Przetargi.pl
Budowa i urządzenie boiska sportowego oraz placu zabaw, dojazdów utwardzonych i 6 miejsc parkingowych we wsi Ławsk gmina Wąsosz

Urząd Gminy Wąsosz ogłasza przetarg

  • Adres: 19-222 Wąsosz, Plac Rzędziana 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2731001 w. 18 , fax. 086 2731001
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wąsosz
    Plac Rzędziana 8 8
    19-222 Wąsosz, woj. podlaskie
    tel. 086 2731001 w. 18, fax. 086 2731001
    REGON: 00054850200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i urządzenie boiska sportowego oraz placu zabaw, dojazdów utwardzonych i 6 miejsc parkingowych we wsi Ławsk gmina Wąsosz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i urządzenie boiska sportowego oraz placu zabaw, dojazdów utwardzonych i 6 miejsc parkingowych we wsi Ławsk gmina Wąsosz. Skrócona charakterystyka techniczna: 1. Inwestycja obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne - wyrównanie terenu, - wykonanie zjazdu gospodarczego - ruch ciężki, - budowa placu zabaw, - budowa bieżni, - budowa boiska do koszykówki, - budowa boiska do siatkówki, - budowa boiska do mini piłki nożnej. Zakres i sposoby wykonania robót objętych zamówieniem przedstawiają dane zawarte w dokumentacji, przedmiarach robót oraz specyfikacjach wykonania i odbioru robót - stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Gwarancja dla wszystkich robót i wbudowanych materiałów objętych zamówieniem winna wynosić minimum 3 (trzy) lata. 2. Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określają; dokumentacja techniczna załącznik do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załącznik do SIWZ - Przedmiary robót. UWAGA! Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, celem dotrzymania terminu wykonania zadania. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów zamiennych /innych niż podane w dokumentacji projektowej/, pod warunkiem, że będą one posiadały parametry nie gorsze niż podane w niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały w przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będą zmiany dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia tych zmian materiałów z Projektantem. Zamiana materiałów nie może być podstawą do żądania podwyższenia zapłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona WADIUM o wartości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysięce złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szczuczynie o/Wąsosz Nr 71876800032605510120000010 z dopiskiem na przelewie WADIUM Budowa i urządzenie boiska sportowego oraz placu zabaw, dojazdów utwardzonych i 6 miejsc parkingowych we wsi Ławsk gmina Wąsosz. Wadium złożone w innej formie niż pieniężnej, należy złożyć /w formie oryginału/ w pokoju nr 6 tut. Urzędu przed terminem otwarcia ofert. Uwaga: Do oferty należy załączyć kopie przelewu lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w jednej z pozostałych form. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30 - 09 - 2009 r. do godz. 12:00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed dniem otwarcia ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zwrot wadium (art. 46) a. Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone przez Zamawiającego, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - została zawarta umowa i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie - rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy(z zastrzeżeniem ust.4a Ustawy o zmianie ustawy-Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.z 2008 r Nr 171,poz.1058)): -- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -- który został wykluczony z postępowania, -- którego oferta została odrzucona. c. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. d. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. e. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - gdy wykonawca nie uzupełni dokumentów lub żądanych przez Zamawiającego oświadczeń (art.45 ust.5a).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 /pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres z należytą starannością wykonali - min. 3 /trzy/ zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowie boisk sportowych, placów zabaw, robót ziemnych i układaniu placów i chodników z kostki betonowej POLBRUK - każde zadanie (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg wykonywania placów zabaw i boisk sportowych oraz,że ta osoba jest członkiem właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /pełniącą funkcję Kierownika budowy/ lub posiadają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,t.j. wykażą,że posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 tys. zł (dwieście tysięcy złotych). Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3- letniej gwarancji. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i wybranej formie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i oświadczenia w formie oryginału. 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1, ust. 2 - /zał. nr 2/, wraz z zaświadczeniami: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/ - Załącznik Wykonawcy b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert a potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - Załącznik Wykonawcy c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - Załącznik Wykonawcy d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Wykonawcy e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Wykonawcy UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), b), c), e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykażą, iż w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalność jest krótszy- za ten okres, z należytą starannością wykonali min. 3 /trzy/ zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.budowie boisk sportowych, placów zabaw układaniu chodników i placów z kostki betonowej POLBRUK każde zadanie(poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie).- /zał. Nr 3 /171, poz.1058). 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych w punkcie 6.2 b) niniejszej specyfikacji -/zał. Nr 4/ lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania. 4. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, że Wykonawca posiada wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową /w treści winna być zawarta wysokość dostępnych środków/ - co najmniej 200 tys. zł - /zał. Wykonawcy/ 5. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia (odpowiedzialność deliktowa) /zał. Wykonawcy/. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-wasosz.pbip.pl/index.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach