Gmina Pawonków ogłasza przetarg
- Adres: 42-772 Pawonków, ul. Zawadzkiego 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 3534100 , fax. 0-34 3534105
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawonków
ul. Zawadzkiego 7 7
42-772 Pawonków, woj. śląskie
tel. 0-34 3534100, fax. 0-34 3534105
REGON: 15139847400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawonkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej. Dostawa sprzętu komputerowego w Gminie Pawonków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zestaw komputerowy - 10 szt., monitor LCD =>17 - 8 szt.,drukarka - 1 szt. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu winien wpłacić wadium w wysokości 1.100 zł (słownie: tysiąc sto złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Leśnica filia w Pawonkowie nr rachunku 37 89071092 2010 9000 0055 0004. 4. Wadium wniesione w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczającym warunkiem do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. 6. Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 10.06.2009r. do godz. 10:30 7. Wadium wniesione przez Wykonawcę, który wygra przetarg, będzie zaliczone na poczet zawartej umowy. 8. Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - Zamawiający unieważnił przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, oraz niezwłocznie od zgłoszenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę w przypadku: - wycofania przez niego oferty przed upływem terminu składania ofert, - wykluczenia Wykonawcy z postępowania, - odrzucenia jego oferty. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Wykonawca, który wygra przetarg utraci wadium w przypadkach, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm). 3. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia ,nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. specyfikacja techniczna (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. dowód wniesienia wadium 4. parafowany i zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 5. dokumenty wymienione w Specyfikacji technicznej 6. aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8. aktualne informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9. wykaz minimum 3 dostaw wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 10. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 11. dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. W przypadku składania ofert przez Wykonawcę z innych państw członkowskich, Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów równoważnych odpowiadających dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Wszystkie dołączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pawonkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego - BZP 013/06001/16
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa do Urzędu Miasta Katowice stacji roboczych i laptopów.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa sprzętu komputerowego - BZP 005/06001/16
Dodano: 2016-03-22 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA - nr postępowania KE/02/02/16
Dodano: 2016-02-19 - Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych dla służb informatycznych Sądu Okręgowego w Katowicach w ilości 8 szt
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego ,z siedzibą w Mikołowie.
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa do Urzędu Miasta Katowice stacji roboczych.
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa do Urzędu Miasta Katowice stacji roboczych.
Dodano: 2015-09-24