Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie placów zabaw oraz obiektów rekreacyjnych na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie1. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Janikowice Zadanie 2. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Prandocin Wysiołek Zadanie 3. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Szczepanowice Zadanie 4. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Trątnowice Zadanie 5. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Waganowice Zadanie 6. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Zagaje Smrokowskie ( obręb Smroków) Zadanie 7. Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Kacice Zadanie 8. Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Brończyce

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32090 Słomniki, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64
    32090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie placów zabaw oraz obiektów rekreacyjnych na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie1. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Janikowice Zadanie 2. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Prandocin Wysiołek Zadanie 3. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Szczepanowice Zadanie 4. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Trątnowice Zadanie 5. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Waganowice Zadanie 6. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Zagaje Smrokowskie ( obręb Smroków) Zadanie 7. Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Kacice Zadanie 8. Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Brończyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie placów zabaw i terenów rekreacji na terenie gminy Słomniki w obiekty małej architektury tj. urządzenia zabawowe, ławki, kosze na śmieci, tablice regulaminowe. Place zabaw będą realizowane na istniejącej nawierzchni trawiastej bądź część placów zabaw na wykonanej w ramach zamówienia nawierzchni trawiastej zgodnie z zapisami SIWZ. 1. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1. Zadanie1. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Janikowice na działce nr ewid. 161/6. Zakres zadania obejmuje: 1) Dostawę i montaż huśtawki typu „ JOLKA” lub równoważny 2) Dostawę i montaż huśtawki typu „ KUBA MINI” lub równoważny 3) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BIEDRONKA” lub równoważny 4) Dostawę i montaż dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BMX” lub równoważny 5) Dostawę i montaż huśtawki ważki typu „ MODRA” lub równoważny 6) Dostawę i montaż karuzeli krzyżowej typu „ JAŚ” lub równoważny 7) Dostawę i montaż przeplotni typu „ Hangar linowy” lub równoważny 8) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ SKRZAT” lub równoważny 9) Dostawę i montaż piaskownicy typu „ MALWA” 2x3 m lub równoważny 10) Dostawę i montaż ławki typu” JULIA”- sztuk 2 lub równoważny 11) Dostawa i montaż kosza parkowego typu „ 6” W1 lub równoważny 12) Dostawa i montaż regulaminu placów zabaw typu „ 1” lub równoważny 13) Plantowanie ręczne powierzchni gruntu – 245m2 14) Ręczne wykonanie trawników z siewem i nawożeniem -245 m2 Zadanie 2. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Prandocin Wysiołek na działce nr ewid. 297/7. Zakres zadania obejmuje: 1) Dostawę i montaż huśtawki typu „ JOLKA” lub równoważny 2) Dostawę i montaż huśtawki typu „ KUBA MINI” lub równoważny 3) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BIEDRONKA” lub równoważny 4) Dostawę i montaż dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BMX” lub równoważny 5) Dostawę i montaż huśtawki ważki typu „ MODRA” lub równoważny 6) Dostawę i montaż karuzeli krzyżowej typu „ JAŚ” lub równoważny 7) Dostawę i montaż przeplotni typu „ Hangar linowy” lub równoważny 8) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ SKRZAT” lub równoważny 9) Dostawę i montaż piaskownicy typu „ MALWA” 2x3 m lub równoważny 10) Dostawę i montaż ławki typu” JULIA”- sztuk 2 lub równoważny 11) Dostawa i montaż kosza parkowego typu „ 6” W1 lub równoważny 12) Dostawa i montaż regulaminu placów zabaw typu „ 1” lub równoważny Zadanie 3. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Szczepanowice na działce nr ewid. 16. Zakres zadania obejmuje: 1) Dostawę i montaż huśtawki typu „ JOLKA” lub równoważny 2) Dostawę i montaż huśtawki typu „ KUBA MINI” lub równoważny 3) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BIEDRONKA” lub równoważny 4) Dostawę i montaż dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BMX” lub równoważny 5) Dostawę i montaż huśtawki ważki typu „ MODRA” lub równoważny 6) Dostawę i montaż karuzeli krzyżowej typu „ JAŚ” lub równoważny 7) Dostawę i montaż przeplotni typu „ Hangar linowy” lub równoważny 8) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ SKRZAT” lub równoważny 9) Dostawę i montaż piaskownicy typu „ MALWA” 2x3 m lub równoważny 10) Dostawę i montaż ławki typu” JULIA”- sztuk 3 lub równoważny 11) Dostawa i montaż kosza parkowego typu „ 6” W1- 2sztuki lub równoważny 12) Dostawa i montaż regulaminu placów zabaw typu „ 1” lub równoważny 13) Plantowanie ręczne powierzchni gruntu – 401 m2 lub równoważny 14) Ręczne wykonanie trawników z siewem i nawożeniem -401 m2 Zadanie 4. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Waganowice na działce nr ewid. 269/1. Zakres zadania obejmuje: 1) Dostawę i montaż huśtawki typu „ JOLKA” lub równoważny 2) Dostawę i montaż huśtawki typu „ KUBA MINI” lub równoważny 3) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BIEDRONKA” lub równoważny 4) Dostawę i montaż dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BMX” lub równoważny 5) Dostawę i montaż huśtawki ważki typu „ MODRA” lub równoważny 6) Dostawę i montaż karuzeli krzyżowej typu „ JAŚ” lub równoważny 7) Dostawę i montaż przeplotni typu „ Hangar linowy” lub równoważny 8) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ SKRZAT” lub równoważny 9) Dostawę i montaż piaskownicy typu „ MALWA” 2x3 m lub równoważny 10) Dostawę i montaż ławki typu” JULIA”- sztuk 3 lub równoważny 11) Dostawa i montaż kosza parkowego typu „ 6” W1- lub równoważny 12) Dostawa i montaż regulaminu placów zabaw typu „ 1”- sztuk 2 lub równoważny 13) Plantowanie ręczne powierzchni gruntu – 480m2 lub równoważny 14) Ręczne wykonanie trawników z siewem i nawożeniem -480 m2 Zadanie 5. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Trątnowice na działce nr ewid. 226. Zakres zadania obejmuje: 1) Dostawę i montaż huśtawki typu „ JOLKA” lub równoważny 2) Dostawę i montaż huśtawki typu „ KUBA MINI” lub równoważny 3) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BIEDRONKA” lub równoważny 4) Dostawę i montaż dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BMX” lub równoważny 5) Dostawę i montaż huśtawki ważki typu „ MODRA” lub równoważny 6) Dostawę i montaż karuzeli krzyżowej typu „ JAŚ” lub równoważny 7) Dostawę i montaż przeplotni typu „ Hangar linowy” lub równoważny 8) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ SKRZAT” lub równoważny 9) Dostawę i montaż piaskownicy typu „ MALWA” 2x3 m lub równoważny 10) Dostawę i montaż ławki typu” JULIA”- sztuk 1 lub równoważny 11) Dostawa i montaż kosza parkowego typu „ 6” W1- sztuk 1 lub równoważny 12) Dostawa i montaż regulaminu placów zabaw typu „ 1” lub równoważny 13) Plantowanie ręczne powierzchni gruntu – 411m2 lub równoważny 14) Ręczne wykonanie trawników z siewem i nawożeniem - 411 m2 Zadanie 6. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Zagaje Smrokowskie ( obręb Smroków) na działce nr ewid. 505/4. Zakres zadania obejmuje: 1) Dostawę i montaż huśtawki typu „ JOLKA” lub równoważny 2) Dostawę i montaż huśtawki typu „ KUBA MINI” lub równoważny 3) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BIEDRONKA” lub równoważny 4) Dostawę i montaż dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BMX” lub równoważny 5) Dostawę i montaż huśtawki ważki typu „ MODRA” lub równoważny 6) Dostawę i montaż karuzeli krzyżowej typu „ JAŚ” lub równoważny 7) Dostawę i montaż przeplotni typu „ Hangar linowy” lub równoważny 8) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ SKRZAT” lub równoważny 9) Dostawę i montaż piaskownicy typu „ MALWA” 2x3 m lub równoważny Dostawę i montaż ławki typu” JULIA”- sztuk 3 lub równoważny 10) Dostawa i montaż kosza parkowego typu „ 6” W1- sztuk 2 lub równoważny 11) Dostawa i montaż regulaminu placów zabaw typu „ 1” lub równoważny 12) Mechaniczne plantowanie terenu koparko-spycharką- 237,50m2 13) Plantowanie ręczne powierzchni gruntu – 475m2 14) Ręczne wykonanie trawników z siewem i nawożeniem -475 m2 Zadanie 7.. Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Kacice na działce nr ewid. 65/1. Zakres zadania obejmuje: 1) Dostawę i montaż huśtawki typu „ JOLKA” lub równoważny 2) Dostawę i montaż huśtawki typu „ KUBA MINI” lub równoważny 3) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BIEDRONKA” lub równoważny 4) Dostawę i montaż dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BMX” lub równoważny 5) Dostawę i montaż huśtawki ważki typu „ MODRA” lub równoważny 6) Dostawę i montaż karuzeli krzyżowej typu „ JAŚ” lub równoważny 7) Dostawę i montaż przeplotni typu „ Hangar linowy” lub równoważny 8) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ SKRZAT” lub równoważny 9) Dostawę i montaż piaskownicy typu „ MALWA” 2x3 m lub równoważny 10) Dostawę i montaż ławki typu” JULIA”- sztuk 3 lub równoważny 11) Dostawa i montaż kosza parkowego typu „ 6” W1- 2 sztuki lub równoważny 12) Dostawa i montaż regulaminu placów zabaw typu „ 1” lub równoważny Zadanie 8. Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Brończyce na działce nr ewid. 161/6. Zakres zadania obejmuje: 1) Dostawę i montaż huśtawki typu „ JOLKA” lub równoważny 2) Dostawę i montaż huśtawki typu „ KUBA MINI” lub równoważny 3) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BIEDRONKA” lub równoważny 4) Dostawę i montaż dostawę i montaż huśtawki sprężynowej typu „ BMX” lub równoważny 5) Dostawę i montaż huśtawki ważki typu „ MODRA” lub równoważny 6) Dostawę i montaż karuzeli krzyżowej typu „ JAŚ” lub równoważny 7) Dostawę i montaż przeplotni typu „ Hangar linowy” lub równoważny 8) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ SKRZAT” lub równoważny 9) Dostawę i montaż piaskownicy typu „ MALWA” 2x3 m lub równoważny 10) Dostawę i montaż ławki typu” JULIA”- sztuk 3 lub równoważny lub równoważny 11) Dostawa i montaż kosza parkowego typu „ 6” W1- szt.2 lub równoważny 12) Dostawa i montaż regulaminu placów zabaw typu „ 1” lub równoważny 13) Plantowanie ręczne powierzchni gruntu – 296m2 14) Ręczne wykonanie trawników z siewem i nawożeniem -296 m2 B. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje oraz przedmiary robót. 4. Rozliczenie nastąpi na podstawie zaakceptowanego kosztorysu powykonawczego C. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do tych przyjętych w SIWZ i jej załącznikach (m.in. dokumentacji projektowej), jednak o parametrach i jakości nie gorszej od zaproponowanej przez zamawiającego. 1) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 2) Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne do tych przyjętych w dokumentacji projektowej, o wymiarach (długość, szerokość, wysokość urządzenia) mniejszych lub większych, z zastrzeżeniem, że w przypadku urządzeń zabawowych należy zachować odpowiednie strefy bezpieczeństwa, zgodne z obowiązującymi przepisami, (jeżeli strefa bezpieczeństwa będzie większa i nie będzie mieściła się w projektowanym placu zabaw, to urządzenie równoważne zostanie uznane za niezgodne z wymaganiami zamawiającego). 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach, jest obowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały lub urządzenia są równoważne z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie (w kosztorysie ofertowym) nazwy i producentów przyjętych do wyceny i realizacji zamówienia oferowanych materiałów i urządzeń. Wykonawca winien przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące techniczne parametry, wymagane certyfikaty i inne dokumenty pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały i urządzenia spełniają warunek równoważności. 4) W przypadku niewskazania przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym, że zastosuje rozwiązania równoważne, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wykazanymi w SIWZ i jej załącznikach.” 5. Wszystkie urządzenia muszą posiadać certfikaty i atesty na zgodność z normami europejskimi i polskimi PN-EN 16630:2015-6. Urządzenia będą montowane na nawierzchni trawiastej. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych tj. posiadających te same funkcje, sposób wykonania i montażu. Atesty i certyfikaty w wersji papierowej wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu przed odbiorem wykonanych zadań wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót. 6. Wszystkie konstrukcje stalowe urządzeń muszą być zabezpieczone antykorozyjnie i malowane proszkowo. Elementy mocujące takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej. 7. Gmina Słomniki ubiega o dofinansowanie w ramach działania 19 Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER, poddziałanie 19.2 „ Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. D. Nomenklatura wg CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw E. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie: - robót związanych z montażem urządzeń zabawowych 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2.Ustala się wadium w wysokości: Zadanie 1 Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Janikowice 550,00 zł Zadanie 2 Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Prandocin Wysiołek 500,00 zł Zadanie 3 Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Szczepanowice 600,00 zł Zadanie 4 Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Trątnowice 530,00 zł Zadanie 5 Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Waganowice 620,00 zł Zadanie 6 Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Zagaje Smrokowskie ( obręb Smroków) 650,00 zł Zadanie 7 Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Kacice 520,00 zł Zadanie 8 Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Brończyce 560,00 zł Przystępując do kilku zadań Wadium należy wpłacać na każde Zadanie ODDZIELNIE !!! 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg Nazwa zamówienia: Budowa i wyposażenie placów zabaw oraz obiektów rekreacyjnych na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania: (podać nazwę Zadania na które wpłacane jest wadium) Zadanie1. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Janikowice Zadanie 2. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Prandocin Wysiołek Zadanie 3. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Szczepanowice Zadanie 4. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Trątnowice Zadanie 5. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Waganowice Zadanie 6. Budowa i wyposażenie placu zabaw w miejscowości Zagaje Smrokowskie ( obręb Smroków) Zadanie 7. Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Kacice Zadanie 8. Budowa i wyposażenie obiektu rekreacji w miejscowości Brończyce - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiarów robót dla zadania lub zadań na które składana jest oferta. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach