Przetargi.pl
Budowa infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa Barlinek - II postępowanie

Nadleśnictwo Barlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 74-320 Barlinek, ul. Tunelowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 466 526 , fax. 957 466 543
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Barlinek
    ul. Tunelowa
    74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 466 526, fax. 957 466 543
    REGON: 81053898800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa Barlinek - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stworzenie w Puszczy Gorzowskiej miejsca postojowego dla pojazdów wraz z infrastrukturą turystyczną, czatowni do obserwacji ptaków na jeziorem Suchym oraz stanicy rowerowej wraz z wiatą ośmiokątną. Zamówienie dotyczy wykonania czatowni do obserwacji ptaków nad jeziorem Suchym w Puszczy Gorzowskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (część nr 1 zamówienia). Zamówienie obejmuje również: budowę placu postojowego dla pojazdów, placu sytuacyjnego do rekreacji pod obiekty i urządzenia rekreacyjne, wiaty turystycznej, ławo-stołów, kosza na śmieci, tablicy informacyjnej oraz tablicy regulaminowej na działce nr 89/1 Obręb 05 Żydowo (Część nr 2 zamówienia) oraz budowę stanicy rowerowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz towarzyszącą infrastrukturą turystyczną w leśnictwie Moczkowo w obrębie działki 368, obręb 15 Moczkowo (Cześć nr 3 zamówienia) – UWAGA: początek realizacji zadania określonego w części nr 3 zamówienia dopiero od momentu uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę – marzec 2020r. Zamówienie podzielono na części: Część nr 1: Budowa czatowni do obserwacji ptaków nad jeziorem Suchym w Puszczy Gorzowskiej Część nr 2: Budowa miejsca postojowego dla pojazdów oraz towarzyszącej infrastruktury turystycznej Żydowo Część nr 3: Budowa stanicy rowerowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz towarzyszącą infrastrukturą turystyczną W ramach budowy czatowni do obserwacji ptaków (część nr 1 zamówienia) należy wykonać elementy infrastruktury leśnej takie jak: Czatownia - punkt obserwacyjny ptaków. Czatownia o konstrukcji drewnianej o rozpiętości 2,0 m * 2,40(1,20) m i wysokości do okapu ca 2,40 m. Konstrukcja ustawiona na siedmiu słupach mocowanych do żelbetowych stóp fundamentowych. Czatownia przykryta dachem wielospadowym. Wyposażenie czatowni będą stanowić: podest wejściowy i pochylnia o minimalnej szerokości 50 cm lub w miejsce pochylni schody drewniane . Dodatkowo na podeście i pochylni lub na schodach drewnianych zostaną zamontowane barierki o wysokości 110 cm. Szczegóły konstrukcyjne czatowni zawarto w projekcie branży konstrukcyjno-budowlanej. Tablica edukacyjna – montaż tablicy edukacyjnej o tematyce „Ptaki wodno-błotne” Wymiary planszy min 100 cm x 75 cm. Długość słupów – 230 cm + 70 cm, średnica słupów – 12 cm. Wykonując tablicę edukacyjną należy sugerować się projektem stelaża oraz szczegółowym opisem stelaża stanowiącymi załączniki nr 25 oraz 26 do SIWZ oraz uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania, mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablicy edukacyjnej zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji. Kosz na śmieci – wykonany z półwałków drewna świerkowego lub modrzewiowego z górną klapą. Wymiary 80 cm x 45 cm x 45 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący parametrów technicznych punktu obserwacyjnego ptaków, zawierają załączniki nr 18 i 19 do SIWZ. W zakresie wykonania placu postojowego należy wykonać m.in. nawierzchnie z kruszywa bazaltowego stabilizowaną mechanicznie o gr. 9 cm z klińca kamiennego (0-31,5 mm), podbudowę z kruszywa bazaltowego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm o grubości 18 cm po zagęszczeniu, warstwę odsączającą o gr. 10 cm, wyrównane i zagęszczone podłoże gruntowe, piaskową warstwę odsączającą o gr. 10 cm. W zakresie wykonania placu sytuacyjnego pod infrastrukturę turystyczną należy wykonać nawierzchnię z kruszywa bazaltowego o gr. 15 cm z klińca kamiennego (0-31,5 mm), warstwę odsączającą o gr. 15 cm oraz wyrównane i zagęszczone podłoże gruntowe. W zakresie wykonania wiaty turystycznej należy wykonać wiatę z drewna modrzewiowego lub świerkowego w ramach 3,6 m x 3,0 m o słupach nośnych z kantówki o wymiarach 12 x 12 cm. Konstrukcja dachu krokwiowo – płatwiowa. Wiata posadowiona na fundamentach betonowych. W ramach posadowienia ławo-stołów (pod zadaszeniem wiaty zostanie ustawiony jeden ławo-stół, drugi ławo-stół zostanie posadowiony poza wiatą) należy wykonać ławo-stoły z drewna modrzewiowego lub świerkowego (tarcica o gr. od 7 do 10 cm), długości 200 cm, zamontowane w gruncie z wykorzystaniem stalowych kotew. Kosz na śmieci należy wykonać z półwałków z drewna świerkowego lub modrzewiowego z górna klapą. Wymiary: 80 x 45 x 45 cm. W zakresie wykonania tablicy informującej o miejscu postoju pojazdów należy wykonać tablice o drewnianych słupach stelaża i wymiarach planszy min. 100 x 75 cm. W zakresie wykonania tablicy informacyjnej zawierającej regulamin miejsca postojowego należy wykonać tablice z regulaminem miejsca postoju pojazdów o drewnianych słupach stelaża oraz wymiarach planszy min. 100 x 75 cm. Wykonując tablice informacyjne należy sugerować się projektem stelaża oraz szczegółowym opisem stelaża stanowiącymi załączniki nr 25 oraz 26 do SIWZ oraz uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania, mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablic informacyjnych zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji. Szczegóły projektowe wykonania miejsca postojowego, placu sytuacyjnego, wiaty turystycznej, ławo-stołów, tablic informacyjnych oraz kosza na śmieci zawarto w odrębnych opracowaniach projektowych stanowiących załączniki nr 14 oraz 15 do SIWZ. W ramach budowy stanicy rowerowej (część nr 3 zamówienia) należy wykonać miejsce postojowe, w ramach którego należy usunąć warstwę ziemi o gr. 15 cm, mechanicznie wykonać koryto o gł. 30 cm oraz wyprofilować i zagęścić podłoże, uformować nasypy, wykonać warstwę odsączającą z piasku, warstwę dolną podbudowy z kruszyw łamanych o gr. po zagęszczeniu 18 cm oraz warstwę górną nawierzchni z tłucznia kamiennego bazaltowego o gr. po zagęszczeniu 9 cm. W zakresie budowy stanicy należy także wykonać plac pod wiatę edukacyjną i infrastrukturę turystyczną, w ramach którego należy usunąć warstwę ziemi urodzajnej o gr. 15 cm, mechanicznie wykonać koryto pod plac o gł. 20 cm, wyprofilować i zagęścić podłożę, uformować nasypy, ułożyć warstwy odsądzające z piasku o gr. 10 cm, nawierzchnię z tłucznia kamiennego bazaltowego o gr. po zagęszczeniu 9 cm. Na wykonanym miejscu postojowym oraz placu należy usadowić elementy wyposażeniowe takie jak ławo-stoły i tablice edukacyjną , w ramach których należy wykopać doły do posadowienia stelaża tablicy, wykonać stopy fundamentowe, wykonać stelaż drewniany z zadaszeniem, tablicę edukacyjną o wymiarach 200 x 135 cm, posadowić 7 szt. ławo-stołów, kosz na śmieci oraz stojak na rowery w gruncie – stojak sześciostanowiskowy z bala drewnianego. W ramach wykonania wiaty edukacyjno-turystycznej należy wykonać stopy fundamentowe, osadzić podstawy słupów drewnianych, wykonać konstrukcje dachu – słupy i płatwie wewnętrzne i zewnętrzne, krokwie zwykłe, miecze i kleszcze, deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, obróbki blacharskie z blachy stalowej, pokrycie dachu dachówką bitumiczną oraz papą jako podkład pod dachówkę bitumiczną. Wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować grzybobójczo oraz ognioochronnie. Wykonując tablicę edukacyjną należy sugerować się projektem stelaża oraz szczegółowym opisem stelaża stanowiącymi załączniki nr 25 oraz 26 do SIWZ oraz uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania, mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablicy edukacyjnej zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji. Szczegóły projektowe wykonania stanicy rowerowej oraz wiaty edukacyjno-turystycznej zawarto w odrębnych opracowaniach projektowych stanowiących załączniki nr 23 oraz 24 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Dla części nr 1: Budowa czatowni do obserwacji ptaków nad jeziorem Suchym w Puszczy Gorzowskiej – 500 zł Dla części nr 2: Budowa miejsca postojowego dla pojazdów oraz towarzyszącej infrastruktury turystycznej Żydowo – 750 zł Dla części nr 3: Budowa stanicy rowerowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz towarzyszącą infrastrukturą turystyczną – 1500 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP: 77 1020 1967 0000 8302 0003 7051. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Dokument należy złożyć w oryginale. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach