Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim

Gmina Kosów Lacki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-330 Kosów Lacki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 879 105 , fax. 257 879 038
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kosów Lacki
    ul. Kolejowa 2
    08-330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie
    tel. 257 879 105, fax. 257 879 038
    REGON: 71158204900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosowlacki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn: Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim Zamawiający wymaga realizacji zadania w systemie ,,zaprojektuj i wykonaj” obejmującego zaprojektowanie a następnie wykonanie placu zabaw dla Klubu Dziecięcego w Kosowie Lackim wraz z ogrodzeniem zgodnie z przedstawionymi poniżej wytycznymi Zamawiającego oraz zgodnie obowiązującymi w Polsce normami europejskimi stanowiącymi o placach zabaw: PN EN 1176 1 do 7 oraz 10 i 11 dotycząca wyposażenia placów zabaw, a także PN EN 1177 dotycząca bezpieczeństwa nawierzchni i amortyzacji upadków. Teren do zagospodarowania zlokalizowany jest w miejscowości Kosów Lacki ul. Polna 1 dz. nr ew. 83 , ma kształt prostokąta o wymiarach 12 m x 25 m przylegającego bezpośrednio do budynku szkoły. Powierzchnia całkowita wynosi 300 m2. Z czego ok. 80 m2 Zamawiający zamierza przeznaczyć na zagospodarowanie zielenią. Pozostała część powierzchni powinna być wykonana z płyt gumowych SBR, o grubości nie mniejszej niż 25 mm dobranej odpowiednio do wysokości upadku . Płyty powinny być ułożone na odpowiednio przygotowanej podbudowie z kruszywa zgodnie z wytycznymi producenta . Zamawiający dopuszcza możliwość zaprojektowania i wykonania nawierzchni lanej. Wykonawca wyposaży plac zabaw w urządzenia dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 roku do 3 lat – dostawa z montażem Wyposażenie placu zabaw powinno być zaprojektowane z materiałów trwałych odpornych na zmienne warunki atmosferyczne, promieniowanie UV, korozję itp. Pozbawiane niebezpiecznych dla małych dzieci kantów, ostrych zakończeń i połączeń . Zamawiający preferuje następujące materiały , z których powinny wykonane urządzenia : Rury metalowe galwanicznie obrobione i malowane proszkowo Elementy plastikowe z tworzywa LLDPE lub/i HDPE . W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona ogrodzenie placu zabaw z gotowych przęseł metalowych malowanych , mocowanych na słupkach ze stalowych rurek osadzonych w betonie . 2.Zestaw urządzeń wymaganych przez Zamawiajacego : 1) Urządzenie wielofunkcyjne : co najmniej dwie wieżyczki z podestami połączonymi tunelem wyposażone w dekoracyjne daszki tematyczne . Każda z wieżyczek wyposażona w schodki umożliwiające wejście na podest oraz zjeżdżalnię . Podesty wieżyczek muszą być zaopatrzone w barierki uniemożliwiające wypadnięcie dziecka . Schodki powinny być wyposażone w barierkę . Schodki do jednej z wieżyczek mogą być zastąpione skałką do wspinaczki . Wysokość podestu mierzona od gruntu ok.120cm. 2). Domek do zabawy dla dzieci o powierzchni wewnętrznej umożliwiającej przebywanie co najmniej 2 dzieci ( ok. 5m2).Wyposażony w dwie ławeczki, ścianki zabudowane . Przynajmniej w jednej ściance okna i drzwi . Wysokość domku powinna umożliwiać swobodne poruszanie się dziecka o wzroście do 1,20m . 3). Tunel stonoga składający się z minimum 4 kolorowych segmentów . Dekoracyjnie każdy segment posiada nóżki a pierwszy zakończony jest głową . Przybliżone wymiary (dł x szer x wys): 180 x 100 x 104 cm . Zabawka może służyć jako przeszkoda do pokonania, tunel, kryjówka 4). Huśtawka podwójna z siedziskami krzesełkowymi 5). Piaskownica altankowa z daszkiem i obramowaniem będącym jednocześnie siedziskiem o wymiarach 200x150 cm. Daszek osłaniający cała powierzchnię piaskownicy. Zamawiający dopuszcza wykonanie piaskownicy z elementów drewnianych . Daszek LLDPE lub HDPE lub drewniany przykryty gontem bitumicznym . 6). Karuzela talerzowa w kształcie koła z kierownicą i siedziskami z tworzywa HDPE umieszczonymi wokół . Platforma wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej w kształcie koła . Średnica platformy 1,4-1,5 m. Zamawiający dopuszcza wykonanie platformy z tworzywa HDPE wyposażonego w matę antypoślizgową . Platforma powinna być otoczona barierką z rurek metalowych malowanych proszkowo z jednym wejściem 7). Huśtawki sprężynowe pojedyncze np. motorek , kaczuszka z otwartymi bokami i podpórkami na stopy szt.2 sylwetka wykonana z HDPE 8) . Huśtawki sprężynowe z siedziskiem oraz zabudowanymi boczkami : np. delfin, samochodzik 2 szt. 9). Altanka w kształcie koła lub ośmiokąta o średnicy/ przekątnej min 3m umożliwiająca prowadzenie zajęć dla 8 dzieci oraz opiekunki daszek HDPE lub LLDPE . Zamawiają dopuszcza wykonanie drewnianego daszka pokrytego gontem bitumicznym . Konstrukcja nośna metalowa lub drewniana 10) ławka drewniana z oparciem na stelażu metalowym szt.2 11) kosz na odpady szt.2 12) Regulamin korzystania z placu zabaw na stelażu metalowym szt.1 3.Ogrodzenie placu zabaw 1) Ogrodzenie placu zabaw ma łączną długość 49 mb. Ogrodzenie powinno być zaprojektowane z przęseł metalowych mocowanych na słupkach wykonanych z zaślepionych rurek mocowanych w gruncie za pomocą betonu . Średnica rurek musi być dostosowana do długości i ciężaru przęseł . Górne zakończenie przęseł nie może zawierać pojedynczych końcówek wystających prętów lub końcówek siatki . Wysokość ogrodzenia z fundamentem nie może być mniejsza niż 1,20 cm. Cokolik wykonany z gotowych prefabrykatów . W ogrodzeniu przewidziano 1 furtkę posiadająca w górnej części zabezpieczenie przed samodzielnym otworzeniem furtki przez dziecko oraz zamek umożliwiający zamkniecie placu zabaw 2) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. W zakresie robót przygotowujących, należy oczyścić oraz przygotować teren pod montaż urządzeń placu zabaw wraz nawierzchnią elastyczną bezpieczną ( strefa bezpieczna przewidziana dla poszczególnych urządzeń) wraz z przygotowaniem podłoża pod te nawierzchnie. Wszystkie urządzenia i elementy należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-7:2009 oraz załączonymi do nich instrukcjami montażu. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. 4. Wykonawca przedkłada wraz z ofertą 1 egzemplarz koncepcji programowo- przestrzennej w wersji papierowej i elektronicznej z wizualizacją poszczególnych urządzeń oraz kosztorys ofertowy 5. Projekt zagospodarowania musi spełniać wymagania niezbędne do zgłoszenia budowy obiektu małej architektury na podstawie załączonego do wniosku zamawiającego projektu przygotowanego przez Wykonawcę. Mapę do celów projektowych przekaże Wykonawcy Zamawiający w dniu podpisania Umowy 6.Opracowanie, o którym mowa w ust.5 Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie: 1). papierowej wydrukowanej z plików PDF: a) projekt - 2 egz. b) kosztorys ofertowy – 1 egz. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy/-ców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z wykonywaniem robót ziemnych b) czynności związane z wykonywaniem nawierzchni , c) czynności związane z montażem ogrodzenia d) czynności związane z montażem wyposażenia Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że w/w czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i w czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz nie ma on zastosowania do kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.5 , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wskazanej w postanowieniach wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz.310 .). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe zamawiającego 5. Nr konta depozytowego Zamawiającego PBS Sokołów Podlaski Oddział Kosów Lacki 69 9221 0000 0032 4164 2000 0020 Wpisując w treści dokumentu bankowego ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert w związku z czym Zamawiający zaleca aby wpłaty wadium dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Kosów Lacki najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godz.10.00 7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 8. Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z ust.3 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bezwarunkowo i na jego pierwsze wezwanie. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania : Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim 10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy, tj. : - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 1 – formularz ofertowy wzór 2. załącznik nr 2 – wzór umowy 3. Załącznik nr 3 – wzór oświadczenia, o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień, zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej 4. załącznik. nr 4 - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 Pkt.13-22 oraz art.24 ust.5 5. Załącznik nr 5 – Wykaz robót przedkładany na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy 6. Załącznik nr 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia w szczególności za kierowanie robotami budowlanymi 7. Załącznik nr 7. Oświadczenie o uprawnieniach osób realizujących przedmiot zamówienia 8. Załącznik nr 8 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 9. Załącznik nr 9 – Oświadczenie RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach