Przetargi.pl
"Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy Świnna"

Gmina Świnna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-331 Świnna, Wspólna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 33 863-80-10 , fax. +48 33 863-85-35
  • Data zamieszczenia: 2024-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnna
    Wspólna 13
    34-331 Świnna, woj. śląskie
    tel. +48 33 863-80-10, fax. +48 33 863-85-35
    REGON: 072182723
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy Świnna"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część zamówienia nr 1 – „Remont boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Pewel Mała” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej dwutorowej z zeskocznią do skoku w dal w Sołectwie Przyłęków”1. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje również:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany (jeśli wymagane) opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty techniczne (wykonawcze) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze),2) uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad całością inwestycji w trakcie jej realizacji.4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z wymogami PFU, stanowiącym załącznik nr 1 i przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ, j.n.:A. Część zamówienia nr 1 – „Remont boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Pewel Mała” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej dwutorowej z zeskocznią do skoku w dal w Sołectwie Przyłęków”:1) „Remont boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Pewel Mała” – boisko o wymiarach 28,0 m x 12,0 m (powierzchnia 336 m2). W ramach robót budowlanych należy wykonać m.in.:• rozbiórkę istniejącego wyposażenia sportowego,• naprawę istniejącej nawierzchni oraz wykonanie opaski wokół boiska szerokości 1,0 m z kostki betonowej,• częściową rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz montaż obrzeży betonowych oddzielających projektowane boisko od części niepodlegającej inwestycji,• wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej spełniającej wymagania normy PN-EN 14877:2023• malowanie linii boiska,• montaż wyposażenia sportowego tj. 1 kpl. bramek do piłki ręcznej, 1 kpl. wyposażenia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki.,• montaż piłkochwytów wokół boiska o wysokości 4 m. 2) „Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni prostej dwutorowej z zeskocznią do skoku w dal w Sołectwie Przyłęków” – boisko o wymiarach 28,0 x 15,0 m (powierzchnia 420 m2). W ramach robót budowlanych należy wykonać m.in.:• montaż obrzeży betonowych oddzielających projektowane boisko od części niepodlegającej opracowaniu, usytuowane po obwodzie boiska oraz bieżni prostej dwutorowej z zeskocznią do skoku w dal,• roboty ziemne, tj. korytowanie,• wykonanie drenażu w obsypce z kruszyw płukanych 8-16 mm/8-32 mm pod boiskiem wielofunkcyjnym,• wykonanie odwodnienia np. w postaci systemu rozsączającego,• ułożenie geowłókniny,• wykonanie warstwy odsączającej,• wykonanie podbudowy oraz warstwy podkładowej,• wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej spełniającej wymagania normy PN-EN 14877:2013,• malowanie linii boiska oraz bieżni,• montaż wyposażenia sportowego tj. 1 kpl. bramek do piłki ręcznej, 1 kpl., wyposażenia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki,• montaż piłkochwytow wokół boiska o wysokości 4 m,• wymiana istniejących zestawów zabawowych dla dzieci znajdujących się na działce nr 542/2.5) wykonanie obsługi geodezyjnej,6) wykonania oraz umieszczenia oznakowania w postaci tablic informacyjnych Inwestycji, w terminach i formie zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniem Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z funduszy celowych, z poź. zm. 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,8) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych i robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót – Załącznik Nr 7 do SWZ.3. Wizja Lokalna – dla wszystkich części zamówienia.a) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscach realizowania robót budowlanych objętych częściami zamówienia nr 1, 2, 3 i 4, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z udziałem w wizji lokalnej (np. koszty podróży, noclegu) poniesie Wykonawca;b) w związku z nałożonym obowiązkiem, termin składania ofert został wydłużony o czas niezbędny na dokonanie wizji lokalnej;c) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 8 do SWZ. d) złożenie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentami będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;e) celem przeprowadzenie wizji, Zamawiający wyznacza dwa spotkania, które odbędą się w następujących terminach i miejscach:• 25.06.2024 r. (wtorek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty,• 28.06.2024 r. (piątek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty;Pozostałe informacje w SWZ.Część zamówienia nr 2 – „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Rychwałdek” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Trzebinia”1. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje również:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany (jeśli wymagane) opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty techniczne (wykonawcze) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze),2) uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad całością inwestycji w trakcie jej realizacji.4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z wymogami PFU, stanowiącym załącznik nr 1 i przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ, j.n.:B. Część zamówienia nr 2 – „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Rychwałdek” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Trzebinia”:1) „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Rychwałdek” – boisko o wymiarach 32,0 x 19,0 m (powierzchnia 608 m2). W ramach robót budowlanych należy wykonać m.in.:• montaż obrzeży betonowych oddzielających projektowane boisko od części niepodlegającej opracowaniu, usytuowane po obwodzie boiska,• roboty ziemne, tj. korytowanie,• wykonanie drenażu w obsypce z kruszyw płukanych 8-16 mm/8-32 mm,• wykonanie odwodnienia np. w postaci systemu rozsączającego,• ułożenie geowłókniny,• wykonanie warstwy odsączającej,• wykonanie podbudowy oraz warstwy podkładowej,• wykonanie opaski wokół boiska z kostki betonowej gr. 6 cm,• wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej spełniającej wymagania normy PN-EN 14877:2013,• malowanie linii boiska,• montaż wyposażenia sportowego tj. 1 kpl. bramek do piłki ręcznej, 1 kpl. wyposażenia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki,• montaż piłkochwytow wokół boiska o wysokości 4 m,• wykonanie utwardzonego placu z kostki betonowej gr. 8 cm o powierzchni około 350 m2,• wykonanie schodów terenowych oraz balustrady ze stali kwasoodpornej,• dostawa oraz montaż kontenera sanitarnego zasilanego panelami fotowoltaicznymi oraz wykonanie przyłącza wod.-kan.,• dostawa oraz montaż kontenera magazynowego zasilanego panelami fotowoltaicznymi.2) „Budowa boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Trzebinia” – boisko o wymiarach 32,0 x 19,0 m (powierzchnia 608 m2). W ramach robót budowlanych należy wykonać m.in.:• montaż obrzeży betonowych oddzielających projektowane boisko od części niepodlegającej opracowaniu, usytuowane po obwodzie boiska,• roboty ziemne, tj. korytowanie,• wykonanie drenażu w obsypce z kruszyw płukanych 8-16 mm/8-32 mm,• wykonanie odwodnienia np. w postaci systemu rozsączającego,• ułożenie geowłókniny,• wykonanie warstwy odsączającej,• wykonanie podbudowy oraz warstwy podkładowej,• wykonanie opaski wokół boiska z kostki betonowej gr. 6 cm,• wykonanie nawierzchni syntetycznej poliuretanowej spełniającej wymagania normy PN-EN 14877:2013,• malowanie linii boiska,• montaż wyposażenia sportowego tj. 1 kpl. bramek do piłki ręcznej, 1 kpl. wyposażenia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki,• montaż piłkochwytow wokół boiska o wysokości 4 m,• wykonanie utwardzonego placu z kostki betonowej gr. 8 cm pod kontener sanitarny,• dostawa oraz montaż kontenera sanitarnego zasilanego panelami fotowoltaicznymi oraz wykonanie przyłącza wod.-kan.,• wymiana istniejących zestawów zabawowych dla dzieci znajdujących się na działce nr 3307/4.5) wykonanie obsługi geodezyjnej,6) wykonania oraz umieszczenia oznakowania w postaci tablic informacyjnych Inwestycji, w terminach i formie zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniem Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z funduszy celowych, z poź. zm. 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,8) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych i robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót – Załącznik Nr 7 do SWZ.3. Wizja Lokalna – dla wszystkich części zamówienia.a) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscach realizowania robót budowlanych objętych częściami zamówienia nr 1, 2, 3 i 4, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z udziałem w wizji lokalnej (np. koszty podróży, noclegu) poniesie Wykonawca;b) w związku z nałożonym obowiązkiem, termin składania ofert został wydłużony o czas niezbędny na dokonanie wizji lokalnej;c) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 8 do SWZ. d) złożenie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentami będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;e) celem przeprowadzenie wizji, Zamawiający wyznacza dwa spotkania, które odbędą się w następujących terminach i miejscach:• 25.06.2024 r. (wtorek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty,• 28.06.2024 r. (piątek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty;Pozostałe informacje w SWZ.Część zamówienia nr 3 – „Budowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą przy Szkole Podstawowej w Pewli Ślemeńskiej”1. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje również:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany (jeśli wymagane) opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty techniczne (wykonawcze) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze),2) uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad całością inwestycji w trakcie jej realizacji.4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z wymogami PFU, stanowiącym załącznik nr 1 i przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ, j.n.:C. Część zamówienia nr 3 – „Budowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą przy Szkole Podstawowej w Pewli Ślemieńskiej”:1) „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Pewli Ślemieńskiej” – boisko o wymiarach 27,5 m x 42 m (powierzchnia 1 155 m2). W ramach robót budowalnych należy wykonać m.in.:• roboty ziemne,• wykonanie drenażu odwadniającego,• wykonanie fundamentów piłkochwytów i bramek,• wykonanie podbudowy pod nawierzchnię,• wykonanie nawierzchni,• montaż wyposażenia boiska,• montaż piłkochwytów,• zagospodarowanie terenu, wykonanie podjazdu i chodnika z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa łamanego (grys) i podsypce piaskowej,• montaż urządzeń małej architektury,• uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich czynności (robót budowlanych) związanych z inwestycją).5) wykonanie obsługi geodezyjnej,6) wykonania oraz umieszczenia oznakowania w postaci tablic informacyjnych Inwestycji, w terminach i formie zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniem Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z funduszy celowych, z poź. zm. 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,8) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych i robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót – Załącznik Nr 7 do SWZ.3. Wizja Lokalna – dla wszystkich części zamówienia.a) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscach realizowania robót budowlanych objętych częściami zamówienia nr 1, 2, 3 i 4, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z udziałem w wizji lokalnej (np. koszty podróży, noclegu) poniesie Wykonawca;b) w związku z nałożonym obowiązkiem, termin składania ofert został wydłużony o czas niezbędny na dokonanie wizji lokalnej;c) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 8 do SWZ. d) złożenie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentami będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;e) celem przeprowadzenie wizji, Zamawiający wyznacza dwa spotkania, które odbędą się w następujących terminach i miejscach:• 25.06.2024 r. (wtorek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty,• 28.06.2024 r. (piątek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty;Pozostałe informacje w SWZ.Cześć zamówienia nr 4 – „Remont sali sportowej znajdującej się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sołectwie Pewel Mała”1.Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje również:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany (jeśli wymagane) opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty techniczne (wykonawcze) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze),2) uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad całością inwestycji w trakcie jej realizacji.4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z wymogami PFU, stanowiącym załącznik nr 1 i przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ, j.n.:D. Cześć zamówienia nr 4 – „Remont sali sportowej znajdującej się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sołectwie Pewel Mała”:1) „Remont sali sportowej znajdującej się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sołectwie Pewel Mała. W ramach zadania przewiduje się remont sali sportowej o powierzchni użytkowej podłogi 216,61 m2 obejmujący m.in.:• roboty rozbiórkowe i demontażowe,• montaż styropapy, obróbek blacharskich, pasa nadrynnowego (deska doczołowa), rynien, kominów wentylacyjnych oraz papy wierzchniego krycia,• wykonanie nowej instalacji odgromowej,• montaż nowych wentylatorów mechanicznych wraz z konstrukcją wsporczą,• wypiaskowanie oraz pomalowanie kratownic podstropowych – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym,• wymiana sufitowych punktów oświetleniowych na ledowe,• wykonanie nowej instalacji elektrycznej dostosowanej do nowych punktów świetlnych,• wykonanie nowej instalacji oświetlenia awaryjnego,• wymiana gniazd elektrycznych,• wykonanie nowej, podtynkowej instalacji c.o. (bez źródła ciepła),• montaż nowej stolarki drzwiowej,• uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych,• usunięcie starej farby ze ścian i sufitów,• naprawa oraz malowanie ścian i filarów po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi - farba lateksowa odporna na zabrudzenia, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym,• montaż nowych parapetów,• pomalowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi, po uprzednim zagruntowaniu podłoża preparatami gruntującymi,• wykonanie podłogi sportowej z malowaniem linii boisk do gier zespołowych: siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej oraz badmintona,• montaż kratek wentylacyjnych,• montaż nowych drabinek (mocowanych tylko do ścian),• montaż siatek zabezpieczających stolarkę okienną,• montaż osłon na grzejniki,• montaż wyposażenia sportowego tj. 1 kpl. bramek do piłki ręcznej, 1 kpl. wyposażenia do siatkówki, 2 sztuki koszy do koszykówki oraz tablicy informacyjnej.5) wykonanie obsługi geodezyjnej,6) wykonania oraz umieszczenia oznakowania w postaci tablic informacyjnych Inwestycji, w terminach i formie zgodnej z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniem Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z funduszy celowych, z poź. zm. 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,8) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych i robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót – Załącznik Nr 7 do SWZ.3.Wizja Lokalna – dla wszystkich części zamówienia.a) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscach realizowania robót budowlanych objętych częściami zamówienia nr 1, 2, 3 i 4, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z udziałem w wizji lokalnej (np. koszty podróży, noclegu) poniesie Wykonawca;b) w związku z nałożonym obowiązkiem, termin składania ofert został wydłużony o czas niezbędny na dokonanie wizji lokalnej;c) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 8 do SWZ. d) złożenie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentami będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp;e) celem przeprowadzenie wizji, Zamawiający wyznacza dwa spotkania, które odbędą się w następujących terminach i miejscach:• 25.06.2024 r. (wtorek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty,• 28.06.2024 r. (piątek) o godzinie 11:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Świnna ul. Wspólna 13 – wszystkie obiekty;Pozostałe informacje w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:a) Dla części zamówienia nr 1: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);b) Dla części zamówienia nr 2: 19 000,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych i 00/100);c) Dla części zamówienia nr 3: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100);d) Dla części zamówienia nr 3: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:ETNO BANK Spółdzielczy Radziechowy – Wieprz, Nr rachunku: 12 8140 0009 0000 1124 2000 0060 z adnotacją „Wadium – Oznaczenie sprawy GK.2711.7.2024 część zamówienia nr………..”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - dla wszystkich części zamówienia;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – dla wszystkich części zamówienia;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dla wszystkich części zamówienia;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) dla części zamówienia nr 1, co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu robót budowlanych obejmujących budowę i/lub przebudowę i/lub rozbudowę i/lub remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o wartości robót nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100), w ramach max dwóch (2) umów lub max dwóch (2) inwestycji;b) dla części zamówienia nr 2, co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu robót budowlanych obejmujących budowę i/lub przebudowę i/lub rozbudowę i/lub remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 złotych brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych i 00/100), w ramach max dwóch (2) umów lub max dwóch (2) inwestycji;c) dla części zamówienia nr 3, co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu robót budowlanych obejmujących budowę i/lub przebudowę i/lub rozbudowę i/lub remont boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych i 0/100), w ramach max dwóch (2) umów lub max dwóch (2) inwestycji;d) dla części zamówienia nr 4, co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu robót budowlanych obejmujących budowę i/lub przebudowę i/lub rozbudowę i/lub remoncie obiektu sali sportowej (gimnastycznej) o wartości robót nie mniejszej niż 300.000,00 złotych brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych i 00/100), w ramach max dwóch (2) umów lub max dwóch (2) inwestycji.W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby dla wykazania spełniania warunku Wykonawca miał możliwość wykazania tych samych umów/kontraktów dla różnych części bez ich sumowania.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) Jedną (1) osobę – Kierownik budowy – posiadającą kwalifikacje i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i/lub architektonicznej bez ograniczeń, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych; doświadczenie zawodowe: osoba powinna wykazać się doświadczeniem zdobytym w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na:• Dla części zamówienia nr 1 – budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o wartości robót nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100).• Dla części zamówienia nr 2 – budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o wartości robót nie mniejszej niż 900.000,00 złotych brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych i 00/100).• Dla części zamówienia nr 3 – budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej o wartości robót nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych i 00/100).• Dla części zamówienia nr 4 – budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie sali sportowej (gimnastycznej) o wartości robót nie mniejszej niż 300.000,00 złotych brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych i 00/100).b) Dla części zamówienia nr 1 i 2 - jedną (1) osobę – Projektant branży architektonicznej – posiadającą kwalifikacje i uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i/lub architektonicznej bez ograniczeń, których zakres uprawnia go do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych.Pozostałe informacje w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach