Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie obiektu dydaktycznego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Przemkowie

Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, plac Wolności 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 831 92 10
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie
    plac Wolności 25 25
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. 076 831 92 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie obiektu dydaktycznego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Przemkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Cel i zakres robót do wykonania Przedmiotem inwestycji jest rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku przedszkola, znajdującego się przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Przemkowie przy ul. Kościuszki, na działce o nr geod. 851/16 wraz z wyposażeniem. 3.2.Charakterystyka stanu istniejącego Istniejący teren rekreacyjno - zabawowy wyposażony jest w kilkunastoletnie piaskownice o konstrukcji betonowej z drewnianymi siedziskami oraz metalowe, urządzenia zabawowe. Pozostałe elementy występujące na terenie objętym opracowaniem to plac tarasowy wykonany z nawierzchni z płyt chodnikowych, betonowe ławki z drewnianymi siedziskami, metalowe kosze na śmieci i latarnie. Teren przedszkola ogrodzony jest metalowym ogrodzeniem z siatki. 3.3.Charakterystyka przedmiotu inwestycji Budynek przedszkola - jest to obiekt z jedną kondygnacją nadziemną, niepodpiwniczony, z użytkowym poddaszem. Przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 35 stopni oraz 17 stopni. 3.4. Parametry techniczne ZAPROJEKTOWANY BUDYNEK: Powierzchnia zabudowy 462,0 m2 Powierzchnia użytkowa 635,2 m2 Powierzchnia całkowita 757,5 m2 Kubatura 2.500,0 m3 ZESTAWIENIE POWIERZCHNI Powierzchnia działki 7.280,5 m2 Powierzchnia terenów utwardzonych: - plac do pracy twórczej 186,0 m2 - ciągi piesze, drogi 2.742,0 m2 - nawierzchnie z płytkami 10,0 m2 Powierzchnia nawierzchni elastycznej 611,0 m2 Powierzchnia zieleni 3.268,7 m2 3.5. Wyposażenie - według załączników A i B Wszystkie elementy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót - jako materiał pomocniczy. Wykonawca ma obowiązek dokonania utylizacji zdemontowanych części budynku zawierających azbest zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać aktualne umowy na odbiór, unieszkodliwianie i składowanie tych odpadów oraz transport odpadów niebezpiecznych. Dokumenty potwierdzające wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest zgodnie z przepisami szczególnymi dotyczącymi sposobów i warunków bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest (potwierdzających ich utylizację) stanowić będą jedną z podstaw do wystawienia i rozliczenia faktur. Wykonawca zdemontowany złom po rozbiórce istniejącego przedszkola sprzeda i przekaże uzyskane za niego pieniądze na konto wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca przetransportuje na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz na swój koszt zdemontowany kocioł gazowy z istniejącego budynku przedszkola.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 57.000 zł słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 i niewykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wybudowali jeden obiekt budowlany o kubaturze min. 2000 m2. 3) udzielą 36 miesięczną gwarancję, 4) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zgodnym z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 257 z późn. zm.) na terenie powiatu polkowickiego, 5) dysponują aktualną umową na odbiór, unieszkodliwianie i składowanie odpadów oraz transport odpadów niebezpiecznych, 6) dysponują osobami przeszkolonymi w zakresie wykonywania prac związanych z azbestem, 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200 000, 00 zł, Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez konsorcjum oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 i 2 musi złożyć każdy z podmiotów), 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wybudowali jeden obiekt budowlany o kubaturze min. 2000 m2, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, 4) polisa lub inny dokument ubezpieczający od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) dokument stwierdzający posiadanie przez osoby, które będą pracowały przy realizacji zadania, szkolenia w zakresie wykonywania prac związanych z azbestem, 6) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 Nr 39, poz. 257 z późn. zm.) na terenie powiatu polkowickiego, 7) wadium. 

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach