Urząd Gminy Herby ogłasza przetarg
- Adres: 42-284 Herby, ul. Lubliniecka 33
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3574100 w. 12 , fax. 034 3574105
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Herby
ul. Lubliniecka 33 33
42-284 Herby, woj. śląskie
tel. 034 3574100 w. 12, fax. 034 3574105
REGON: 00053732600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazagmin.pl/bip_herby/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - dostawa i montaż urządzeń sieciowych w gminie Herby - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - dostawa i montaż urządzeń sieciowych w gminie Herby - 324Switch - 1 szt. - Serwer - 1 szt. - Szafa serwerowa - 1 szt. - Oprogramowanie sieciowe - Zasilacz awaryjny - 1 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000zł (słownie: dwa tysiące złotych ) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.07.2009 do godz. 8.30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie: wymagane minimum - wykazane co najmniej trzy dostawy potwierdzone referencjami. Oświadczenie z art. 22 i 24 Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bipherby/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie systemu UTM
Dodano: 2016-07-25 - Przetarg nieograniczony nr 48/PN/15 na usługę rozbudowy sieci komputerowej o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000,00 EURO
Dodano: 2015-09-15 - Budowa w Katowicach Sieci Publicznych Punktów Dostępu do Elektronicznych Usług Administracji Publicznej - etap III
Dodano: 2014-02-07 - Budowa w Katowicach Sieci Publicznych Punktów Dostępu do Elektronicznych Usług Administracji Publicznej- etap III
Dodano: 2013-12-16 - Wymiana zasilaczy awaryjnych UPS w hali Spodek w Katowicach
Dodano: 2013-09-04 - Zakup, instalacja, konfiguracja i uruchomienie węzła sieci komputerowej wysokiej dostępności usług (HA) oraz sprzętowych systemów bezpieczeństwa Firewall wraz z certyfikowanym dostępem zdalnym VPN - nr postępowania FE/01/06/13
Dodano: 2013-06-10 - Uzupełnienie systemu IT w obiekcie Spodek
Dodano: 2013-02-07 - Modernizacja okablowania sieci teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Miasteczku Śląskim
Dodano: 2012-12-17 - Rozbudowa okablowania strukturalnego sieci LAN w budynkach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej oraz Inspektoratach ZUS w Cieszynie oraz w Żywcu, a także modernizacja okablowania strukturalnego i dedykowanej sieci zasilającej dla Sali Obsługi Klienta w Inspektoracie ZUS w Cieszynie.
Dodano: 2011-10-26 - Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących opracowanie projektu wykonawczego oraz budowę lokalnej sieci komputerowej (LAN) wraz z dedykowaną siecią elektryczną, a także przebudowę instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie
Dodano: 2011-10-25