Przetargi.pl
Budowa infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby WOT w kompleksie wojskowym w m. Hajnówka – przygotowanie dokumentacyjne wraz z wykonaniem robót budowlanych.

Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 847 818 , fax. 261 847 145
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami
    ul. Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 847 818, fax. 261 847 145
    REGON: 140338549
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury teleinformatycznej na potrzeby WOT w kompleksie wojskowym w m. Hajnówka – przygotowanie dokumentacyjne wraz z wykonaniem robót budowlanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej a następnie wykonanie robót instalacyjno-budowlanych obejmujących zakres zawarty w programie funkcjonalno -użytkowym w m. Hajnówka . A. Opracowanie dokumentacyjne winno uwzględniać: 1.1 Projekty wykonawcze (wykonane w 4 egz.). Projekty wykonawcze należy uzgodnić z: • Dowódcą 1 Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej w Białymstoku; • Komendantem 2 Regionalnej Bazy Logistycznej w Warszawie; • Szefem Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie; • Szefem Regionu Wsparcia Teleinformatycznego w Olsztynie; • Rzeczoznawcą ds. ochrony p.poż. 1.2 Przedmiar robót – w 1 egzemplarzu. 1.3 Zestawienie Kosztów Zadania (ZKZ) – zgodnie z przekazanym wzorem wykonane w 1 egz. 1.4 Oświadczenie Wykonawcy o: • kompletności dokumentacji projektowej, • zgodności dokumentacji projektowej z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i kompletności z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, • zgodności dokumentacji projektowej z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych i aktami wykonawczymi do tej ustawy. Ww. dokumenty, powinny być dodatkowo wykonane na nośniku elektronicznym (np. płyta CD. Wersja elektroniczna dokumentacji powinna być zapisana w formacie edytowalnym. Rysunki, schematy z możliwością edycji w formacie DWG). Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1 powinny być wykonane zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 24 września 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). B. Wykonanie robót, poprzedzone akceptacją przez Zamawiającego ww. opracowań (zgodnie z zakresem zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym (zał.nr 1 do SIWZ). C. Wykonanie: Wykonanie robót, poprzedzone akceptacją przez Zamawiającego ww. opracowań w zakresie: - dostawy i uruchomienia centrali abonenckiej, - rozbudowy przełączalni głównej, - budowy punktu dostępowego dla mobilnych urządzeń łączności, - instalacji klimatyzacji typu split, - budowy sieci teleinformatycznej – łącznie 135 ZPA. zgodnie z zakresem zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym. 3. Wykonanie: a) dokumentacji powykonawczej (plus wersja elektroniczna) w 4 egz. zawierającej: • krótki opis zrealizowanego zadania; • rysunki i schematy wykonanej kablowej sieci rozdzielczej, sieci strukturalnych itd. wraz z krótkim opisem zastosowanych technologii w ich realizacji; • zestawienie podstawowych materiałów i urządzeń zawierające:  pełną nazwę,  typ/rodzaj,  symbol katalogowy producenta urządzenia,  numer seryjny,  jednostkę miary,  ilość, • protokoły badań i sprawdzeń; • deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów; • kartę gwarancyjną wraz z formularzem zgłoszenia awarii, uszkodzenia; • karty katalogowe/wyrobu wbudowanych materiałów i urządzeń w wersji elektronicznej; b) zmian w dokumentacji projektowej podstawowej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji prac w 1 egz.; c) dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym (w formacie miernika - dla pomiarów reflektometrycznych światłowodowych OTDR i okablowania strukturalnego); d) kosztorysu powykonawczego, w 1 egz.; e) instrukcji eksploatacji, obsługi oraz zasady serwisowania urządzeń dostarczonych w ramach zadania; f) zestawienia ilościowo-wartościowego (zgodnie z przekazanym wzorem) podstawowych materiałów i urządzeń opracowanego w wersji elektronicznej w programie excel. Program Funkcjonalno - Użytkowy jest załącznikiem nr 1 do SIWZ i został opublikowany na stronie internetowej zamawiającego www.rczsiut.wp.mil.pl 4. Szczególne wymagania dotyczące realizacji zadania: 1. Certyfikat producenta systemu na wybudowane sieci strukturalne obejmujący, co najmniej 20 letnią gwarancję. 2. Charakterystyki transmisyjne systemu okablowania strukturalnego w konfiguracji łącza stałego (permanent link) powinny być potwierdzone przez certyfikaty niezależnego laboratorium. 3. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca użyje materiałów i wyrobów budowlanych, które powinny w szczególności: a) odpowiadać wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej; b) zostały zaakceptowane przez Zamawiającego na etapie przyjęcia oferty do realizacji. 4. Do oferty Wykonawca przedstawi zestawienie podstawowych materiałów wg. załączonego wzoru. Załączona tabela materiałów podstawowych zawierająca informacje jakich producentów materiały wykonawca zamierza użyć do realizacji zadania. Propozycja jest oceniana przez Zamawiającego (z konsekwencją odrzucenia oferty) i traktowana jest jako wymóg zastosowania wskazanych materiałów podczas realizacji robót: 5. Zestawienie podstawowych materiałów/urządzeń Lp. Nazwa materiału Producent 1 Centrala telefoniczna 2 System okablowania strukturalnego 3 Przewód YDY 3x2,5 mm2 4 Rozdzielnice elekteryczne wraz z wyposażeniem 5 Zasilacz awaryjny 6. W przypadku, gdy w zestawieniu podstawowych materiałów/urządzeń występują urządzenia (np. zasilacz awaryjny, klimatyzator, mediakonwerter, multiplekser itp.) w kolumnie „Producent” należy podać również typ urządzenia. 7. Centrala telefoniczna powinna spełniać wymagania zawarte w załączniku do programu Funkcjonalno- Użytkowego. 8. Montażu i uruchomienia centrali dokonuje serwis posiadający autoryzację producenta. VI. Wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) budowa okablowania strukturalnego wraz z wydzielonym zasilaniem; b) montaż elementów systemu kontroli dostępu VII. Opis sposobu egzekwowania wymogu z pkt V, dane osoby egzekwującej: a) w każdym momencie trwania umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy w terminie 10 dni kalendarzowych, przedłożenia oświadczeń zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia oraz dowody odprowadzania składek do ZUS; b) zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 5c powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia stosunku pracy osoby (osób) wykonujących czynności związane z realizacja przedmiotu zamówienia przed zakończeniem terminu realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia, w to miejsce innej osoby (osób) tak wymagania określone w pkt. 5c były spełnione przez cały okres realizacji umowy; c) nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dowodów odprowadzania składek do ZUS w terminie wskazanym przez Zamawiającego w ppkt a, b będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i będzie skutkował zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o danym fakcie; dane osób egzekwujących: ppłk Mirosław BARANOWSKI TEL. 261-847-164. UWAGA: 1. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 2. Wszystkie materiały wyszczególnione w dokumentacji dostarcza wykonawca. 3. Przed rozpoczęciem prac instalacyjnych, Wykonawca dostarcza do inspektora nadzoru inwestorskiego wersję elektroniczną kart katalogowych, certyfikatów i deklaracji zgodności planowanych do zainstalowania materiałów i urządzeń. 4. W ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy kierownik projektu stawi się w siedzibie Inwestora, celem otrzymania wytycznych w sprawie:  ochrony informacji niejawnych;  wykonania dokumentacji wykonawczej. 5. Do oferty Wykonawca powinien zawrzeć tabelę z elementami składowymi oferty, według poniższego wzoru: Lp. Zakres prac/robót Koszt netto 1. Dokumentacja projektowa 2. System okablowania strukturalnego 3. Punkt dostępowy dla mobilnych urządzeń łączności 4. Dostawa i montaż centrali automatycznej 5. Adaptacja pomieszczeń Węzła Łączności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach