Przetargi.pl
Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Chmielnik

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26020 Chmielnik, Plac Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 543 273 , fax. 413 543 273
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7
    26020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 543 273, fax. 413 543 273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Chmielnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Chmielnik z podziałem na części: I.Część zamówienia obejmująca zadania: I.A. Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Ługi; I.B. Dokończenie budowy oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej położonej na działkach nr 397 i 72 w sołectwie Grabowiec; I.C. Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Przededworze (2 odcinki). II. Część zamówienia: Budowa oświetlenia ulicznego na oś. „Za Kościółkiem” w Chmielniku. 2.1. Zakres rzeczowy poszczególnych zadań: I.A. Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Ługi : - budowa napowietrznej linii oświetleniowej na słupach żelbetowych ZN-10 wzdłuż drogi gminnej o długości 492 m, - montaż i mechaniczne stawianie słupów bliźniaczych ( 4 szt.) i pojedynczych ( 6 szt.) - montaż 1 oprawy sodowej typu OUS - 50W wraz z wysięgnikiem W-0,6, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. I.B. Dokończenie budowy oświetlenia ulicznego przy drodze wewnętrznej położonej na działkach nr 397 i 72 w sołectwie Grabowiec: - montaż przewodów linii napowietrznej na istniejących słupach – 306 m, - montaż 9 wysięgników rurowych W-0,6 wraz z oprawami sodowymi typu OUS-50W ( 2 szt.) oraz OUS-70W (7szt.) na istniejących słupach, - montaż złącza szafki sterowania oświetleniem SOM-3. I.C. Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwie Przededworze. a) wzdłuż drogi gminnej dz. nr 298: - montaż linii napowietrznej – 113 m, - montaż 10 wysięgników rurowych W-1 i opraw sodowych typu OUS-100W, - montaż szafki sterowania oświetleniem SOM-3. b) wzdłuż drogi powiatowej nr 0005T ( Dezyderów): - montaż napowietrznej linii o długości 125m, - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej o dł. do 10,5 m – 3 szt. - montaż 3 szt. wysięgników rurowych W-1 i 3 szt. opraw sodowych typu OUS-100W, - montaż szafki sterowania oświetleniem SOM-3, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. II.Budowa oświetlenia ulicznego na oś. „Za Kościółkiem” w Chmielniku: a) ul. A. Zalewskiego: - wykonanie linii kablowej oświetlenia drogowego – 223 m, - posadowienie 7 szt. latarni oświetlenia ulicznego o wys. 6,5 m wraz z montażem opraw oświetleniowych LED – 7 szt. - wybudowanie punktu sterowniczego oświetlenia ulicznego SOU- 1 - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. b) ul. J. Zakrzeńskiego: - wykonanie linii kablowej oświetlenia drogowego – 342 m - posadowienie 12 szt. latarni oświetlenia ulicznego o wys. 6,5 m wraz z montażem 12 szt. opraw oświetleniowych LED na wysięgnikach 0,85, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, przedmiar robót i STWiOR. 2.3.Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót: • Organizację terenu budowy (należy uwzględnić, iż przed przekazaniem placu budowy kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trzech egzemplarzach i przekaże 2 egzemplarze Zamawiającemu) • Wykonawca zabezpieczy pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą ( z wyjątkiem linii oświetlenia ulicznego w Grabowcu i Przededworzu wzdłuż drogi gminnej dz. nr 298, istniejące słupy zostały zainwentaryzowane). • Zakres robót określa dokumentacja projektowa. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-kosztorysowej obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego. • Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy. • Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych. • Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania – dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie. • Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. • Szczegółowe rozwiązania materiałowe, muszą być uzgadniane z Zamawiającym. • Obowiązkiem wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika). • Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy. • Wszelkie użyte do wykonania zamówienia materiały winny być I gatunku i powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektu a także wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Na wbudowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikat zgodności, atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. • Wraz z dokumentacją odbiorową wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia projektów powykonawczych z naniesionymi i aprobowanymi zmianami, warunków gwarancji, atestów, certyfikatów wraz z oświadczeniem o ich wbudowaniu, pomiarów i badań kontrolnych. • Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja /którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować/ i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. • W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. • W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji, STWiOR itp.) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. • W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki: - Wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. - Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym, - Co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem montażu urządzeń Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykonaną przez uprawnionych projektantów dokumentację projektową o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. 2.4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r.. poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ( z zachowaniem zasady anonimowości) na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać a na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające zatrudnienie wskazanych osób. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. UWAGA: Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót. Warunkiem prowadzenia robót jest posiadanie przez Wykonawcę opracowanego własnym staraniem i na własny koszt, uzgodnionego przez Zamawiającego projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas robót. 2.7. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe wymagane do zrealizowania zamówienia, tak by w pełni służył celowi ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia i załączyć do oferty. 3. Dodatkowe wymagania: 3.1. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.2. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach