Przetargi.pl
Budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspierającego rozwój zawodowy pracowników Narodowego Banku Polskiego

Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6531193 , fax. 022 6531999
  • Data zamieszczenia: 2010-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6531193, fax. 022 6531999
    REGON: 00000222300019
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wdrożenie systemu informatycznego wspierającego rozwój zawodowy pracowników Narodowego Banku Polskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostarczenie i uruchomienie Systemu Informatycznego wspierającego rozwój zawodowy pracowników Narodowego Banku Polskiego, obejmujący swoim zakresem: 1.1. Moduł (Dane o Pracownikach) (DOP), w którym gromadzone będą podstawowe dane dotyczące pracownika; 1.2. Moduł (Zadaniowy Opis Stanowisk) (ZOS), który pozwoli na opracowywanie zadaniowych profili stanowisk oraz zadaniowych profili rodzin stanowisk; 1.3. Moduł (Kompetencyjny Opis Stanowisk) (KOS), który umożliwi opracowywanie kompetencyjnych profili rodzin stanowisk oraz kompetencyjnych profili stanowisk; 1.4. Moduł (Audyt Kompetencyjny) (AK), za pomocą którego dokonywane będą diagnozy kompetencji pracowników; 1.5. Moduł (Planowanie Rozwoju) (PR) pozwoli użytkownikom na stworzenie dla pracownika indywidualnego planu rozwoju oraz monitorowanie jego realizacji; 1.6. Moduł (Realizacja Potrzeb Rozwojowych) (RPR), który umożliwi: zgłaszanie przez jednostki organizacyjne potrzeb do Planu Szkolenia, opracowanie Planu Szkolenia, tworzenie harmonogramów szkoleń, zapisy na szkolenia, prowadzenie korespondencji pomiędzy organizatorami szkoleń a uczestnikami szkoleń, monitorowanie postępów realizacji Planu Szkolenia, sporządzanie sprawozdań z realizacji procesu rozwoju pracowników NBP. 2. Wdrożenie systemu Informatycznego obejmuje między innymi: 2.1. zbudowanie interfejsu służącego do przepływu danych pomiędzy Systemem Informatycznym a Systemem Egeria (System płacowo-kadrowy funkcjonujący w NBP); 2.2. przeprowadzenie we współpracy z Zamawiającym migracji istniejących danych Zamawiającego do bazy danych zainstalowanego Systemu Informatycznego; 2.3. przeprowadzenie wspólnie z Zamawiającym testów budowanego Systemu Informatycznego, 2.4. dokonanie wdrożenia i produkcyjnego uruchomienia Systemu Informacyjnego; 2.5. opracowanie i dostarczenie Dokumentacji Systemu Informatycznego; 2.6. przekazaniu prawa autorskich i kodów źródłowych do Systemu Informatycznego na rzecz Zamawiającego; 2.7. przeprowadzenie szkoleń instruktażowych poszczególnych modułów. 3. Świadczenie przez okres 12 miesięcy Serwisu Utrzymania Systemu Informatycznego. 4. System Informatyczny musi być zbudowany w oparciu o istniejącą w Narodowym Banku Polskim infrastrukturę IT, tj: Platforma techniczna dla posadowienia tworzonego systemu Preferowana technologia wykonania zamówienia: - Baza danych Oracle 10g w środowisku Windows, - Serwer aplikacyjny Oracle WebLogic Server w wersji 10 lub wyższej w środowisku Unix, - Język programowania: Java. Dopuszczalna technologia wykonania zamówienia: - Standard bazy danych MS SQL, - Aplikacja w SharePoint, - Programowanie w technologii .NET. Łączenie ww. technologii lub zastosowanie innych niż wymienione jest niedopuszczalne. Pozostałe wymagania techniczne - Dostęp użytkowników do aplikacji poprzez przeglądarkę Internet Explorer, - Spodziewana liczba użytkowników - do 500 jednocześnie zalogowanych (w szczycie), - Możliwość założenia do ok. 4000 kont użytkowników, - Obowiązkowe logowanie typu SSO (Single Sign-On), - Spełnienie wymogów ustawy o ochronie danych osobowych, - Dokumentacja wg metodyki stosowanej w NBP, - możliwość importu/synchronizacji danych z bazy systemu kadrowo-płacowego NBP (Egeria) (Oracle). 5. Szczegółowe założenia i opis funkcjonalności Systemu Informatycznego wspierającego rozwój zawodowy pracowników Narodowego Banku Polskiego znajduje się w Załączniku nr 1B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żada wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność (F)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach