Gmina Boronów ogłasza przetarg
- Adres: 42-283 Boronów, ul. Dolna 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3539100 , fax. 034 3669814
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Boronów
ul. Dolna 2 2
42-283 Boronów, woj. śląskie
tel. 034 3539100, fax. 034 3669814
REGON: 15139840000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.boronow.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej - Dostawa i montaż urządzeń sieciowych w Gminie Boronów oraz budowa i modernizacja sieci w Gminie Boronów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 - dostawa 2 szt. switchy oraz 15 szt. kart sieciowych 1 gigabit o wymaganiach minimalnych zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ Zadanie 2 - dostawa 1 szt. routera o wymaganiach minimalnych zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ Zadanie 3 - dostawa 1 szt. serwera o wymaganiach minimalnych zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ Zadanie 4 - dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania sieciowego o wymaganiach minimalnych zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ Zadanie 5 - dostawa 1 szt. UPS o wymaganiach minimalnych zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ Zadanie 6 - Budowa i modernizacja sieci Zadanie obejmuje dostawę 5 szt. switchy oraz 1 szt. testera kabli sieciowych RJ45 z LCD o wymaganiach minimalnych zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający za spełnienie przedmiotowego warunku uzna przedstawienie przez Wykonawcę: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: warunek dla Zadania 1,2,3,4,5,6 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ: warunek dla Zadania 1,2,3,4,5,6 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ: warunek dla Zadania 1,2,3,4,5,6 4. Oferują dostawy odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ: warunek dla Zadania 1,2,4,5,6 - Złożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w wymaganiach minimalnych dla parametrów: a) 19. Inne - warunek dla Zadania 3 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ: warunek dla Zadania 1,2,3,4,5,6 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie ( spełnia/ nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niżej wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, b) formularz techniczny oferowanego sprzętu - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) załącznik Nr 3 do SIWZ - dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - załącznik Nr 3 do SIWZ - dla Zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty; - załącznik Nr 3 do SIWZ - dla Zadania 1, 2, 4, 5, 6, - dokumenty o których mowa w wymaganiach minimalnych dla parametrów: a) 19. Inne - dla Zadania 3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie VII a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w konsorcjum . W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę konsorcjum wszystkich stron, (wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców); w przypadku wspólników spółki cywilnej umowę spółki cywilnej 2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-10 ustawy, 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania, 4. Wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga, wszelką korespondencję oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wezwanie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boronow.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z wdrożeniem serwerów typu VoIP
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W KATOWICACH
Dodano: 2016-06-30 - zakup serwera i zasilacza UPS
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa serwera.
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja serwerów.
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa serwerów
Dodano: 2015-12-18 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., rozbudowę systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., serwis pogwarancyjny (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 72 / 2015)
Dodano: 2015-12-14 - Zakup i dostawa serwerów 2 szt. macierzy dyskowej, zasilaczy awaryjnych 2 szt. szafy serwerowej wraz z wyposażeniem, licencje na oprogramowanie, oprogramowanie do backupu na potrzeby Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Dodano: 2015-11-23 - dostawa serwerów
Dodano: 2015-11-03 - Rozbudowa systemu informatycznego w Urzędzie Miasta Katowice: Dostawa i rozszerzenie aktualnej konfiguracji serwerów typu blade
Dodano: 2015-11-02