Przetargi.pl
Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Chmielnik

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26020 Chmielnik, Plac Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 543 273 , fax. 413 543 273
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7
    26020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 543 273, fax. 413 543 273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Chmielnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Chmielnik. Zamówienie podzielone jest na II części: • I część zamówienia ( realizowana w ramach Funduszu Sołeckiego na rok 2018): „Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego w 7 sołectwach Gminy Chmielnik” obejmująca następujące zadania: 1.Wykonanie oświetlenia ulicznego na słupie nr 14/1 w sołectwie Borzykowa; 2. Wykonanie oświetlenia ulicznego w sołectwie Chomentówek; 3. Zamontowanie oprawy oświetleniowej na słupie nr 6 w sołectwie Kotlice; 4. Wykonanie oświetlenia ulicznego na odcinku od ul. Źródlanej do mostu w sołectwie Piotrkowice; 5. Zamontowanie oprawy oświetleniowej na słupie nr 40 przy posesji 119 w sołectwie Sędziejowice; 6. Wykonanie oświetlenia ulicznego od stacji trafo II do słupa nr 7 w sołectwie Sędziejowice; 7. Wykonanie oświetlenia ulicznego od stacji trafo IV do posesji nr 110 w sołectwie Sędziejowice; 8. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej dz. nr ewid. 398 w sołectwie Suchowola; 9. Wykonanie oświetlenia ulicznego w sołectwie Suskrajowice. • II część zamówienia: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Zrecze Chałupczańskie” 2.1. Zakres rzeczowy poszczególnych zadań: I.1.Wykonanie oświetlenia ulicznego na słupie nr 14/1 w sołectwie Borzykowa; - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2 - 0,067 km, - montaż wysięgników rurowych na słupach – 1 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 1 szt. I.2. Wykonanie oświetlenia ulicznego w sołectwie Chomentówek; - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2 - 0,259 km, - montaż wysięgników rurowych na słupach – 1 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 1 szt. I.3. Zamontowanie oprawy oświetleniowej na słupie nr 6 w sołectwie Kotlice; - montaż wysięgników rurowych na słupie – 1 szt. - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 1 szt. - przewody kabelkowe o przekroju żył do 7,5 mm2 wciągane do rur – 4 m I.4. Wykonanie oświetlenia ulicznego na odcinku od ul. Źródlanej do mostu w sołectwie Piotrkowice; - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 10,5 m E-10,5/2,5 – 3 szt., - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 10,5 m E-10, 5/4,3 – 1 szt. I.5. Zamontowanie oprawy oświetleniowej na słupie nr 40 przy posesji 119 w sołectwie Sędziejowice; - montaż wysięgników rurowych na słupach – 1 szt, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 1 szt. I.6. Wykonanie oświetlenia ulicznego od stacji trafo II do słupa nr 7 w sołectwie Sędziejowice; - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2 – 0,362 km, I.7. Wykonanie oświetlenia ulicznego od stacji trafo IV do posesji nr 110 w sołectwie Sędziejowice; - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2 - 0,093 km, - montaż szafki sterowania oświetleniem SOM-1, - montaż wysięgników rurowych na słupach – 2 szt, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 2 szt. I.8. Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej dz. nr ewid. 398 w sołectwie Suchowola; - montaż wysięgników rurowych na słupie – 4 szt. - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 4 szt. - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 10,5 m E-10,5/2,5 – 3 szt., - montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych – pojedynczy o długości do 10,5 m E-10, 5/4,3 – 1 szt. - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej długości 150 mb. I.9. Wykonanie oświetlenia ulicznego w sołectwie Suskrajowice. - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2x25 mm2 - 0,108 km, Rys. E-02 w dokumentacji. - montaż wysięgników rurowych na słupach – 2 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 2 szt. II część zamówienia: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Zrecze Chałupczańskie: - budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej działka nr 279 przewodem AsXSn2x25mm2 długości 551 m, - zabudowa słupów oświetlenia ulicznego typu P1 – 10/2,5 – 3 szt., ŻN10 – 12 szt., - montaż opraw oświetleniowych 40W – 15 szt. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, przedmiar robót i STWiOR. UWAGA! Zamawiający załącza do niniejszej SIWZ dokumentacje projektowe poszczególnych zadań ( z wyjątkiem zadań I.3 i I.5 polegających na zamontowaniu po 1 szt. oprawy oświetleniowej na słupie w sołectwach Kotlice i Sędziejowice). Zakres zamówienia ujęty w I części zamówienia został zmniejszony przez Zamawiającego i dostosowany do możliwości finansowych przeznaczonych na poszczególne zadania w ramach Funduszu Sołeckiego, zatem przy dokonywaniu wyceny robót należy brać pod uwagę ilości zawarte w opisach poszczególnych zadań ujętych w SIWZ oraz załączonych przedmiarach robót. 2.3.Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót: • Organizację terenu budowy (należy uwzględnić, iż przed przekazaniem placu budowy kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w trzech egzemplarzach i przekaże 2 egzemplarze Zamawiającemu) • Wykonawca zobowiązuje się do geodezyjnego wyznaczenia miejsc lokalizacji słupów oraz przedstawienie Zamawiającemu szkiców tyczenia. • Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy. • Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych. • Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania – dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie. • Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. • Szczegółowe rozwiązania materiałowe, muszą być uzgadniane z Zamawiającym. • Obowiązkiem wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika). • Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy. • Wszelkie użyte do wykonania zamówienia materiały winny być I gatunku i powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektu a także wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Na wbudowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikat zgodności, atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. • Wraz z dokumentacją odbiorową wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia projektów powykonawczych z naniesionymi i aprobowanymi zmianami, warunków gwarancji, atestów, certyfikatów wraz z oświadczeniem o ich wbudowaniu, pomiarów i badań kontrolnych. • `W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. • W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji, STWiOR itp.) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. • W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki: - Wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. - Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym, - Co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem montażu urządzeń Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykonaną przez uprawnionych projektantów dokumentację projektową o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. 2.4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ( z zachowaniem zasady anonimowości) na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać a na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające zatrudnienie wskazanych osób. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. UWAGA: Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót. Warunkiem prowadzenia robót jest posiadanie przez Wykonawcę opracowanego własnym staraniem i na własny koszt, uzgodnionego przez Zamawiającego projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas robót. 2.7. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe wymagane do zrealizowania zamówienia, tak by w pełni służył celowi ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( w zakresie wskazanym przez Zamawiającego) oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia i załączyć do oferty. 3. Dodatkowe wymagania: 3.1. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.2. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. 3.3 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku ( 26-020 ), Plac Kościuszki 7, tel. 41 354 32 73 b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Chmielnik jest Pan Tomasz Biernacki, e-mail: rodo@chmielnik.com, tel. 41 354 32 73 wew. 118; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: IPS.271.46.2018 pn. „Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Chmielnik” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy, b) Uproszczony kosztorys ofertowy, c) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art.22a ust.2 ustawy) – jeżeli dotyczy, d) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach