Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 029 7613223
  • Data zamieszczenia: 2010-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 029 7613223
    REGON: 00054830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych infrastruktury sportowej i rekreacyjnej (boiska z nawierzchnią trawiastą i poliuretanową, place zabaw) w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Wieś odnową stoi - zagospodarowanie centrum miejscowości w gm. Olszewo-Borki współfinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Odnowa i rozwój wsi. 2. Nomenklatura wg CPV: 37535200-9 wyposażenie placów zabaw, 45112720-8 roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw. 3. Zadanie obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych: 1) zagospodarowanie miejscowości Dobrołęka, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni trawiastej, wymiary 13,00 x 26,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia; 2) zagospodarowanie miejscowości Drężewo w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) płyta do jazdy na deskorolce, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia; 3) zagospodarowanie miejscowości Grabówek, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 40,00 x 70,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia wraz z piłkochwytami z siatki na słupkach; 4) zagospodarowanie miejscowości Łazy, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 22,00 x 44,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia; 5) zagospodarowanie miejscowości Przystań, w tym: a) budowa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, wymiary 14,00 x 26,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 44,00 x 22,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia - piłkochwyty z siatki na słupkach wraz z ogrodzeniem z siatki; 6) zagospodarowanie miejscowości Rataje, w tym: a) budowa boiska do koszykówki z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 10,00 x 12,00 m, b) zakup oraz montaż osprzętu boisk, c) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), d) wykonanie ogrodzenia; 7) zagospodarowanie miejscowości Żebry Chudek, w tym: a) budowa boiska do koszykówki z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 13,00 x 14,00 m, b) budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą o wymiarach 44,00 x 22,00 m, c) zakup oraz montaż osprzętu boisk, d) zakup i montaż urządzeń małej architektury na plac zabaw (m.in. piaskownica, huśtawka podwójna, karuzela, zjeżdżalnia dla malucha, kosze na śmieci, ławki), e) wykonanie ogrodzenia - piłkochwyty z siatki na słupkach wraz z ogrodzeniem z siatki. Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w dokumentacji budowlano-wykonawczej i przedmiarze robót. W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną. 4. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 5. Roboty, określone w cz. III ust. 1 i 3 SIWZ należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z dokumentacją określoną w w/w punktach, z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 6. W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa w cz. III ust. 5 SIWZ mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 7. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 8. Wykonawca na własny koszt oznaczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 9. Wykonawca na swój koszt zorganizuje i pokieruje ruchem samochodowym i pieszym na terenie wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa oraz zapewni niezbędne dojścia i dojazdy do gospodarstw i posesji w trakcie trwania robót. 10. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść koszty: a) zabezpieczenia i oznakowania robót przy budowie, w tym dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych, b) rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót, c) ubezpieczenia robót. 11. Wykonawca na swój koszt zapewni: 1) kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej lub konstrukcyjnej, 2) kierownika robót budowlanych, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub/i robót w specjalności ogólnobudowlanej lub konstrukcyjnej. 12. Wykonawca w trakcie wykonywania robót zapewni obsługę geodezyjną, a po ich wykonaniu przekaże Zamawiającemu kompletną geodezyjną dokumentację powykonawczą. 13. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 14. Wykonawca na swój koszt odtworzy granice własności terenu oraz poniesie koszty z tym związane. 15. Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót, nie wynikających z zakresu robót. 16. Zamawiający na swój koszt zapewni inspektora nadzoru budowlanego. 17. Zamawiający przekaże protokolarnie teren budowy w terminie 5 dni - licząc od dnia zawarcia umowy. 18. Ewentualne użycie w dokumentacji nazw własnych materiałów ma na celu jedynie wskazanie ich minimalnych parametrów technicznych. W związku z tym Zamawiający dopuszcza zastosowanie analogicznych materiałów innego producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), które musi być wniesione przed upływem terminu składania oferty. 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 z adnotacją Postępowanie nr RO.341/1/10. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Wadium wniesione w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp należy złożyć w oryginale jako luźna, niezszyta część oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: 1) określenie przedmiotu przetargu - należy wpisać nazwę: Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w następujących miejscowościach: Dobrołęka, Drężewo, Grabówek, Łazy, Przystań, Rataje, Żebry Chudek; 2) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); 3) określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki, ul. Wł.Broniewskiego 13; 4) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane wykonawcy; jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, chyba że umowa podmiotu wspólnego stanowi inaczej, 5) określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji/poręczenia; 6) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp; 7) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia w którym upłynął termin składania ofert; 8) z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania 7. Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach