Przetargi.pl
Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Manasterz i Surmaczówka.

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica 208
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2015-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208 208
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 00055167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Manasterz i Surmaczówka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego na działkach oznaczonych nr ewid. 534 i 548 w miejscowości Manasterz oraz rozbudowę oświetlenia ulicznego na działkach nr ewid. 276, 277, 414, 14, 576 i 820 w miejscowości Surmaczówka. 2. Projektowane obwody oświetleniowe wykonać należy kablem o przekroju zgodnym z wydanymi warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej oraz projektem budowlanym w wykopie o gł. ok. 80 cm. na podsypce piaskowej o gr. 10 cm. Przebieg kabla oznakować dodatkowo folią ostrzegawczą koloru niebieskiego ułożoną ok. 25-30 cm. nad kablem obwodu oświetleniowego. Kable należy oznaczyć oznacznikami. 3. W miejscach skrzyżowań trasy kabla z istniejącym uzbrojeniem terenu oraz pod drogami, chodnikami itp. kabel należy układać w rurach ochronnych AROT DVK 75. 4. Jako punkty oświetlenia zewnętrznego przewidziano oprawy oświetleniowe II klasy ochronności typu OCP-70-PA/II z kloszem i lampą energooszczędna o mocy 23W. Oprawy montować na słupach typu parkowego S-40C na fundamentach F75/200 5. Jako zabezpieczenie opraw oświetleniowych zamontować złącza bezpiecznikowe IZK z wkładką bezpiecznikową. 6. Całość wykonanych robót należy zinwentaryzować przed zasypaniem wykopów. 7. Przed przystąpieniem do robót związanych z rozbudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Surmaczówka Wykonawca musi uzyskać zezwolenie zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym i ponieść koszty zajęcia pasa drogowego. 8. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne części (zadania): Część Nr 1 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Manasterz Zakres robót obejmuje: - roboty ziemne, - układanie kabli YAKY 4x35 mm2 w rowach, - podejścia z kabli YAKY 4x 35 mm2 do słupów i SO - montaż słupów oświetleniowych stalowych typu parkowego na fundamencie prefabrykowanym, - montaż opraw oświetleniowych typu parkowego, - badanie, pomiary, znakowanie słupów, - wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza. Część Nr 2 Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Surmaczówka Zakres robót obejmuje: - roboty ziemne, - układanie kabli YAKY 4x35 mm2 w rowach, - przewierty, - podejścia z kabli YAKY 4x 35 mm2 do słupów i SO - montaż słupów oświetleniowych stalowych typu parkowego na fundamencie prefabrykowanym, - montaż opraw oświetleniowych typu parkowego, - badanie, pomiary, znakowanie słupów, - wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z nw. opracowaniami: -dokumentacją projektową, -STWiORB, SIWZ -decyzją pozwoleniem na budowę, Podstawowe warunki prowadzenia i wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: -Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz wiedzą techniczną. -Wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy, urządzenia i oznakowania. -Sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robot, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ust. 3 Prawa budowlanego), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 45 ust. 4 Prawa budowlanego tekst jednolity Dz.U.2013.poz. 1409) - jeden egz. planu bioz należy przekazać Zamawiającemu. -Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150). -W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów, koszty zajęcia pasa drogowego. -Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. -Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. -Przed przystąpieniem do robót związanych z rozbudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Surmaczówka Wykonawca musi uzyskać zezwolenie zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym i ponieść koszty zajęcia pasa drogowego. -Wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze. -W dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ przedmiot zamówienia określono przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wykonana dokumentacją projektową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w kwocie odpowiadającej danej części zamówienia: - część Nr 1 w kwocie 1 000 zł. - część Nr 2 w kwocie 2 000 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 44 II p. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9. Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach