Przetargi.pl
"Budowa infrastruktury do obsługi transportu zbiorowego”, działanie: Przygotowanie infrastrukturyprzystankowej na potrzeby transportu zbiorowego

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa infrastruktury do obsługi transportu zbiorowego”, działanie: Przygotowanie infrastrukturyprzystankowej na potrzeby transportu zbiorowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa infrastruktury do obsługi transportu zbiorowego” działanie: Przygotowanie infrastruktury przystankowej na potrzeby transportu zbiorowego w ramach projektu: Organizacja transportu metropolitarnego gminy Wieliczka poprzez zakup niskoemisyjnych autobusów oraz budowę i integrację infrastruktury komunikacyjnej Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej 4 – „Regionalna Polityka energetyczna” Działanie 4.5 - „Niskoemisyjny transport miejski” Poddziałanie 4.5.1 - „Niskoemisyjny transport miejski – ZIT” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych polegających na dostarczeniu i zabudowaniu 105 wiat przystankowych z oświetleniem fotowoltaicznym, 3 modułowych (102wiaty) i 4 modułowych (3 wiaty) na terenie miasta i gminy Wieliczka. -Demontaż ławek i wiat wraz transp. do ZGK w Wieliczce ul. Jedynka 30-14szt., -Demontaż wiat wraz transp. do ZGK w Wieliczce ul. Jedynka 30-20 szt., -Wiata 3 moduł.-standardowa z wypos.-83 szt., -Wiata 3 moduł.-wspornikowa (bez ścian bocznych) z wypos.-17szt., -Wiata 4 moduł.-standardowa z wypos.-3szt., -Kostka bruk. beton. wraz z podbudową-3760m2, -Obrzeża beton. 15x30x100 cm na podsypce cem.-piask.-1190mb, -Obrzeża beton. 8x30x100 cm na podsypce cem.-piask.-1901mb , -Stojak rowerowy 15 stanowisk z zadaszeniem-1szt., -Stojaki rowerowe: 10 stanowisk z zadaszeniem-2szt., -Palisada oporowa-93,2mb, -Odwodnienia rurami beton.-330mb, -Przejście dla pieszych oznakowane znakami poziomymi i pionowymi(str. 8 pfu przy wiatach)-2szt., -wiata typu INOX–2szt. Wykon. zobowiązany jest wykonać ok.720 mb ciągów pieszych jak również orurowanie istniejących rowów we wskazanych miejscach w PFU, stanowiącym załącznik do SIWZ - „Lokalizacja wiat przystankowych z zakresem robót” oraz odtworzyć istniejącą nawierzchnię na terenie istniejących przystanków w mieście Wieliczka. Wykon. zobowiązany jest uzyskać dla Zamaw. zgody lub ostateczne decyzje i warunki zajęcia terenu na cele budowlane. Zamaw. zobowiąże się udzielić osobom wskazanym przez Wykon. pełnomocnictw do powyższych czynności. Wiaty należy zaprojektować, wykonać, zamontować, ciągi piesze, parkingi, plac postojowy należy zaprojektować, wybudować zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w PFU. Wiaty przyst. należy wykonać jako przestrzenne obiekty architektoniczne stanowiące zadaszenia miejsc dla pasażerów na przystanku autobusowym. Zadaszenie wykonane jako jednospadowe w kierunku tyłu wiaty z attyką o owalnych narożach,osłaniającą zadaszenie od strony czołowej oraz bocznych. Wyposażenie wiat przyst.: gablota na rozkład jazdy (w gabloty należy wyposażyć wiaty przystankowe w obszarze miejskim, a poza obszarem miejskim zamiast gablot przewiduje się tylko tabliczki OWZ z rozkładem jazdy), listwy w attyce - od czoła listwa z nazwą przystanku i numerami linii oraz od strony najazdowej listwa z nazwą przystanku, ławka, wolnostojący kosz na śmieci – Zamaw. dopuszcza kosze zintegrowane z konstrukcją wiaty, oznak. wiaty znakiem D15. Pod głównymi słupami przewidziano bet. płytę fundamentową lub prefabrykowane stopy fundamentowe betonowe z betonu klasy C16/20, posadowione na podsypce piaskowej zagęszczonej o grubości 10cm.Konstrukcję wiaty stanowi szkielet spawany z profili stalowych lub aluminiowych dostarczany na miejsce montażu jako jeden element. Wypełnienie ścian tylnych oraz bocznych w przypadku ich występowania stanowi pojedyncza, laminowana szyba warstwowa VSG wykonana z dwóch tafli szkła laminowanego dwoma warstwami folii poliwinylobutyralowej. Wypełnienie dachu stanowią szyby laminowane warstwowe VSG wykonane z dwóch tafli szkła laminowanego dwoma warstwami folii poliwinylobutyralowej. Wszystkie szyby tylne wypełnień zadaszenia wiaty należy wykonać z szyb kontroli słonecznej o zmniejszonej przepuszczalności światła. Oświetl. wiaty należy wykonać w technologii LED, w oprawach zintegr. z konstr. dachu. Energia z inst. fotowolt. zainst. w dachu wiaty będzie magazynowana w akumulatorze, który należy dostarczyć i umiejscowić w specjalnie wydzielonym do tego miejscu. Do sterowania oświetl. należy wykorzystać automatykę. Ponadto automatyka będzie sterowała oświetl. w taki sposób aby załączało się ono po zmroku i rozświetlało wiatę w stopniu minimalnym np. 10% docelowego natężenia i zwiększało stopień rozświetlenia wnętrza wiaty po wykryciu zbliżającej się osoby. Automatyka musi umożliwiać załączanie przerwy nocnej w godzinach uzgodnionych z Zamaw. Zastosowane akum. muszą być bezobsługowe, przeznaczone do pracy cyklicznej oraz w miejscach gdzie występują rozładowania powyżej 50% przy 1000 cyklach pracy. Wymagana pojemność akum. to min. 65Ah. Oświetlenie wiaty należy zaprojektować i wykonać tak aby uzyskać min. natężenie 20 lux wewnątrz wiaty (liczone na wys. 1 m, na przynajmniej 60% pow. wiaty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213315-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 06.03.2018 r. do godz. 09:50.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) w zakresie wskazanym przez zamawiającego. 1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącym podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji w Części II sekcja D oraz Części IV sekcja C (Wykonawca zamierza ewentualnie zlecić podwykonawcom następującą część (procentową) zamówienia). 1.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów, przy czym w takiej sytuacji JEDZ powinien być wypełniony dla każdego z podmiotów których to dotyczy i zawierać informacje wymagane w części II sekcje A i B, w części III oraz w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z podmiotu trzeciego w części IV. Formularz ten powinien został wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu trzeciego którego on dotyczy. 2. Oświadczenie o grupie kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 3.1) Formularz oferty - wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2) Formularz cenowy - sporządzony w oparciu o załączony do SIWZ wzór Formularza cenowego stanowiący zał nr 1a do SIWZ – Niezałączenie do oferty wypełnionego formularza cenowego lub załączenie go z omyłkami nienadającymi się do poprawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp; 3.3) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.4) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach