Przetargi.pl
Budowa II etapu drogi rowerowej na ul. Aleja Wojska Polskiego (odcinek od ul. Wandy do ul. Reja) w ramach zadania pn. Budowa drogi rowerowej przy południowej części ul. Aleja Wojska Polskiego.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2013-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa II etapu drogi rowerowej na ul. Aleja Wojska Polskiego (odcinek od ul. Wandy do ul. Reja) w ramach zadania pn. Budowa drogi rowerowej przy południowej części ul. Aleja Wojska Polskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa II etapu drogi rowerowej na ul. Aleja Wojska Polskiego (odcinek od ul. Wandy do ul. Reja) w ramach zadania pn. Budowa drogi rowerowej przy południowej części ul. Aleja Wojska Polskiego. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną następujące roboty: 1) budowa drogi dla rowerów; 2) przebudowa istniejących zjazdów, chodników, wysp kanalizujących ruch; 3) przebudowa odcinka jezdni (zmiana geometrii); 4) przebudowa istniejącej zatoki autobusowej; 5) przebudowa kanalizacji deszczowej; 6) przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego; 7) budowa doświetlenia przejść dla pieszych; 8) demontaż ogrodzenia i ponowny montaż po renowacji; 9) przestawienie wiaty autobusowej, biletownika i tablicy informacyjnej MZK; 10) wycinka krzewów; 11) rekultywacja istniejących terenów zielonych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość przedmiotu zamówienia, 2) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji; 3) Tabelę elementów rozliczeniowych; 4) kopie dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity). 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na zrealizowany przedmiot zamówienia gwarancji na okres 5 lat (dla robot i materiałów objętych umową) i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy, z czego okres gwarancyjny dla zieleni (trawników) wynosi od daty odbioru końcowego robót 12 miesięcy, okres gwarancyjny na oznakowanie poziome termoplastyczne wynosi od daty odbioru końcowego robót 24 miesiące, okres gwarancyjny na oznakowanie poziome akrylowe wynosi od daty odbioru końcowego robót 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach