Przetargi.pl
Budowa i uruchomienie systemu bezprzerwowego i bezzanikowego zasilania na potrzeby Centrum Zarządzania Kryzysowego ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.

Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
    REGON: 00000000514199
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ewa_szarzynska@um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i uruchomienie systemu bezprzerwowego i bezzanikowego zasilania na potrzeby Centrum Zarządzania Kryzysowego ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - Budowę wraz z uruchomieniem i wykonaniem pomiarów uruchomieniowych przyłącza kablowego, - Przeprojektowanie posadowienia szaf zasilacza UPS wraz z bateriami, - Dostawę, montaż i uruchomienie zasilacza UPS wraz z systemem nadzoru, - Rozbudowę istniejącej tablicy rozdzielczej TT firmy HAGER typu FW 33, - Przeprowadzenie procedury odbioru przyłącza, - Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302372805
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2.295,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 2.1. posiadający udokumentowane doświadczenie wykonania prac odpowiadających rodzajem i specyfiką przedmiotowi zamówienia tj. minimum dwóch prac obejmujących co najmniej jeden z zakresów: - budowy przyłącza energetycznego, - dostawy, montażu i uruchomienia zasilaczy UPS wraz z bateriami, o łącznej minimalnej wartości prac - 100 000 zł brutto każda, w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od dnia 12.05.2006. do dnia 12.05.2009.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. 2.2 dysponujący osobami: - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń łącznie z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe z zakresu uruchamiania zasilaczy UPS, potwierdzone odbytym min. 1 szkoleniem producenta dostarczanego UPSa lub certyfikatem (autoryzacją) producenta dostarczanego UPSa, 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: 3.1. posiadający własne środki finansowe lub zdolność kredytową (w wysokości min. 200 000,00 zł), 3.2. posiadającą ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową) na kwotę min. 200 000,00zł 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Podpisany i uzupełniony wykaz prac wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót, tj. minimum dwóch prac obejmujących co najmniej jeden z zakresów: - budowy przyłącza energetycznego, - dostawy, montażu i uruchomienia zasilaczy UPS wraz z bateriami, o łącznej minimalnej wartości prac - 100 000 zł brutto każda, w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od dnia 12.05.2006. do dnia 12.05.2009.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie. 4. Kopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, łącznie z kopią aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 5. Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe osób biorących udział w realizacji zamówienia w zakresie uruchamiania zasilaczy UPS - potwierdzenie odbycia min. 1 szkolenia producenta dostarczanego zasilacza UPS lub certyfikatu (autoryzacji) producenta dostarczanego zasilacza UPS, 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości min. 200 000,00 zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Kopia aktualnej polisy, a w przypadku jej braku kopia innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową), na kwotę minimum 200 000,00zł Ponadto w ofercie należy złożyć: 8. Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ; 9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 10. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do umowy Wykaz dostarczonego i zainstalowanego sprzętu i urządzeń oraz wykonanych robót budowlanych i usług.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach