Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie szpitalnego oddziału rehabilitacji w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze.

Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Czarniecka Góra 43
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3741163 , fax. 041 3741162
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
    Czarniecka Góra 43 43
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3741163, fax. 041 3741162
    REGON: 00368977500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjascr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie szpitalnego oddziału rehabilitacji w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa szpitalnego oddziału rehabilitacji w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze. 2.Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę, zmianę sposobu użytkowania z przebudową części istniejącego Zakładu Opieki Zdrowotnej zamkniętej (Szpitala) i pływalni wraz z powstaniem oddziału łóżkowego wraz z izbą przyjęć połączonego funkcjonalnie za pośrednictwem projektowanych łączników z pływalnią i starym Szpitalem, wraz z zapleczem (sanitariaty, pomiesz-czenia socjalne, administracyjne i techniczne) oraz pomieszczeń fizykoterapii i kinezyterapii wraz z zapleczem(sanitariaty, pomieszczenia socjalne, administracyjne i techniczne). 2.1.Zakres przedmiotu zamówienia będzie obejmował: 2.1.1. roboty; - konstrukcyjno - budowlane, - sanitarne w tym w zakresie rozbudowy kotłowni gazowo-olejowej - w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, - elektryczne wraz z zasileniem obiektu w energię elektryczną kablem nn 0,4kV, - teletechnicze (niskoprądowe), - drogowe - drogi manewrowej, miejsca postojowe dla pojazdów, - rozbudowę mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków do Q dśr = 62 m3/d, 2.1.2. wyposażenie zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ 2.2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geologiczną i geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. wraz wniesieniem do zasobów na koszt wykonawcy. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. 3) Organizację ruchu i oznakowanie budowy wraz z oznaczeniem inwestycji realizowanej przy współfinansowaniu funduszy unijnych zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji. 4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5) Uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego, jeżeli taki przypadek wystąpi. 6) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych. 7) Urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz poniesienia ich kosztów jeżeli taka konieczność wystąpi. 8) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 9) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo-powstałych obiektów budowlanych. 10) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 11) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 12) ubezpieczenia budowy (robót budowlanych), zgodnie z § 39 wzoru umowy 13) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego, zakończonego uzyskaniem wymaga-nych parametrów, potwierdzonych badaniami właściwych instytucji w tym zakresie, jeżeli przepisy wymagają takich badań, 15) Opracowanie instrukcji wraz z instrukcjami stanowiskowymi, w tym instrukcji p.poż. dla nowego obiektu zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów w tym zakresie, 16) Uzyskanie i przedłożenie Zamawiającemu świadectwa energetycznego, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, 17) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń wraz ze szkoleniami stanowiskowymi. 18) Pozostałych zadań prac i robót wymienionych w niniejszej SIWZ i załącznikach, 3.Szczegółowy zakres robot budowalnych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja techninczno - projektowa opracowana przez: K.W PROJEKT mgr inż. Dawid KOT, ul. Piłsudskiego 15m3, 26-200 Końskie obejmująca: 3.1. Projekty budowlane: 3.1.1. Tom I obejmujący: 3.1.1.1. projekt zagospodarowania terenu działki, 3.1.1.2. warunki techniczne, 3.1.1.3. ekspertyzy techniczne, 3.1.1.4. dokumetacje geotechniczną 3.1.2. Tom II obejmujący: 3.1.2.1.1 projekt architektoniczno - budowlany rozbudowy , zmiany sposobu uzytkowania z przebudową części istniejącego Szpitala oraz pływalni, 3.1.2.1.2. projekt przebudowy istniejącej kotłowni gazowo-olejowej, 3.1.2.1.3. projekt architektoniczno - budowlany rozbudowy istniejącej oczyszczalni, 3.1.2.2. Tom III obejmujący: 3.1.2.2.1. projekt zjazdu publicznego, 3.1.2.2.2. projekt drogi wewnętrznej oraz miejsc postojowych, 3.1.2.2.3. projekt przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, 3.1.2.2.4. projekt instalacji wewnętrznych wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, 3.1.2.2.5. projekt instalacji wewnętrznych wodociągowej, kanalizacji sanitarnej w budynku oczyszczalni ścieków, 3.1.2.2.6. projekt przyłacza centralnego ogrzewania, 3.1.2.2.7. projekt instaalcji wewnetrznych centralnego ogrzewania, 3.1.2.2.8. projekt technologiczny instalacji oczyszczalni ścieków, 3.1.2.2.9. projekt przyłącza i instalacji wewnętrznych elektrycznych, 3.1.2.2.10. projekt systemu sygnalizacji włamania i napadu Sawin, 3.1.2.2.11. projekt systemu sygnalizacji pożaru SSP, 3.1.2.2.12. projekt instalacji przyzewowej, telefonicznej logicznych gniazd kompu-terowych, telewizyjnej, 3.1.2.2.13. projekt instalacji wewnętrznej elektrycznej w budynku oczyszczalni ścieków, 3.1.2.2.14. projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 3.1.2.2.15. projekt wentylacji w budynku oczyszczalni ścieków, 3.1.2.2.16. informację związanej z problemem BIOZ. 3.2. Projekt technologiczny. 3.3. Projekty wykonawcze obejmujące: 3.3.1. branża architektoniczna: 3.3.1.1. projekt wykonawczy wraz z projektem wystroju wnętrz, 3.3.2. branża konstrukcyjna: 3.3.2.1. projekt wykonawczy - rysunki techniczne od 1 - 36, 3.3.2.2. projekt wykonawczy - obliczenia statyczne, 3.3.3. branża sanitarna: 3.3.3.1. projekt budowlany- wykonawczy 3.3.3.1.1. Szpital oddział rehabilitacji: 3.3.3.1.1.1. instalacja wentylacji mechaniczne (cześć I - opisowa, część II - rysunki), 3.3.3.1.1.2. instalacja klimatyzacji woda lodowa, 3.3.3.1.1.3. instalacja centralnego ogrzewania, 3.3.3.1.1.4. instalacja ciepła technologicznego, 3.3.3.1.1.5. instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, 3.3.3.1.1.6. przyłączy: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania, 3.3.3.1.1.7. drenażu opaskowego, 3.3.3.1.1.8. Oczyszczalni ścieków - rozbudowa: 3.3.3.1.1.9. instalacja wodociągowa i kanalizacja sanitarna wraz z przebudową przyłącza wodociągowego i odcinka kanalizacji deszczowej, 3.3.3.1.1.10. projekt technologiczny rozbudowy oczyszczalni ścieków typu BIOVAC, 3.3.3.1.1.11. operat wodnoprawny 3.3.3.1.1.12. Kotłownia gazowo-olejowa: 3.3.3.1.1.12.1. rozbudowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z rozbudową instalacji gazowej kotłowni, 3.3.3.1.2. branża elektryczna: 3.3.3.1.2.1. instalacja elektryczna: 3.3.3.1.2.1.1. szpitalny oddział rehabilitacji i kotłownia, 3.3.3.1.2.1.2. oczyszczalnia ścieków, 3.3.3.1.2.2. instalacja przyzewowa, telefoniczna, instalacja logicznych gniazd komputerowych, telewizyjna, 3.3.3.1.2.3. instalacja monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, 3.3.3.1.2.4. instalacja systemu włamania i napadu SSWiN, 3.3.3.1.2.5. instalacja systemu sygnalizacji pożaru SSP, 3.3.3.1.2.6. sieć rozgłaszania pożarowego DSO i sieć rozgłaszania przewodowego i nagłośnienia, 3.3.3.1.2.7. branża drogowa: 3.3.3.1.2.8. projekt drogi wewnętrznej oraz miejsc postojowych. 3.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót obejmujące; 3.4.1. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 3.4.2. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla: 3.4.2.1. instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 3.4.2.2. instalacji wody lodowej, 3.4.3. specyfikacje techniczne dla: 3.4.3.1. instalacji wodociągowych nr IS-01, 3.4.3.2. instalacji kanalizacyjnych nr IS-02, 3.4.3.3. instalacji centralnego ogrzewania nr IS/03, 3.4.3.4. instalacji ciepła technologicznego i rozdzielni ciepła nr IS-04, 3.4.3.5. rozbudowy kotłowni gazowo-olejowej nr IS-05, 3.4.3.6. drenażu opaskowego nr IS-06, 3.4.4. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacji elektroenergetycznych i teletechnicznych, 3.4.5. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla robót drogowych, 3.4.6. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w zakresie rozbudowy oczysz czalni ścieków typu BIOVAC. 3.5. Przedmiary robót obejmujące: 3.5.1.branża konstrukcyjno - budowlana; 3.5.1.1.budowa pawilonu łóżkowego, 3.5.1.2. przebudowa z rozbudową oczyszczalni ścieków, 3.5.2. branża sanitarna: 3.5.2.1. budowa Oddziału Rehabilitacji: 3.5.2.1.1. instalacja wentylacji mechaniczne, 3.5.2.1.2. instalacja woda lodowa, 3.5.2.1.3. instalacja centralnego ogrzewania, 3.5.2.1.4. instalacja ciepła technologicznego i rozdzielni ciepła, 3.5.2.1.5. instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, 3.5.2.1.6. przyłączy: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania, 3.5.2.1.7. drenaż opaskowy 3.5.2.2. rozbudowa oczyszczalni ścieków: 3.5.2.2.1. instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej, 3.5.2.2.2. rozbudowa oczyszczalni ścieków typu BIOVAC (technologia), 3.5.2.2.3. wykonanie rurociągów międzyobiektowych, 3.5.2.2.4. wyposażenie technologiczne zbiorników retencyjnych, 3.5.2.2.5. wykonanie pompowni ścieków- technologia 3.5.2.3. rozbudowa kotłowni gazowo-olejowej: 3.5.2.3.1. instalacja technologiczna i roboty towarzyszące 3.5.2.4. branża elektryczna: 3.5.2.4.1. instalacja elektryczna: 3.5.2.4.1.1. szpitalny oddział rehabilitacji i kotłownia, 3.5.2.4.1.2. oczyszczalnia ścieków, 3.5.2.4.2. instalacja przyzewowa, instalacja TV - SAT, instalacja sieci LAN i telefoniczna, 3.5.2.4.3. instalacja monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, 3.5.2.4.4. instalacja systemu włamania i napadu, 3.5.2.4.5. instalacja systemu sygnalizacji pożaru, 3.5.2.4.6. sieć rozgłaszania pożarowego DSO i sieć rozgłaszania przewodowego i nagłośnienia, 3.5.2.5. branża drogowa: 3.5.2.5.1. przedmiar robót 4.Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Użyte materiały i urządzenia będą zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. 5.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rów-noważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały i urządzenia równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urzą-dzeń zaproponowanych w ofercie) wraz załączeniem charakterystyk oraz dokumentów po-twierdzających równoważność zaproponowanych urządzeń i materiałów. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacja techniczną, o której mowa w powyższym pkt. 3. W odniesieniu do rozbudowy oczyszczalni ścieków zaproponowane rozwiązania muszą nawiązywać do istniejącej technologii, a tym samym być kompatybilne z istniejącymi rozwiązaniami techniczno-technologicznymi zapewniając ciągłość i jednolitość działania technologicz-nego oczyszczalni ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:350 000,00 PLN (słownie: złotych: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przez wniesienie wadium w pieniądzu uważa się datę ich wpływu na konto Zamawiającego (uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 3.Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Budynek Administracji pokój nr 9 w formie oryginału - oddzielnie (nie załączać do oferty). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO SA, numer konta: 39124044161111000049571174 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na zadanie inwestycyjne pn. Budowa i wyposażenie szpitalnego oddziału rehabilitacji w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze. 6. Aby wadium wnoszone w pieniądzu było skutecznie ważne musi się znajdować na wyżej wymienionym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a tym samym Wykonawca musi uwzględnić przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku Wykonawcy jak i banku Zamawiającego (operacja bankowa dla uznania rachunku Zamawiającego). Przy wpłacie wadium na konto bankowe należy uwzględnić wszelkie opłaty naliczane przez dany Bank. Zamawiający nie dopuszcza aby opłaty pobierane przez bank potrącane były z kwoty wadium pod rygorem wykluczenia Wy-konawcy i odrzucenia oferty, tj. na koncie zamawiającego zaksięgowana winna być kwota w wysokości wymaganego wadium. 7. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu musi być wystawione na Zamawiającego i muszą w nim być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą uwzględniać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a Pzp, tj., jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, na mocy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń objętych dyspozycją art. 25 ust. 21 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) w art. 46 ust. 5 Pzp, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nie-odwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt.7 bez po-twierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 9. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie wadium wniesione przez dowolnego Wykonawcę składającego ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 10.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na warunkach określonych w art. 46 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacjascr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach