Przetargi.pl
Budowa i wieloletnie zarządzanie budynkiem przy ul. Szklarnianej 1 w Sosnowcu w formule PPP

Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Partyzantów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 901 848 , fax. 322 901 864
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 901 848, fax. 322 901 864
    REGON: 27784099800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wieloletnie zarządzanie budynkiem przy ul. Szklarnianej 1 w Sosnowcu w formule PPP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego w zakresie wybudowania budynku usługowo-biurowego (wraz z niezbędnymi instalacjami oraz zagospodarowaniem przyległego terenu) zlokalizowanego w ścisłym centrum miasta Sosnowiec, przy ulicy Szklarnianej 1 w formule partnerstwa publiczno-prywatnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1834). (dalej również ”Przedsięwzięcie” lub „Projekt”). W ramach wspólnej realizacji Projektu Partner Prywatny (dalej również: „Wykonawca”) zobowiąże się do sfinansowania, zaprojektowania w niezbędnym zakresie (tj. przygotowania projektów wykonawczych), przeprowadzenia robót budowlanych oraz późniejszego utrzymania i zarządzania nowopowstałą infrastrukturą. Na dzień wszczęcia Postępowania Podmiot Publiczny dysponuje dokumentem pn. Projekt budowlany budynku mieszkalno-gospodarczego zlokalizowanego przy ulicy Szklarnianej 1 w Sosnowcu (dalej: Projekt budowlany), który został zatwierdzony na podstawie decyzji nr 319/17 przez Naczelnika Wydziału Architektoniczno-budowlanego w dniu 26 maja 2017 roku i oznaczony numerem 1897/PW (uzyskano pozwolenie na budowę). Zgodnie z założeniami Projektu, wynagrodzenie Partnera Prywatnego stanowić będzie: 1. płatność Podmiotu Publicznego (w ramach tzw. opłaty za dostępność); 2. prawo do korzystania z nieruchomości oraz wykonanego obiektu budowlanego stanowiącego własność miasta Sosnowiec, a także prawo do pobierania wszelkich z tego tytułu pożytków, w szczególności dochodów związanych ze świadczeniem usług na terenie obiektu przez okres umowny (nie więcej niż 49 % wartości przedmiotu Projektu). Podmiot Publiczny przewiduje możliwość wniesienia wkładu własnego w postaci projektu budowlanego dotyczącego planowanego budynku oraz decyzji o pozwoleniu na budowę, a także nieruchomości w jednej z form wskazanych w art. 13 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 121, 50). Podmiot Publiczny dopuszcza możliwość negocjowania w trakcie dialogu konkurencyjnego kwestii dotyczących przekazania Partnerowi Prywatnemu składnika majątkowego po zakończeniu trwania umowy o ppp, który będzie wykorzystany do realizacji Przedsięwzięcia (tj. własności nieruchomości oraz budynku powstałego w ramach Projektu). Przewidywany okres współpracy Podmiotu Publicznego i Partnera Prywatnego wynosi około 12 lat (projektowanie i budowa obiektu – 18 miesięcy, utrzymanie i zarządzanie obiektem przez Partnera Prywatnego – około 126 miesięcy). Jest to okres liczony od momentu zawarcia umowy z Partnerem Prywatnym i obejmuje okres projektowania, budowy, eksploatacji i utrzymania oraz zarządzania powstałą infrastrukturą. Świadcząc usługi Partner Prywatny będzie zarabiać na działalności komercyjnej. . Zgodnie z założeniem Projektu powierzchnia pierwszego piętra obiektu zostanie przeznaczona na potrzeby Podmiotu Publicznego, natomiast reszta budynku zostanie przeznaczona na potrzeby Partnera Prywatnego – przejmie on ryzyko znalezienia odpowiednich najemców skłonnych ponieść koszty najmu zaplanowane w Projekcie. Przedsięwzięcie odpowiada założeniom przedstawionym w Priorytecie D, w punktach: Cel pośredni 1, Kierunki działań 1.1 oraz 1.9, Cel pośredni 2, Kierunki działań 2.1 oraz 2.4, Cel pośredni 4, Kierunki działań 4.7 oraz 4.8 „Strategii Rozwoju Miasta Sosnowca do roku 2020”, która została przyjęta Uchwałą Rady Miasta Sosnowca nr 162/XII/07 w dniu 24 maja 2007 r. Ostateczny zakres Przedsięwzięcia, rozwiązania techniczne, okres obowiązywania umowy, szczegółowy podział zadań i ryzyk oraz zasady współpracy pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym zostaną określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na podstawie ustaleń poczynionych w toku dialogu konkurencyjnego. Podmiot Publiczny oczekuje, że w trakcie dialogu konkurencyjnego, potencjalni Partnerzy Prywatni zaproponują optymalne rozwiązania służące realizacji przedmiotu partnerstwa w sposób najbardziej efektywny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dopuszczony do dialogu konkurencyjnego, na etapie składania ofert będzie zobowiązany do wniesienia wadium. Wniesienie wadium wymagane będzie tylko od Wykonawców zaproszonych do składania ofert, po zakończeniu dialogu konkurencyjnego. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę zaproszonego do składania ofert w wysokości 113 882,90 PLN (słownie: sto trzynaście tysięcy złotych 90/100 złotych) w jednej z form wskazanych w ustawie Pzp. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę 3 % ceny brutto podanej w ofercie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) W przypadku podpisywania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt III.5 budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach