Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek, w ramach projektu Wieś odnową stoi - zagospodarowanie centrum miejscowości w gm. Olszewo-Borki

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 029 7613223
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 029 7613223
    REGON: 00054830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek, w ramach projektu Wieś odnową stoi - zagospodarowanie centrum miejscowości w gm. Olszewo-Borki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych infrastruktury sportowej i rekreacyjnej (boiska z nawierzchnią trawiastą i przemysłową, place zabaw) w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Wieś odnową stoi - zagospodarowanie centrum miejscowości w gm. Olszewo-Borki współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi. 2. Nomenklatura wg CPV: 37535200-9 wyposażenie placów zabaw, 45112720-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. 3. Zadanie obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych: 1) zagospodarowanie miejscowości Dobrołęka, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni przemysłowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni trawiastej, wymiary 13,00 x 26,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia; 2) zagospodarowanie miejscowości Drężewo w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni przemysłowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) płyta do jazdy na deskorolce, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia; 3) zagospodarowanie miejscowości Grabówek, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni przemysłowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 40,00 x 70,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia wraz z piłkochwytami z siatki na spłupkach; 4) zagospodarowanie miejscowości Łazy, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni przemysłowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 22,00 x 44,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia; 5) zagospodarowanie miejscowości Przystań, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni przemysłowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 44,00 x 22,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia - piłkochwyty z siatki na słupkach wraz z ogrodzeniem z siatki; 6) zagospodarowanie miejscowości Rataje, w tym: a) budowa boiska do koszykówki z nawierzchnią przemysłową o wymiarach 10,00 x 12,00 m, b) zakup oraz montaż osprzętu boisk, c) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), d) wykonanie ogrodzenia; 7) zagospodarowanie miejscowości Żebry Chudek, w tym: a) budowa boiska do koszykówki z nawierzchnią przemysłową o wymiarach 13,00 x 14,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 44,00 x 22,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia - piłkochwyty z siatki na słupkach wraz z ogrodzeniem z siatki. Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w dokumentacji budowlano-wykonawczej i przedmiarze robót. W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną. 4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 1) udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, 2) przeprowadzenia na własny koszt pomiarów, badań i prób niezbędnych do realizacji zamówienia, 3) wykonania na własny koszt inwentaryzacji powykonawczej w 3 egzemplarzach, 4) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia, 5) dostarczenia wymaganych oryginałów lub potwierdzonych przez producenta kopii certyfikatów, aprobat technicznych i atestów na materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia, 6) zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat, 7) zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 5. Szczegółowy opis i zakres robót określają: 1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2) Przedmiary robót. 3) Dokumentacje projektowe. 4) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), które może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 z adnotacją Postępowanie nr RO.341/6/09. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wpłaty przelewem liczy się data wpływu na konto Zamawiającego). 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1.pkt 1) - prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt 2) tj.: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentowanie że w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w szczególności prace polegające na wykonaniu boisk trawiastych i placów zabaw dla dzieci i młodzieży. Wykaz winien zawierać nazwę zadania, wartość, datę i miejsce jej wykonania. Celem potwierdzenia wykonanych inwestycji należy dołączyć dokumenty (protokoły końcowe robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). Za roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna prace budowlane odpowiadające co najmniej wartości robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. b) dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie prac budowlanych z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem, wpisanymi na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1, pkt 3) - posiada środki własne lub potwierdzoną przez bank zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000,00 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, oświadczeń i załączników. 2) Przy ocenie spełniania warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), warunki określone w ust. 1 pkt. 1 i 4 musi spełniać każdy partner konsorcjum, natomiast wielkości stanowiące o spełnianiu warunków wymaganych od Wykonawcy wymienionych w ust. 1 pkt. 2 i 3 będą zsumowane. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4) Ocena spełniania warunków określonych w ust. 1 zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ. 3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - 100 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy: wartość netto, stawka i wartość podatku VAT, wartość brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2) Wypełniony kosztorys ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3. 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4/1 i 4/2. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 5) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót, (protokoły końcowe robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5. 8) Wykaz: a) podstawowego personelu kierowniczego i technicznego, który będzie wykonywał lub uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. b) uprawnień kierownika budowy o specjalności w zakresie prac budowlanych i elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 9) Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta w wysokości co najmniej 400 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje dostawca lub Wykonawca, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 11) Wzór umowy musi zostać uzupełniony przez Oferenta i parafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8. 2. Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami lub kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. 4. Oferta powinna obejmować wszelkie koszty zadania inwestycyjnego wynikające nie tylko z opracowanej dokumentacji ale również z technologii wykonania robót. 5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Uwaga: a) Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu cytowanej ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach