serwis prewencyjny i naprawczy Urządzenia RTG. 3. Urządzenie RTG, o którym mowa w ppkt 2.3 winno być urządzeniem całkowicie bezpiecznym dla obsługi oraz otoczenia - spełniającym wszystkie wymagania bezpieczeństwa promieniowania zawarte w odpowiednich przepisach i normach prawa polskiego (ustawa Prawo atomowe i rozporządzenia wykonawcze) oraz prawa europejskiego i międzynarodowego (w tym: Międzynarodowej Agencji Energii Atomowej, Międzynarodowej Komisji Ochrony Radiologicznej-ICRP60 oraz Światowej Organizacji Zdrowia). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ (plik skompresowany), tj. w szczególności dokumentacja w skład, której wchodzi: 1.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy w tym: a) Koncepcja projektowa część opisowa, b) Koncepcja projektowa część graficzna, 1.2) Opina geotechniczna dla projektowanego budynku skanera RTG na działkach o numerach ewidencyjnych 508/3, 374/5 obręb 0005 Budomierz na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu, 1.3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dalej „STWiORB”, 1.4) Warunki przyłączeniowe wydane przez ZOPG w Korczowej, 1.5) Wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, 1.6) Kopia mapy zasadniczej, 1.7) Mapa ewidencyjna gruntu, 1.8) Informacja o braku podstaw do wydania decyzji środowiskowej, 1.9) Zgoda na dysponowanie nieruchomością o nr ewid. 508/3, 374/5 w tym: 1.9.1) umowa użyczenia z dnia 22 lipca 2019 r. 1.9.2) aneks nr 1 do umowy użyczenia z dnia 20.11.2019 r. 1.2. Specyfikacja Funkcjonalno-Techniczna dla Urządzenia RTG, 5. Zgodnie z art. 658, w zw. z art. 656, w zw. z art. 638, w zw. z art. 568 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.) dalej zwany „KC” okres rękojmi na wady nieruchomości wynosi 5 lat (60 miesięcy), wobec tego wymagany okres rękojmi na wszystkie wykonane roboty budowlane, w tym prace instalacyjne i montażowe nie może być krótszy niż 5 lat (60 miesięcy) licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Zgodnie z art. 556 w zw. z art. 561, w zw. z art. 568 KC okres rękojmi na wady rzeczy inne niż nieruchomości wynosi 2 lata (24 miesiące), wobec tego wymagany okres rękojmi na wszystkie urządzenia nie może być krótszy niż 2 lata (24 miesiące) licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami KC. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: 6.1. 10 lat (120 miesięcy) na Urządzenie RTG wraz ze wszystkimi elementami, podzespołami i zespołami, sprzętem informatycznym oraz zabezpieczenie antykorozyjne, w tym także bezpłatny serwis prewencyjny oraz serwis naprawczy, o którym mowa w pkt 10.3, 6.2. 5 lat (60 miesięcy) na elementy infrastruktury towarzyszącej, niezbędne do prawidłowej organizacji pracy Urządzenia RTG (bramy, inne urządzenia i systemy monitoringu), 6.3. 5 lat (60 miesięcy) na wytworzony interfejs komunikacyjny, służący do integracji systemu obsługującego Urządzenie RTG z systemem Cyfrowa Granica, w tym na wszystkie wytworzone funkcjonalności i mechanizmy wymiany komunikatów, 6.4. 5 lat (60 miesięcy) na wszystkie wykonane roboty budowlane, w tym prace instalacyjne i montażowe, 6.5. 5 lat (60 miesięcy) lub gwarancja producenta, o ile jest dłuższa na przedmiot umowy tj. meble w budynku obsługi, 6.6. 2 lata (24 miesiące) lub gwarancja producenta, o ile jest dłuższa na pozostałe drobne wyposażenie budynku obsługi (sprzęt AGD, akcesoria itp.). 7. Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 6. liczony będzie od dnia obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 8. Wykonawca udzieli gwarancji dla każdego z elementów przedmiotu umowy na zasadach określonych we wzorze umowy. 9. Przedłużenie okresu obowiązywania gwarancji na Urządzenie RTG wraz ze wszystkimi elementami, podzespołami i zespołami oraz sprzętem informatycznym oraz zabezpieczeniem antykorozyjnym, w tym także bezpłatny serwis prewencyjny oraz serwis naprawczy, Wykonawca określi w złożonej ofercie. Przedłużony przez Wykonawcę okres obowiązywania gwarancji na Urządzenie RTG poddany będzie ocenie na zasadach określonych w pkt 14 SIWZ. W celu dokonania oceny oferty Wykonawca w pkt 7 Formularza oferty winien zaznaczyć tylko jedno właściwe pole o treści „Okres gwarancji na Urządzenie RTG, w tym świadczenie usług bezpłatnego serwisu prewencyjnego i naprawczego”. 10. Usługi gwarancyjne obejmują w swym zakresie bezpłatny serwis prewencyjny oraz serwis naprawczy w następującym zakresie: 10.1. nieodpłatne dostarczenie i montaż części zamiennych do Urządzenia RTG wymaganych do dokonania naprawy/serwisu, 10.2. asystę doradczo - techniczną w okresie 3 pierwszych miesięcy od rozpoczęcia eksploatacji Urządzenia RTG, polegającą na całodobowej możliwości kontaktu z osobami świadczącymi usługę asysty telefonicznie i pocztą elektroniczną wraz z gwarancją przyjazdu doradcy technicznego na miejsce instalacji Urządzenia RTG w czasie do 3 godzin od chwili zgłoszenia takiego żądania przez obsługę skanera, 10.3. serwis prewencyjny polegający na dokonywaniu nieodpłatnych okresowych przeglądów konserwujących, których celem jest utrzymanie Urządzenia RTG w sprawności funkcjonalnej. Przeglądy prewencyjne Urządzenia RTG mają być dokonywane nie rzadziej, niż co 3 miesiące. Zamawiający wymaga aby łączny wymiar czasu trwania serwisu prewencyjnego w okresie 1 roku nie przekroczył 192 godziny. Skrócenie łącznego wymiaru serwisu prewencyjnego w ciągu roku poddane będzie ocenie na zasadach określonych w pkt 14 SIWZ. W celu dokonania oceny oferty Wykonawca w pkt 8 Formularza oferty winien zaznaczyć tylko jedno właściwe pole o treści: „Łączny wymiar serwisu prewencyjnego w skali 1 roku w ilości 192 godziny” lub „Łączny wymiar serwisu prewencyjnego w skali 1 roku mieszczący się w przedziale od… - …. godzin”, 10.4. serwis naprawczy obejmujący nieodpłatne diagnozowanie i naprawę uszkodzeń, dysfunkcji i wad Urządzenia RTG ujawnionych w trakcie jego użytkowania, 10.5. serwis naprawczy obejmujący nieodpłatną wymianę wadliwych elementów lub podzespołów Urządzenia RTG. 11. Naprawy będą dokonywane z uwzględnieniem czasu trwania i częstotliwości przerw technologicznych oraz będą dokonywane w miejscu eksploatacji Urządzenia RTG, chyba, że z przyczyn technicznych lub technologicznych naprawa na miejscu nie będzie możliwa. 12. W trakcie trwania okresu gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku wprowadzenia przez producenta Urządzenia RTG nowego oprogramowania do interpretacji obrazu lub nowych jego wersji, do dokonania aktualizacji systemu i do przeprowadzenia szkolenia uzupełniającego dla operatorów systemu w zakresie nowego systemu do interpretacji obrazu. 13. W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania usterek i awarii Urządzenia RTG on-line. Wykonawca będzie monitorował na bieżąco wszelkie zgłoszenia i reakcje serwisu oraz cyklicznie raz na kwartał będzie przedstawiał raporty Zamawiającemu. 14. Świadczenie usług gwarancyjnych musi być wykonywane przez serwis autoryzowany producenta Urządzenia RTG lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce. 15. Podmiot, który będzie odpowiedzialny za świadczenie usług gwarancyjnych musi posiadać Zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki, ul. Bonifraterska 17, 00 - 203 Warszawa, na uruchomienie oferowanego Urządzenia RTG zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1792 z późn. zm.), dalej „ustawa Prawo atomowe”. W przypadku, gdy podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne będzie inny podmiot niż dostawca Urządzenia RTG - Zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki, o którym mowa w zdaniu pierwszym należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu przystąpienia do świadczenia tych usług. 16. Gwarancja jest niezależna od rękojmi, o której mowa w pkt 5 licząc od dnia obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 17. W przypadku odniesienia się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, ocen technicznych, systemów referencji i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza, aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ oraz zgodność wykonania przedmiotu zamówienia z przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 18. Zastosowane materiały, dostarczone wyroby i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, spełniać wymogi ustawy z dnia 16.04.2014 r. o wyrobach budowlanych (tj.: Dz. U. z 2020 r. poz. 215) wraz z przepisami wykonawczymi oraz muszą posiadać deklaracje zgodności z PN lub aprobatą techniczną. 19. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przed upływem terminu składania ofert dokonanie wizji lokalnej terenu objętego realizacją prac, których dotyczy przedmiot zamówienia w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót budowlanych, usług i dostaw będących przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania oferty. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty. Przeprowadzenie wizji lokalnej może odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. Wykonawca zainteresowany wizją lokalną winien złożyć w tej sprawie wniosek do Zamawiającego z proponowanym terminem wizji lokalnej i wykazem osób (imię i nazwisko) biorących w niej udział, pocztą elektroniczną na adres: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl . 20. Pozostałe wymogi co do realizacji przedmiotu zamówienia w tym stosowanie przez Zamawiającego klauzul społecznych zostały opisane w SIWZ wraz z załącznikami umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego: www.podkarpackie.kas.gov.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 PLN; (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw Zamawiającego określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 4. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń powinno zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Rzeszów 84 1010 1528 0017 1713 9120 0000. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 9. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to należy złożyć dokument gwarancji/poręczenia w oryginale w formie pisemnej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia pod warunkiem, że w treści dokumentu gwarancji/poręczenia nie będzie określonego warunku, że gwarancja/poręczenie to wygasa automatycznie w przypadku, gdy nastąpi zwrot oryginału niniejszej gwarancji/poręczenia do Gwaranta. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie poręczenia lub gwarancji i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji lub poręczeń, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa infrastruktury technicznej wraz z dostawą i montażem stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania pojazdów na terenie drogowego przejścia granicznego w Budomierzu” - oznaczenie sprawy: 1801-ILZ1.260.3.2020. 12. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp. 13. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zezwoleniem Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki (ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, Polska) na uruchamianie oferowanego Urządzenia RTG zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo atomowe na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jeżeli Wykonawca ma siedzibę na terytorium RP, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) składa: 1) wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, 2) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 lit a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i ppkt 2 lit b powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach