Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg
- Adres: 78-449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 734 125 , fax. 943 734 133
- Data zamieszczenia: 2020-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
Al. Niepodległości 6
78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 734 125, fax. 943 734 133
REGON: 33092062400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa infrastruktury kajakowej na szlaku kajakowym rzeką Piławą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa infrastruktury kajakowej na szlaku kajakowym rzeką Piławą. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera: a. program funkcjonalno-użytkowy wraz z oceną stanu technicznego pomostu o konstrukcji drewnianej, zwany dalej „PFU” b. Przedmiot zamówienia obejmuje również oznakowanie terenu budowy wolnostojącą tablicą informacyjną o projekcie, w ramach którego przedmiot umowy jest realizowany (tablica informacyjna o wymiarach 80cm x 120cm, w ilości 1 szt. zawierająca informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ) c. oraz wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Ponadto w celu prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia niezbędne jest: 1) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, 2) sprawowanie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia i wprowadzanie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej w czasie realizacji budowy, koniecznych do prawidłowego wykonania robót budowlanych, 3) zatrudnienie kierownika budowy, który posiada stosowne uprawnienia upoważniające do dokonania wpisów w dzienniku budowy, a także, który ma obowiązek wykonywania swoich obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą Prawo Budowlane. 4) wytyczenie obiektów budowlanych w terenie (wyniesienie punktów głównych i charakterystycznych pod roboty ziemne i przygotowawcze), 5) wykonanie pełnych zakresów robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną dokumentacją projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem niezbędnych do prawidłowego użytkowania decyzji i pozwoleń właściwych instytucji i organów, 6) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zainwentaryzowanie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej odbiorowej. 6. Zamawiający wymaga, aby wbudowane i zamontowane materiały i urządzenia były fabrycznie nowe, pozbawione wad. Materiały i urządzenia użyte do wykonania robót muszą posiadać obowiązujące niezbędne atesty i/lub certyfikaty i/lub deklaracje zgodności i/lub aprobaty techniczne oraz/lub inne dokumenty wymagane przepisami prawa. 7. Powstałe w trakcie prac odpady Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 8. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną oraz zgodnie z umową i SIWZ wraz z załącznikami. 9. Zalecane jest, aby Wykonawca we własnym zakresie dokonał wizji lokalnej na przyszłym placu budowy. 10. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych, bez względu na branże, w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia. 11. Okres zatrudnienia musi wynosić minimum do czasu zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem ww. okresu Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby, która będzie uczestniczyć w procesie realizacji zadania. 12. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dnia od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcą lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy zmieniony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna żądana ilość osób i forma zatrudnienia nie może ulec zmianie. 13. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę, o których mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający może żądać od pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, oświadczeń dotyczących formy zatrudnienia i zakresu czynności wykonywanych podczas realizacji zamówienia. 14. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Za mającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników realizujących zadanie na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników realizujących zadanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Białoborskie Centrum Segregacji Odpadów Komunalnych
Dodano: 2022-08-10 - Zaprojektowanie i budowa przystani kajakowych na terenie dorzecza Parsęty
Dodano: 2020-05-12 - Budowa stanicy kajakowej na rzece Parsęta, dz. nr 92/4 i 101 obręb Miechęcino
Dodano: 2020-02-27 - Zaprojektowanie i budowa przystani kajakowych na terenie dorzecza Parsęty
Dodano: 2020-02-05 - Budowa stanicy kajakowej na rzece Parsęta, dz. nr 92/4 obręb Miechęcino
Dodano: 2020-02-05 - Zaprojektowanie i budowa przystani kajakowych na terenie dorzecza Parsęty
Dodano: 2019-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżek rowerowych: Gryfino – Wełtyń i Wełtyń – Strefa Przemysłowa w Gardnie.
Dodano: 2019-08-28 - Przygotowanie dokumentacji technicznej dotyczącej przebudowy infrastruktury hydrotechnicznej na rzekach Perznica, Radusza i Gęsia - II przetarg.
Dodano: 2018-03-27 - Przygotowanie dokumentacji technicznej dotyczącej przebudowy infrastruktury hydrotechnicznej na rzekach Perznica, Radusza i Gęsia.
Dodano: 2018-03-16