Przetargi.pl
Budowa i utwardzenie dróg w Żorach – etap III

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44240 Żory, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 348 245 , fax. 324 348 248
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25
    44240 Żory, woj. śląskie
    tel. 324 348 245, fax. 324 348 248
    REGON: 27625554200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i utwardzenie dróg w Żorach – etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Budowa dróg wewnętrznych na terenie „Pola Osiny” w Żorach wraz z infrastrukturą techniczną – etap II. Zakres prac drogowych: -organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (Wykonawca opracuje we własnym zakresie projekt organizacji ruchu na czas budowy z zatwierdzeniem w Wydziale IMI UM Żory), -wycinka drzew zgodnie z przedłożoną inwentaryzacją zieleni wraz z karczowaniem pni; pozyskany materiał z wycinki drzew w postaci dłużyc przekazać do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem – z rozładunkiem i ułożeniem w stosy; pozostały materiał z wycinki (karpina, gałęzie drzew) po załadunku wywieźć na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), -rozbiórka istniejących nawierzchni kolidujących z planowanym etapem robót inwestycyjnych np. rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi, rozbiórka krawężników, -roboty ziemne oraz formowanie nasypów pod nowe nawierzchnie (zgodnie z dokumentacją projektową), -załadunek i wywóz materiałów z korytowania i rozbiórek (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), -mechaniczne profilowanie wraz ze stabilizacją podłoża gruntowego i wykonanie podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnie: nawierzchnia jezdni, ścieżki rowerowej, chodników zgodnie z dokumentacją projektową, -ułożenie nowych krawężników betonowych wzdłuż nowej nawierzchni drogi na ławie betonowej z oporem, -ułożenie nowych obrzeży betonowych wzdłuż nawierzchni ścieżki rowerowej oraz chodników na ławie betonowej z oporem, -wykonanie nawierzchni asfaltowych realizowanego odcinka drogi oraz ścieżki rowerowej zgodnie z dokumentacją projektową, -korekta jednego łuku na wlocie skrzyżowania z Al. Jana Pawła II, -wykonanie nowej nawierzchni brukowej chodników z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki – kostka betonowa kolor szary prostokąt analogicznie do istniejących chodników wzdłuż ul. Towarowej (zabrania się zastosowania kostki typu „behaton”), -wykonanie docelowej organizacji ruchu, Wykonawca robót opracuje projekt docelowej organizacji ruchu na podstawie istniejącego opracowania z zatwierdzeniem w Wydziale IMI UM Żory: a) oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne, b) oznakowanie pionowe – zastosować słupki konstrukcji wsporczej z rury stalowej ocynkowanej 2-calowej, znaki odblaskowe z folii pierwszej i drugiej generacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z późniejszymi zmianami), -pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy, wytyczenie inwestycji w terenie), -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, -zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu, -badania nośności podłoża gruntowego, -ręczne plantowanie i humusowanie poboczy z obsianiem trawą, -porządkowanie terenu po robotach budowlanych. Zakres prac elektrycznych: -Postępowanie przetargowe dotyczy przyłącza oraz odcinka oświetlenia ulicznego od skrzyżowania ul. Towarowej z al. Jana Pawła II słup nr S1 do słupa S8 poprzez słupy S2, S3, S4, S5, S6 i S7, -zabudowa szafy oświetleniowej, -ułożenie przyłącza kablowego YAKY 4x35 mm2 -220 m, -ułożenie sieci oświetleniowej YAKY 4x35 mm2 -216 m, -zabudowa 8 kpl. Słupów oświetleniowych aluminiowych o wysokości 9 m z wysięgnikiem i fundamentem betonowym, -zabudowa 8 szt. opraw oświetleniowych LED 30W min. 2700 Lm, -inwentaryzacja geodezyjna i dokumentacja powykonawcza. Zakres prac – kanał technologiczny: -Postępowanie przetargowe dotyczy odcinka kanalizacji od włączenia do istniejącej studni kablowej przy al. Jana Pawła II do studni nr SK9 poprzez studnie SK1, SK2, SK5, SK6, SK7, SK8 -budowa kanalizacji technologicznej o długości 284 m składającej się z 4 rur HDPE fi 110 SN 8kN/m2, -zabudowa 7 studni kablowych SK-12, -ułożenie rur ochronnych pod budowaną drogą dla kabla oświetleniowego i kanału technologicznego (planowane następne etapy budowy infrastruktury) 20 m rur fi 110 HDPE fi 110 SN 8kN/m2 i 40 m rur fi 110 HDPE fi 160 SN 8kN/m2, -inwentaryzacja geodezyjna i dokumentacja powykonawcza. Zakres prac sanitarnych: a) kanalizacja sanitarna -wykonanie kanalizacji sanitarnej od studni S 3 do studni S 7.1 i od studni S 6 do studni S 27 – (studnie fi 1200 6 szt.) -ułożenie kanału grawitacyjnego Dz 315 SN8 SDR 34 ścianka lita wydłużony kielich – 161 mb -ułożenie kanału grawitacyjnego Dz 200 SN8 SDR 34 ścianka lita wydłużony kielich – 20 mb, -regulacja studni kanalizacyjnych/włazów zgodnie ze specyfikacją techniczną, -wykonanie kamerowania kanalizacji wraz z pomiarem spadków b) kanalizacja deszczowa wraz z wpustami -wykonanie kanalizacji deszczowej od studni D3 do studni D 8.1 od studni D 7 do D 7.2 – (studnie fi 1200 8 szt.), -ułożenie kanału grawitacyjnego Dz 400 SN8 SDR 34 ścianka lita wydłużony kielich – 182 mb -ułożenie kanału grawitacyjnego Dz 315 SN8 SDR 34 ścianka lita wydłużony kielich – 17,4 mb, -ułożenie kanału grawitacyjnego Dz 200 SN8 SDR 34 ścianka lita wydłużony kielich – 32,6 mb -ułożenie wpustu ulicznego fi 500 z osadnikiem - 6 szt., -regulacja studni kanalizacyjnych/włazów zgodnie ze specyfikacją techniczną, -kamerowanie kanalizacji wraz z pomiarem spadków c) sieć wodociągowa -wykonanie sieci wodociągowej PE 100 SDR 17 PN 10 Dz 225 – 152 mb. -wykonanie sieć wodociągowej PE 100 SDR 17 PN 10 Dz 160 – 15 mb. -hydranty nadziemne Dn 80 - 2 szt. Część 2 – Nawierzchnie asfaltowe dróg w Żorach. Zadanie 1 Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej odcinka drogi ul. Rolniczej -organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, -frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej odcinka drogi wraz z wywozem pozyskanego materiału (pozyskany frez) do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem, -korytowanie pod podbudowę w miejscach poszerzeń do wymaganej szerokości 5,0m odcinka pasa jezdni, -załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), -wykonanie nowej podbudowy na poszerzeniach odcinka drogi (warstwa odsączająca z piasku gr.10cm + podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm), -czyszczenie nawierzchni bitumicznych, -skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, -uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni mieszanką betonu asfaltowego, -wykonanie nowej nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych: a) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 3cm, b) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm, -regulacja zjazdów z kostki betonowej, -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, -pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy), -ręczne plantowanie poboczy, humusowanie pobocza z obsianiem trawą, -porządkowanie terenu po robotach budowlanych. Zadanie 2 Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej odcinka drogi ul. Węglowej -organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, -frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej odcinka drogi wraz z wywozem pozyskanego materiału (pozyskany frez) do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem, -czyszczenie nawierzchni bitumicznych, -skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, -uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni mieszanką betonu asfaltowego, -wykonanie nowej nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych: c) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 3cm, d) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4cm, -regulacja zjazdów z kostki betonowej, -regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, -pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy), -ręczne plantowanie poboczy, humusowanie pobocza z obsianiem trawą, -porządkowanie terenu po robotach budowlanych. Zadanie 3 Przebudowa skrzyżowania dróg ul. Okrężnej z ul. Żołnierzy Września: -organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, -rozbiórka nawierzchni asfaltowej i krawężników, -frezowanie nawierzchni asfaltowej, -załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), -korytowanie pod nawierzchnie asfaltobetonowe, -załadunek i wywóz materiałów z korytowania, -wykonanie stabilizacji gruntu cementem, -wykonanie warstwy odsączającej z piasku, -wykonanie podbudowy tłuczniowej, -ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej, -ułożenie rur ochronnych PCV, -wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, -wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, -regulacja pionowa studzienek z wymianą włazów na typ ciężki, -przesunięcie kolidujących słupów oświetleniowych z niezbędnym przedłużeniem kabla (wraz z wykonaniem muf) i uziemienia oraz uzupełnieniem ubytków w konstrukcji słupów, -wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, -pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy), -badania nośności podłoża gruntowego, -humusowanie pobocza z obsianiem trawą, -porządkowanie terenu po robotach budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 - 30.000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 0/00) Część 2 – 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/00)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach