Przetargi.pl
Budowa i rozbudowa ciągu ulic Lubiejewska – Bolesława Prusa oraz budowa ronda w rejonie skrzyżowania ulic Pocztowa – Lubiejewska – Sikorskiego Prusa i budowa ronda w rejonie ulic Jagiellońska – Zwycięstwa wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i rozbudowa ciągu ulic Lubiejewska – Bolesława Prusa oraz budowa ronda w rejonie skrzyżowania ulic Pocztowa – Lubiejewska – Sikorskiego Prusa i budowa ronda w rejonie ulic Jagiellońska – Zwycięstwa wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa i rozbudowa ciągu ulic Lubiejewska – Bolesława Prusa oraz budowa ronda w rejonie skrzyżowania ulic Pocztowa – Lubiejewska – Sikorskiego Prusa i budowa ronda w rejonie ulic Jagiellońska – Zwycięstwa wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zakres opracowania Projekt obejmuje budowę i rozbudowę ciągu ulic Lubiejewska – Bolesława Prusa oraz budowę ronda w rejonie skrzyżowania ulic Pocztowa – Lubiejewska – Sikorskiego – Prusa i budowę ronda w rejonie ulic Jagiellońska – Zwycięstwa wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej na odcinku o km projektowanym od km 0+000 do km ok. 1+859 W zakres opracowania wchodzi: - rozbudowa jezdni; - budowa ścieżki rowerowej; - budowa/przebudowa/remont chodnika; - budowa ciągu pieszo – rowerowego; - budowa dwóch skrzyżowań typu rondo; - przebudowa skrzyżowań - budowa zatok autobusowych; - budowa / przebudowa oświetlenia; - budowa/przebudowa kanalizacji deszczowej; - przebudowa przepustu w km 0+605; - zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu; - usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą; - budowa / przebudowa / remont istniejących zjazdów; - budowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (azyle dla pieszych); - wycinka drzew i krzewów; Podstawowe parametry Dla ulicy Bolesława Prusa przyjęto parametry projektowe: - kategoria ulicy: gminna - klasa ulicy: L - przekrój poprzeczny: 1x2 - kategoria ruchu: KR3 - prędkość projektowana: V p= 40km/h (na terenie zabudowy) - szerokość pasa ruchu - 3,00 m (przekrój uliczny) - nawierzchnia jezdni projektowanej drogi oraz skrzyżowań: bitumiczna - nawierzchnia wybrukowanych łuków – kostka kamienna - szerokość chodników - 1,5 – 2,5 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) - szerokość ścieżki rowerowej – 2,0 - 2,5 m - szerokość ciągu pieszo – rowerowego – 2,5 m - szerokość opaski - 0,5 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) - szerokość zatoki autobusowej – 3,0 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) Dla ulicy Lubiejewskiej przyjęto parametry projektowe: - kategoria ulicy: gminna - klasa ulicy: L - przekrój poprzeczny: 1x2 - kategoria ruchu: KR3 - prędkość projektowana: V p= 40km/h (na terenie zabudowy) - szerokość pasa ruchu - 3,00 m (przekrój uliczny) - nawierzchnia jezdni projektowanej drogi oraz skrzyżowań: bitumiczna - nawierzchnia wybrukowanych łuków – kostka kamienna - szerokość chodników - 1,5 – 2,5 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) - szerokość ścieżki rowerowej – 2,0 - 2,5 m - szerokość ciągu pieszo – rowerowego – 2,5 m - szerokość opaski - 0,5 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) - szerokość zatoki autobusowej – 3,0 m (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej) Konstrukcje nawierzchni Konstrukcja nawierzchni jezdni głównej i skrzyżowań dla kategorii ruchu KR 3 dla gruntu G1 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: warstwa mrozoochronna z piasku: 15cm - podbudowa pomocnicza – KŁSM 0/31,5: 20 cm - podbudowa zasadnicza – AC22P: 7cm - warstwa wiążąca – AC16W: 6 cm - warstwa ścieralna – AC11S: 5 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów bitumicznych dla gruntu G1 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: warstwa mrozoochronna z piasku: 15cm - podbudowa pomocnicza KŁSM 0/31,5: 20 cm - warstwa wiążąca AC16W: 5 cm - warstwa ścieralna AC11S: 4 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej, miejsc postojowych dla gruntu G1 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: warstwa mrozoochronna z piasku: 15cm - podbudowa pomocnicza – KŁSM 0/31,5: 20 cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4: 3 cm - kostka betonowa: 8 cm Konstrukcja nawierzchni chodników dla gruntu G1 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: warstwa mrozoochronna z piasku: 15cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4: 3 cm - kostka betonowa: 8 cm Konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej dla gruntu G1 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: warstwa mrozoochronna z piasku: 15cm - podbudowa pomocnicza – KŁSM 0/31,5: 15 cm - warstwa ścieralna – AC11S: 5 cm Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej dla gruntu G1 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: warstwa mrozoochronna z piasku: 15cm - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego B20: 22 cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4: 3 cm - kostka betonowa: 8 cm Konstrukcja nawierzchni wybrukowania dla gruntu G1 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: warstwa mrozoochronna z piasku: 15cm - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego B20: 22 cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4: 3 cm - kostka kamienna: 8 cm Konstrukcja nawierzchni jezdni głównej i skrzyżowań dla kategorii ruchu KR 3 dla gruntu G3 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm = 2,5 MPa: 15cm - podbudowa pomocnicza – KŁSM 0/31,5: 20 cm - podbudowa zasadnicza – AC22P: 7cm - warstwa wiążąca – AC16W: 6 cm - warstwa ścieralna – AC11S: 5 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów bitumicznych dla gruntu G3 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm = 2,5 MPa: 15cm - podbudowa pomocnicza KŁSM 0/31,5: 20 cm - warstwa wiążąca AC16W: 5 cm - warstwa ścieralna AC11S: 4 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej, miejsc postojowych dla gruntu G3 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm = 2,5 MPa: 15cm - podbudowa pomocnicza – KŁSM 0/31,5: 20 cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4: 3 cm - kostka betonowa: 8 cm Konstrukcja nawierzchni chodników dla gruntu G3 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże – kruszywo naturalne stab. cementem Rm=1,5MPa: 15cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4: 3 cm - kostka betonowa: 8 cm Konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej dla gruntu G3 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże – kruszywo naturalne stab. cementem Rm=1,5MPa: 15cm - podbudowa pomocnicza – KŁSM 0/31,5: 15 cm - warstwa ścieralna – AC11S: 5 cm Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej dla gruntu G3 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm = 2,5 MPa: 15cm - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego B20: 22 cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4: 3 cm - kostka betonowa: 8 cm Konstrukcja nawierzchni wybrukowania dla gruntu G3 - podłoże gruntowe - ulepszone podłoże: kruszywo naturalne stabilizowane cementem Rm = 2,5 MPa: 15cm - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego B20: 22 cm - podsypka piaskowo-cementowa 1:4: 3 cm - kostka kamienna: 8 cm Zakres występowania podłoża: - G1 od km 0+000 do km 1+490 - G3 od km 1+490 do km 1+859 Ze względu na zastosowanie ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem pominięto sprawdzanie warunku mrozoodporności dla wszystkich rodzajów konstrukcji nawierzchni dla których było to wymagane. Przekrój podłużny Niweletę drogi objętej opracowaniem projektuje się po istniejącym terenie. Przekrój normalny 1. Jezdnia ograniczona krawężnikiem betonowym wystającym 15x30 (na ławie betonowej z oporem) wystającym 12 cm zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji. 2. W obrębie rond jezdnia ograniczona krawężnikiem/opornikiem granitowym 15x30 (na ławie betonowej z oporem) zgodnie z częścią graficzną dokumentacji (wystający 12cm) 3. Chodnik ograniczony obrzeżem betonowym 8x30 cm (zgodnie z częścią graficzną dokumentacji). 4. Ścieżka rowerowa ograniczona obrzeżem betonowym 8x30 cm (zgodnie z częścią graficzną dokumentacji). 5. Zastosowano pochylenie dwustronne jezdni o wartości 2% . 6. Zaprojektowano humusowanie o szerokości 0,75 metra po zewnętrznej stronie jezdni i chodnika. Zjazdy Zjazdy zostaną wykonane zgodnie z częścią rysunkową dokumentacji. Projektuje się spadki zjazdów max 5% na długości 5m (zjazd indywidualny), 7m (zjazd publiczny) oraz max 15% (zjazd indywidualny) i 12% (zjazd publiczny) na pozostałym odcinku. Dodatkowo na chodniku w obrębie zjazdu należy zachować max pochylenie 6%. Branża sanitarna. Przedmiotem opracowania jest projekt: - budowy zamkniętego systemu kanalizacji deszczowej - przebudowy kolidujących z układem drogowym sieci wodociągowych - przebudowy kolidujących z układem drogowym sieci kanalizacji sanitarnych - przebudowy kolidujących z układem drogowym sieci gazowych Branża teletechniczna. Przedmiotem inwestycji, w części dotyczącej niniejszego opracowania, jest przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych ziemnych, kanałowych i napowietrznych, które będą kolidowały z przedmiotową inwestycją. Przebudowa linii będących częścią sieci telekomunikacyjnej, polega na budowie nowych obiektów poza obszarem stwarzającym kolizję z projektowanym układem drogowym i rozbiórce obiektów kolizyjnych. Oddzielna grupa obiektów to przepusty kablowe wykonywane z osłon dwudzielnych, których przeznaczeniem jest ochrona kabli i rurociągów przed uszkodzeniem w czasie budowy elementów drogi. Branża elektryczna. Przedmiotem inwestycji liniowej jest przebudowa, budowa infrastruktury elektroenergetycznej SN-15kV, nN-0,4kV należąca do PGE Dystrybucja S.A. oraz do Miasta Ostrów Mazowiecka realizowana w trakcie przebudowy i rozbudowy ul. Lubiejewskiej i Prusa. Przebudowa i budowa sieci elektroenergetycznej SN-15kV obejmować będzie linie kablowe, doziemne. Istniejące odcinki linii kablowej 15kV kolidujące z projektowanym zagospodarowaniem terenu, tj. budowa zatok, rond należy poddać rozbiórce na nowe odcinki ułożyć w miejscach nie kolidujących. Istniejącą linię napowietrzną 0,4kV kolidującą z budową drogi należy poddać rozbiórce a nowe stanowiska słupowe lokalizować w miejscach nie kolidujących. Do budowy linii napowietrznej zastosować żerdzie wirowane oraz przewód pełnoizolowany typu AsXsn 4x70mm2. W części inwestycji do powiązania odcinków linii napowietrznej należy zastosować kabel typu YAKXS 4x120mm2. Powyższe działania umożliwią wybudowanie ciągów pieszych oraz ścieżek rowerowych. W miejscach skrzyżowania kabli nN i SN z drogami komunikacyjnymi, wjazdach na poszczególne działki, w miejscu skrzyżowania z podziemnym uzbrojeniem terenu w/w kable energetyczne układać w rurach. Przebudowa ulicy, budowa rond, ciągów pieszych, chodników i ścieżek rowerowych, determinuje przebudowę i budowę oświetlenia ulic. Linie oświetlenia ulic wykonać jako napowietrzną na odcinku ul. Lubiejewskiej do ronda „Sikorskiego” oraz od ronda „Sikorskiego” do ronda przy ul. Zwycięstwa. Zastosować przewód pełnoizolowany podwieszając go na słupach energetyki zawodowej. Oświetlenie rond, ścieżki rowerowej, przejść dla pieszych wybudować jako kablowe. Na słupach zainstalować oprawy oświetleniowe w technologii LED. Branża architektura krajobrazu. Zakres opracowania Opracowanie swoim zakresem merytorycznym obejmuje inwentaryzację drzew i krzewów, tj. skład gatunkowy, obwody pni, liczbę m² zakrzewień, rozpiętość koron, wysokość obiektów, opis uzupełniający roślin i kategorię stanu zdrowotnego zieleni. Zakres czasowy opracowania objął okres od września do października 2016 r. Inwentaryzacja wykonywana była w stanie pełnego ulistnienia. Drzewa zagrożone i przeznaczone do wycinki Do usunięcia przeznaczono drzewa i krzewy kolidujące z realizowaną inwestycją. Ogółem do wycinki wskazuje się 52 szt. drzew (oznaczenie X) i 242 m2 krzewów Wykaz istniejących budowli i uzbrojenia: W obszarze objętym opracowaniem znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: a) napowietrzne i kablowe linie elektroenergetyczne, b) sieć kanalizacyjna, c) sieć wodociągowa, d) sieć telekomunikacyjna, e) sieć gazowa f) sieć ciepłownicza, g) kanalizacja deszczowa 4. UWAGA!!! Ze względu na intensywny ruch na budowanych oraz przebudowywanych ulicach Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia kolejności prowadzenia robót budowlanych. 5. Gruz i kamień pozyskany w trakcie wykonywania prac oraz destrukt asfaltowy uzyskany z frezowania nawierzchni Wykonawca przetransportuje, w ramach wynagrodzenia umownego, na miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta Ostrów Mazowiecka). 6. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. 7. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SIWZ oraz w umowie i zawierać w szczególności: opis elementów poszczególnych robót oraz usług, wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy. 8. Harmonogram ma uwzględniać, iż Wykonawca powinien rozpocząć roboty budowlane w 2020r., a wartość wynagrodzenia umownego wypłaconego w 2020r. może wynieść nie więcej niż 4 000 000,00 zł brutto. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2021r. (środki kwalifikowane i niekwalifikowane) oraz na początku 2022r (środki niekwalifikowane). 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia. 10. Ze względu na zamiar sfinansowania części zamówienia w ramach „Funduszu Dróg Samorządowych” wybrany Wykonawca: 1) przygotuje odrębne kosztorysy ofertowe z podziałem na wydatki kwalifikowane i wskazane przez Zamawiającego wydatki niekwalifikowane. 2) opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane, 3) będzie wystawiał odrębne faktury za roboty objęte wydatkami niekwalifikowanymi. 11. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być objęte współfinansowaniem w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Nieterminowe lub nienależyte wykonanie zamówienia, bądź też jego niewykonanie może narazić Zamawiającego na utratę powyższego dofinansowania. Jeżeli na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy, a w szczególności opóźnień w realizacji zamówienia, zaniechania realizacji lub nienależytego wykonywania zamówienia, dofinansowanie nie zostanie przyznane, zostanie cofnięte lub utracone, Wykonawca niezależnie od kar umownych określonych w umowie zapłaci Zamawiającemu odszkodowanie w wysokości równej wartości dofinansowania powiększone o ewentualne odsetki wynikające z umowy o dofinasowaniu. 12. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno – wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. 13. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. W przypadku konieczności wykonywania robót etapami, organizacja ruchu powinna być zaopiniowana przez Zamawiającego. Oznakowanie tymczasowe i towarzyszące mu stałe oznakowanie pionowe, należy utrzymywać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 14. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem kierownika budowy, kierowników poszczególnych branż robót oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 15. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane. 16. Wykonawcza zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kable energetyczne i elementy sieci wodociągowej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktu Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do składania comiesięcznego raportu wykonanych prac (z ilościami narastającymi) ilościowo-wartościowymi i procentowymi, sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Raport należy dostarczyć Zamawiającemu do dnia 5 miesiąca następnego, za który jest sporządzony. Do raportu należy dołączyć dokumentację fotograficzną postępu robót ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających. 18. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni (a także wyników badania zagęszczenia warstwy wiążącej i podbudowy zasadniczej z czterech punktów), certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 19. Wykonawca, po zakończeniu robót, uzyska w imieniu Zmawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie oraz zgromadzi i dostarczy w tym celu wszelką niezbędną dokumentację. 20. Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 90% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz protokołu podpisanego przez nadzór obu stron. Ostatnia część wynagrodzenia umownego (min. 10%) zostanie wypłacona po uzyskaniu w imieniu Zmawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i dostarczeniu jej Zamawiającemu. 21. Poszczególne części wynagrodzenia Wykonawcy płatne będą na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na kwotę ustaloną w sprawdzonym przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego, zestawieniu wartości wykonanych robót. 22. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie na budowę i rozbudowę ciągu ulic Lubiejewska – Bolesława Prusa oraz budowę ronda w rejonie skrzyżowania ulic Pocztowa – Lubiejewska – Sikorskiego Prusa i budowę ronda w rejonie ulic Jagiellońska – Zwycięstwa wraz z przebudową i budową infrastruktury technicznej, wykonanym przez BPT Sp. z o.o. Bartąg, ul. Tęczowy Las 2B/77, 10-687 Olsztyn - Projektant: branża drogowa mgr inż. Mariusz Raszkiewicz, branża sanitarna mgr inż. Bartosz Szewczyk, branża elektryczna tech. Tadeusz Kukawski, branża teletechniczna mgr inż. Stanisław Olszewski. 23. Zaleca się, aby Wykonawca sprawdził załączoną dokumentację oraz dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 24. W przypadku gdy w realizowanym ciągu pieszym, rowerowym lub jezdni wystąpi kolizja ze słupem telekomunikacyjnym, słupem energetycznym lub hydrantem, Wykonawca ma obowiązek usunięcia tej kolizji (poprzez przesunięcie słupa lub hydrantu) w ramach wynagrodzenia umownego. 25. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. 26. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków zewnętrznych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia. 27. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków zewnętrznych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, które maja być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-09-24 do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach