Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim

Gmina Kosów Lacki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-330 Kosów Lacki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 879 105 , fax. 257 879 038
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kosów Lacki
    ul. Kolejowa 2
    08-330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie
    tel. 257 879 105, fax. 257 879 038
    REGON: 71158204900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosowlacki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn: Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim Zamawiający wymaga realizacji zadania w systemie ,,zaprojektuj i wykonaj” obejmującego zaprojektowanie a następnie wykonanie placu zabaw dla Klubu Dziecięcego w Kosowie Lackim wraz z ogrodzeniem zgodnie z przedstawionymi poniżej wytycznymi Zamawiającego oraz zgodnie obowiązującymi w Polsce normami europejskimi stanowiącymi o placach zabaw: PN EN 1176 1 do 7 oraz 10 i 11 dotycząca wyposażenia placów zabaw, a także PN EN 1177 dotycząca bezpieczeństwa nawierzchni i amortyzacji upadków. Teren do zagospodarowania zlokalizowany jest w miejscowości Kosów Lacki, ul. Polna 1 dz. nr ew. 83 , ma kształt prostokąta o wymiarach 11 m x 13 m przylegającego bezpośrednio do budynku szkoły. Powierzchnia całkowita wynosi 143 m2. Powierzchnia powinna być wykonana z płyt gumowych EPDM, o grubości nie mniejszej niż 25 mm dobranej odpowiednio do wysokości upadku. Płyty powinny być ułożone na odpowiednio przygotowanej podbudowie z kruszywa zgodnie z wytycznymi producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość zaprojektowania i wykonania nawierzchni lanej. Wykonawca wyposaży plac zabaw w urządzenia dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 roku do 3 lat – dostawa z montażem Wyposażenie placu zabaw powinno być zaprojektowane z materiałów trwałych odpornych na zmienne warunki atmosferyczne, promieniowanie UV, korozję itp. Pozbawiane niebezpiecznych dla małych dzieci kantów, ostrych zakończeń i połączeń. Zamawiający preferuje następujące materiały, z których powinny wykonane urządzenia : Rury metalowe galwanicznie obrobione i malowane proszkowo (Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie profili zamkniętych, o obłych kształtach). Elementy plastikowe z tworzywa LLDPE lub/i HDPE lub/i HPL . W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona ogrodzenie placu zabaw z gotowych przęseł metalowych malowanych, mocowanych na słupkach ze stalowych rurek osadzonych w betonie . 2.Zestaw urządzeń wymaganych przez Zamawiajacego : 1) Urządzenie wielofunkcyjne 1: składające się z co najmniej dwie wieżyczki z podestami wyposażone w daszki, tunel łączący wieże, dwie wieże bez daszka z balkonikiem w kształcie łuku, co najmniej dwa moduły w formie sklepiku, barierki ochronne z aplikacjami ozdobnymi i elementami manipulacyjnymi uniemożliwiające wypadnięcie dziecka. Materiał: konstrukcja wykonana z ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo o przekroju min. 80x80 mm; daszki, barierki, elementy ozdobne z tworzywa HDPE lub LLDPE; podesty z materiałów antypoślizgowych typu HPL lub HDPE Urządzenie dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 do 3 lat 2) Urządzenie wielofunkcyjne 2: składające się co najmniej z jednej wieżyczki z podestem z daszkiem i jednej bez daszka, co najmniej dwa moduły w formie sklepiku, barierki ochronne z aplikacjami ozdobnymi i elementami manipulacyjnymi uniemożliwiające wypadnięcie dziecka; piaskownica z siedzeniami Materiał: konstrukcja wykonana z ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo o przekroju min. 80x80 mm; daszki, barierki, elementy ozdobne z tworzywa HDPE lub LLDPE; podesty z materiałów antypoślizgowych typu HPL lub HDPE Urządzenie dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 do 3 lat 3) Urządzenie wielofunkcyjne 3: składające się co najmniej z jednej wieżyczki z podestem z daszkiem i zjeżdżalnią i dwóch bez daszka, barierki ochronne z aplikacjami ozdobnymi i elementami manipulacyjnymi uniemożliwiające wypadnięcie dziecka Materiał: konstrukcja wykonana z ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo o przekroju min. 80x80 mm; daszki, barierki, elementy ozdobne z tworzywa HDPE lub LLDPE; podesty z materiałów antypoślizgowych typu HPL lub HDPE, ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej z bokami z HDPE Urządzenie dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 do 3 lat 4) Huśtawka sprężynowa z siedziskiem oraz zabudowanymi boczkami: np. zwierzę, samochodzik itd. Elementy wykonane są z tworzywa sztucznego HDPE; stalowa sprężyna, czyszczona, zabezpieczona i malowana proszkowo. Urządzenie dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 do 3 lat 5) Huśtawka wahadłowa typu bocianie gniazdo Średnica siedziska min 120 cm Materiał: konstrukcja wykonana z ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo o przekroju min. 80x80 mm; Urządzenie dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 do 3 lat 6) Urządzenie manipulacyjne Urządzenie zawierające minimum 3 elementy do manipulacji przez dzieci (np. kierownica, wskazówki zegara, suwaki itp.). Wymiary min. 50x70 cm. Wysokość całkowita do75 cm Materiał: konstrukcja wykonana z ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo, elementy manipulacyjne i ozdobne HDPE i PVC Urządzenie dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 do 3 lat 7) Ławka z oparciem – 2 szt. Wymiary min. – 160x50 cm, wysokość siedziska dostosowana do dzieci w wieku 1-3 lat Materiał: konstrukcja wykonana z ze stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo, siedzisko wraz z oparciem w wielu kolorach - HPL Urządzenie dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 do 3 lat 8) ławka drewniana z oparciem na stelażu metalowym – 2 szt. 9) kosz na odpady – 2 szt. 10) Regulamin korzystania z placu zabaw na stelażu metalowym 3. Ogrodzenie placu zabaw 1) Ogrodzenie placu zabaw ma łączną długość 35 mb. Ogrodzenie powinno być zaprojektowane z przęseł metalowych mocowanych na słupkach wykonanych z zaślepionych rurek mocowanych w gruncie za pomocą betonu. Średnica rurek musi być dostosowana do długości i ciężaru przęseł. Górne zakończenie przęseł nie może zawierać pojedynczych końcówek wystających prętów lub końcówek siatki. Wysokość ogrodzenia z fundamentem nie może być mniejsza niż 1,20 cm. Cokolik wykonany z gotowych prefabrykatów W ogrodzeniu przewidziano 1 furtkę posiadająca w górnej części zabezpieczenie przed samodzielnym otworzeniem furtki przez dziecko oraz zamek umożliwiający zamkniecie placu zabaw. 2) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. W zakresie robót przygotowujących, należy oczyścić oraz przygotować teren pod montaż urządzeń placu zabaw wraz nawierzchnią elastyczną bezpieczną (strefa bezpieczna przewidziana dla poszczególnych urządzeń) wraz z przygotowaniem podłoża pod te nawierzchnie. Wszystkie urządzenia i elementy należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-7:2009 oraz załączonymi do nich instrukcjami montażu. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. 4. Wykonawca przedkłada wraz z ofertą 1 egzemplarz koncepcji programowo-przestrzennej w wersji papierowej i elektronicznej z wizualizacją poszczególnych urządzeń oraz kosztorys ofertowy 5. Projekt zagospodarowania musi spełniać wymagania niezbędne do zgłoszenia budowy obiektu małej architektury na podstawie załączonego do wniosku zamawiającego projektu przygotowanego przez Wykonawcę. Mapę do celów projektowych przekaże Wykonawcy Zamawiający w dniu podpisania Umowy. 6.Opracowanie, o którym mowa w ust.5 Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie: 1). papierowej wydrukowanej z plików PDF: a) projekt - 2 egz. b) kosztorys ofertowy – 1 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz.310 .). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe zamawiającego 5. Nr konta depozytowego Zamawiającego PBS Sokołów Podlaski Oddział Kosów Lacki 69 9221 0000 0032 4164 2000 0020 Wpisując w treści dokumentu bankowego ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert w związku z czym Zamawiający zaleca aby wpłaty wadium dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Kosów Lacki najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godz.10.00 7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 8. Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z ust.3 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bezwarunkowo i na jego pierwsze wezwanie. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania : Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim 10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy, tj. : - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 1 – formularz ofertowy wzór 2. załącznik nr 2 – wzór umowy 3. Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia, o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień, zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej 4. załącznik. nr 4 - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 Pkt.13-22 oraz art.24 ust.5 5. Załącznik nr 5 – Wykaz robót przedkładany na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy 6. Załącznik nr 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia w szczególności za kierowanie robotami budowlanymi 7. Załącznik nr 7. Oświadczenie o uprawnieniach osób realizujących przedmiot zamówienia 8. Załącznik nr 8 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 9. Załącznik nr 9 – Oświadczenie RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach