Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie budynku centrum transferu technologii przy PWSZ w Suwałkach (znak sprawy: PWSZ/ZP/RB-2/1/02/2014).

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5628456 , fax. 87 5628455
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach
    ul. Teofila Noniewicza 10 10
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5628456, fax. 87 5628455
    REGON: 20002650700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie budynku centrum transferu technologii przy PWSZ w Suwałkach (znak sprawy: PWSZ/ZP/RB-2/1/02/2014).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania i obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1.zadanie nr 1: wykonanie posadzki przemysłowej na powierzchni 100 m2 2.zadanie nr 2: montaż windy - dźwigu samochodowego 3.Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmie do wykonania: 3.1.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla obu zadań - dla zadania nr 1 i zadania nr 2. 3.1.1.W trakcie realizacji budowy budynku Centrum Transferu Technologii -CTT- Wykonawca robót budowlanych zrealizował elementy konstrukcyjne budynku wraz z kompletną windą osobową i konstrukcją szybu windowego dla dźwigu samochodowego - towarowego oraz elementy wykończeniowe. 3.1.2.Budynek przeszedł wszystkie wymagane prawem procedury odbiorowe i uzyskał pozwolenie na użytkowanie. 3.1.3.Data wykonania przedmiotu zamówienia: dla zadania nr 1: wykonanie posadzki przemysłowej do dnia 20.08.2014 r., dla zadania nr 2: dźwigu samochodowego do dnia 20.08.2014 r. 3.1.4.Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z aktualnym stanem wiedzy technicznej, przepisami prawa. 3.1.4.1.W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni właściwe kierownictwo, siłę roboczą, materiały i urządzenia oraz sprzęt jak i przedmioty natury stałej lub tymczasowej niezbędne do prawidłowego wykonania robót oraz usunięcia wad. 3.1.4.2.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji podwykonawczej oraz wszelkich atestów, aprobat oraz wyników przeprowadzonych badań i testów zgodnie z polskimi przepisami prawa. 3.1.4.3.Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego i sporządzenia protokołu szkolenia. 1 Zamawiający ustala termin wizji lokalnej, dokonanie pomiarów oraz uzyskanie wglądu w pełną dokumentację techniczną w celu osobistego rozeznania z warunkami realizacji zamówienia. Dla wszystkich oferentów ustala się termin wizji lokalnej w budynku na dzień 26.05.2014 g. 11:00 pokój nr 009, budynek główny poziom -1. Osobami do kontaktu są: 2 Bożena Barszczewska tel; 502018702 lub 87 5628451 przedstawiciel PWSZ 3 Dariusz Górski tel; 601 143 100. przedstawiciel Inwestora Zastępczego, 3.2.Zadanie nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania posadzki przemysłowej 100 m2. 3.2.1.Dla uzyskania pełnej funkcjonalności laboratorium budownictwa należy: -W pomieszczeniu laboratorium na poziomie -1 należy wykonać - uzupełnić posadzkę przemysłową na powierzchni 100 m2 w miejscu, gdzie będzie zamontowane główne urządzenie badawcze -stend-. -Uzupełnienie posadzki należy wykonać po montażu stendu badawczego. -Powierzchnia posadzki przemysłowej ma obrys prostokąta i jest wydzielona. 3.2.2.Posadzka przemysłowa do wykonania to: grubości 15 cm z betonu C - 20-25 zbrojonego włóknami stalowymi w ilości 10 kg-m3 betonu oraz polimerowymi w ilości 0,6 kg-m3krótko cięte włókna. 2.2.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 10 będącym integralną częścią SIWZ. 2.3.Zadanie nr 2 - Opisu przedmiotu zamówienia dotyczący wykonania windy - dźwigu samochodowego. 2.3.1.W zakresie przedmiotu zamówienia należy, w istniejącym (wykonanym) szybie windowym wykonać: -Windę - dźwig samochodowy o danych technicznych podanych poniżej -Demontaż bramy zewnętrznej -Malowanie dwukrotne szybu windowego wraz z wyrównaniem i przygotowaniem powierzchni, szyb windowy konstrukcji żelbetowej o wymiarach : nadszybie wys.3,90 m; podszybie głęb. 1,33 m; wymiary szybu windowego - rzut poziomy 3,40x6,40 m; -Zabudowa z G-K 2,00 x 1,00 x 0,80 m rury kanalizacyjnej -w świetle szybu windowego; -Ułożenie posadzki z gresu z cokołem wys.min.5 cm w podszybiu o wymiarach 3,40x6,40; -Wszelkie instalacje techniczne wymagane dokumentacją techniczno-rozruchową wbudowywanego dźwigu - windy, w tym dostawa i podłączenie maszynowni prefabrykowanej do istniejącego WLZ; -Przyłączenie wszystkich instalacji obsługujących element wbudowywany - dźwig - windę do instalacji budynkowych w miejscach, w których instalacje budynkowe są zakończone wraz z niezbędnymi pomiarami; -Wszelkie prace budowlane i instalacyjne w rejonie szybu windowego wymagane przez UDT lub inne służby zewnętrzne. 2.3.2.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji podwykonawczej -techniczno-odbiorowej- oraz wszelkich atestów, aprobat oraz wyników przeprowadzonych badań i testów zgodnie z polskimi przepisami prawa. Dźwig powinien być wykonany i zainstalowany zgodnie obowiązującymi przepisami w tym dyrektywą unijną 95-16-WE i zgodnie z normami zharmonizowanymi z tą dyrektywą i obowiązującymi innymi normami niezharmonizowanymi. Wykonawca instalujący dźwig umieszcza wewnątrz kabiny dźwigu oraz na elementach bezpieczeństwa oznakowanie CE i wystawia pisemną deklarację zgodności wg obowiązujących przepisów -np. świadectwo badania wg 95-16 EC oraz zgodność z normą EN 81-21. 2.3.3.Przewidziany zakres robót objęty przedmiotem zamówienia wymaga ze strony przyszłego Wykonawcy przeprowadzenia procedury dopuszczenia urządzenia -windy - dźwigu samochodowego do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego -UDT-. Wszystkie koszty i czynności z tym związane i z tego wynikające leżą po stronie Wykonawcy. 2.3.4.W punkcie 2.3.5. poniżej znajdują się wytyczne jakie były przewidziane przez autora dokumentacji projektowej dotyczące windy - dźwigu samochodowego. 2.3.5.Poniższy -wyciąg- - opis wytycznych dla przedmiotu zamówienia zawarty jest w części opracowania projektowego projektu budowlanego zatytułowanej: OPIS TECHNICZNY 6. ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANE ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE Kondygnacje: ppkt 7 zaprojektowanie windy towarowej przystosowanej o przewozu samochodów, zlokalizowanej w północnej części projektowanej rozbudowy; pkt 1.2.13. Dźwig do przewozu samochodów osobowych W budynku zaprojektowano dźwig do przewozu samochodów -firmy Gold-Bud lub równoważny. Podstawowe dane techniczne dźwigu: udźwig: 4500kg, wymiary kabiny: 2200x 5850mm, maksymalna wysokość podnoszenia 10m, rodzaj drzwi przystankowych i kabinowych: automatyczne -2200x2000mm, prędkość podnoszenia: do 0,10m-s, napęd: hydrauliczny. 2.3.6.W celu uszczegółowienia wymagań Zamawiający dodaje informację uzupełniającą do wytycznych projektowych autora projektu: -Napęd hydrauliczny, -Udźwig 3 500 kg do 4 500 kg, -Wymiary kabiny 2200 x 5000 do 5850 mm, -Ilość przystanków 2, -Wysokość podnoszenia do 3,30 m, -Szybkość podnoszenia od 0,25 m-s do 0,40 m-s, -Kabina przelotowa, -Wymiary szybu wykonawca potwierdzi przez własne pomiary wykonane na budynku. Wszelkie rysunki załączone do SIWZ będące fragmentem dokumentacji projektowej są jedynie materiałem pomocniczym: -Podszybie: wysokość 1,33 m szerokość 3,38m długość 6,36m -Szy--nadszybie: wysokość 3,90m szerokość 3,38m długość6,36 m -Kabina: -Dwa panele dyspozycji, -Podłoga - blacha stalowa ryflowana, -Ściany i sufit - stal malowana proszkowo -kolor do ustalenia, -Po dwa rzędy szerokich na 20 cm drewnianych odbojów na ścianach, -Oświetlenie kabinowe według normy, -Piętrowy wyświetlacz w kabinie, -Sterowanie pilotem, -Drzwi kabinowe: -2 sztuki, -Centralne, -Wysokość 2400 x Szerokość 2000mm, -Próg wzmacniany stalowy, -Piętrowy wyświetlacz na drzwiach przystanku. 2.3.7.Roboty budowlane i montażowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, przepisami techniczno - budowlanymi warunkami określonymi przez Urząd Dozoru technicznego (w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, -Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.-, normami, wszystkimi przepisami odrębnymi w zakresie przedmiotu zamówienia i w stanie kompletnym. 2.3.8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 10a będącym integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości dla zadania nr 1: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium, dla zadania nr 2: 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną