Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie działek nr ew. 40/4, 264, 265 przy ul. ppłk. E. Dietricha w Legionowie

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ogłasza przetarg

  • Adres: 05120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 774 20 31 w. 4064 , fax. 022 784 49 81
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
    ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
    05120 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 774 20 31 w. 4064, fax. 022 784 49 81
    REGON: 52483200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.legionowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie działek nr ew. 40/4, 264, 265 przy ul. ppłk. E. Dietricha w Legionowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie działek nr ew. 40/4, 264, 265 przy ul. ppłk. E. Dietricha w Legionowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie terenu inwestycji, prace rozbiórkowe, demontaż elementów istniejących zagospodarowania, usunięcie krzewów i drzew, 2) rozbiórkę istniejących nawierzchni, 3) wykonanie nawierzchni: a) pieszych z kostki brukowej w kolorze szarym (materiał zamawiającego) b) bezpiecznej syntetycznej z warstwą amortyzującą SBR i granulatu EPDM w kolorach RAL: 5014, 1012, 4005 (szary, fioletowy, żółty) c) żwirowej o frakcji 2/8mm z przeznaczeniem na place zabaw, d) miejsc postojowych z betonowych płyt ażurowych 4) dostawę i montaż elementów placu zabaw: a) ruchomą równoważnię o dopuszczalnych wymiarach: maks. 325 x 50 cm, min. 200 x 12 cm, b) huśtawkę „bocianie gniazdo” wymiary dopuszczalne: maks. 760x660 cm, min. 500 x 600 cm siedzisko o średnicy 100cm, wykonane z lin zbrojonych o średnicy 16mm, konstrukcja huśtawki wykonana z 3 profili stalowych gr. 80mm zabezpieczonych i pomalowanych w kolorze fioletowym, c) urządzenie linowe ze zjeżdżalnią o dopuszczalnych wymiarach maks. 650cm x 1050cm, min. 400 x 700 cm, wysokość maks. 450 cm konstrukcja wykonana ze stalowych rur średnicy min. 60mm, zabezpieczonych i pomalowanych w kolorze żółtym, elementy łączeniowe w formie kulistej, sieci wykonane z 6-cio żyłowej liny zbrojonej gr. 18mm z mechanizmem naciągowym lin, zjeżdżalnia wykonana ze stali nierdzewnej, d) trampoliny 3 szt. wymiary powierzchni do skakania o średnicy 130cm, maksymalne wymiary zewnętrzne urządzenia do 190cm. konstrukcja trampolin wykonana z elementów odpornych na ścieranie, antypoślizgowa, w kolorze żółtym elementy mocujące za pomocą sprężyn mocowanych po obwodzie konstrukcji osłona elementów mocujących wykonana z nawierzchni amortyzującej w kolorze czarnym. Urządzenia muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa obowiązującej normy PN-EN 1176-1:2001, uprawniający do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa B oraz posiadać certyfikat potwierdzający zgodność z normą EN 1176-1:2008 i EN 1176-11:2008. 5) dostawę i montaż urządzeń siłowni plenerowej: a) orbitrek wymiary maks. 150 x 65 cm, min. 120 x 50 cm, podstopnice wykonane z tworzywa w kolorze żółtym, b) koła wymiary maks. 100 x 100 cm, obrotowe koła wykonane z tworzywa w kolorze żółtym, c) skoki wymiary urządzenia 30 x 20 cm, dopuszcza się -/+5% rozbieżności wysokość urządzenia w przedziale 280-320 cm d) biegacz podwójny wymiary maks. 250 x 85 cm , min. 190 x 45 cm wysokość urządzenia w przedziale 120-140 cm podstopnice wykonane z tworzywa w kolorze żółtym, e) siedzisko z ruchomymi platformami zawierającymi labirynt wym. ok 105 x 130 x 90 cm, dopuszcza się -/+5% rozbieżności platformy z labiryntem wykonane z tworzywa HDPE f) siedzisko z rowerkiem i tablicami do ćwiczenia pamięci wym. ok 135 x 105 x 125 cm, dopuszcza się -/+5% rozbieżności ruchoma tablica wykonana z tworzywa HDPE o właściwościach antygrafitii, Podstawowe wymagania urządzeń siłowni: ramy nośne: rury stalowe średnicy min. 140x3,6mm wsporniki ruchowe rury stalowe średnicy w przedziale 40 – 63 x 4 mm zakończenia rur zaślepione, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium, nakrętki kołpakowe zabezpieczające przed odkręceniem, łożyska typu zamkniętego i bezobsługowe, uchwyty i rączki z polichlorku winylu, mocowanie elementów konstrukcyjnych w gruncie za pomocą fundamentów betonowych urządzenia w kolorze RAL 7032 popiel/ RAL 1018 żółty każdy zestaw wyposażony w instrukcję użytkowania obrazkową i opisową, z informacją o dopuszczalnym maksymalnym obciążeniu każdego urządzenia, trwale zamieszczoną na urządzeniu, pylonie lub słupie (nie dopuszcza się stosowania naklejek). kotwienie: stalowa kotwa w fundamencie betonowym posadowionym na głębokości w przedziale 0,6m – 0,8m, Sprzęt do użytku publicznego; klasa użytkowania S, klasa dokładności A. Urządzenia muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa obowiązującej normy PN-EN 16630:2015, uprawniający do oznaczenia wyrobów znakiem bezpieczeństwa B. 6) dostawa i montaż obiektów małej architektury: a) gry plenerowej labirynt średnica koła labiryntu w przedziale 130 – 160 cm konstrukcja wykonana z dennicy stalowej o średnicy maks. 160cm, podstawa konstrukcji wykonane dennicy ze stali nierdzewnej o średnicy podstawy 50cm, dopuszcza się -/+5% rozbieżności zewnętrzna obudowa wykonana z przezroczystego tworzywa, uchwyty wykonane ze stali nierdzewnej, b) ławek z oparciem 7 szt. wymiary: wys. siedziska 41 cm, szer. siedziska 35 cm, dł. siedziska 170 cm, dopuszcza się -/+5% rozbieżności stelaż z rur Ø 60 mm, ocynkowany i malowany proszkowo siedzisko z drewnianych listew gr. min. 4 cm impregnowane, malowane dwukrotnie lakierobejcą na kolor teakowy lub podobny, kotwienie: ławka przykręcona do prefabrykowanych fundamentów betonowych c) kosz na śmieci 5 szt. wymiary średnica pojemnika kosza 28 cm, wysokość 74 cm, dopuszcza się -/+5% rozbieżności zewnętrzna obudowa wykonana ze stalowej blachy w kolorze czarnym, wkład kosza wykonany z blachy ocynkowanej, pomalowanej na kolor fioletowy w odcieniu RAL 4005, d) tablice informacyjne 2 szt. powierzchnia ekspozycyjna o wym. 100 x 70 cm, wydruki z regulaminem obiektu wraz z nazwą, adresem oraz numerem telefonu zarządcy terenu na planszy odpornej na warunki atmosferyczne – ostateczna treść regulaminu do uzgodnienia z ZAMAWIAJĄCYM e) stojaki rowerowe 8 szt, wym. 65 x 80 cm, dopuszcza się -/+5% rozbieżności wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo, malowane w kolorze czarnym, 7) dostawę i montaż ogrodzenia ok 142mb wym. przęsła ok 200 x 100 cm, furtka dwuskrzydłowa o szerokości 200cm, przęsła ogrodzenia wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo w kolorze czarnym, słupki ogrodzenia malowane proszkowo na kolor fioletowy w odcieniu RAL 4005, zaślepki wykonane z tworzywa, Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt zagospodarowania terenu stanowiący integralną część SIWZ, 8) wykonanie nasadzeń wg załączonego projektu, 9) budowę oświetlenia wg załączonego projektu, 10) regulacja urządzeń na istniejących sieciach, 11) roboty wykończeniowe. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia (m.in. od zarządców sieci, trasa których pokrywa się z robotami drogowymi, o koszty wymaganych nadzorów technicznych nad regulacją urządzeń). 4. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców według załącznika nr 5 do SIWZ; 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca przedstawiam zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ pn. „Wzór zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów”- oryginał dokumentu); Treść dokumentu powinna określać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ - oryginał; oryginał oświadczenia musi być podpisany przez wykonawcę; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu (w przypadku spółki cywilnej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: 1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w ust. 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców; pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) udzielone pełnomocnictwo musi upoważniać do działania w imieniu wykonawcy a treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony w przypadku, gdy jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wymogami obowiązującego prawa; 5) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.; 6) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ; b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: – dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia; oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; – dokumenty wspólne takie jak: oferta cenowa; uproszczony kosztorys ofertowy; wykaz robót budowlanych; zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, bądź wykonawcy wspólnie z podpisami każdego z wykonawców, 7) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 6; 8) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która powinna zawierać: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy); 5. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty ułożone w kolejności jak niżej: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) dowód wpłaty wadium; 3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); 4) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ); 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) jeżeli dotyczy; 6) informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy, 8) uproszczony kosztorys ofertowy; UWAGA! Uproszczony kosztorys ofertowy w przypadku jego niezłożenia, nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie złoży tego dokumentu podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach