Przetargi.pl
Budowa i przebudowa ulic Kolejowej i Zielonej w Prostkach

Urząd Gminy w Prostkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, ul. 1 Maja 44B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. ()87) 611 20 12 , fax. (087) 611 20 79
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Prostkach
    ul. 1 Maja 44B 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. ()87) 611 20 12, fax. (087) 611 20 79
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prostki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa ulic Kolejowej i Zielonej w Prostkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa ulic Kolejowej i Zielonej w Prostkach Na przedmiot zamówienia składa się przebudowa ulic: A.Ulica Kolejowa Zakres prac związanych z przebudową ulicy Kolejowej przewiduje: - przebudowę nawierzchni jezdni - podniesienie nośności, poszerzenie jezdni, ograniczenie jezdni krawężnikami, obniżenie krawężników na przejściach dla pieszych - przebudowę i budowę nawierzchni chodników, - przebudowę skrzyżowania ulicy Kolejowej z ulicą Ełcką /droga krajowa nr 65/ - korekta geometrii skrzyżowania, - przebudowę zjazdów, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - budowę przejścia z azylem dla pieszych przy skrzyżowaniu z ul. Ełcką /dr. krajowa nr 65/. - budowę barier /poręczy ochronnych/ i barier sprężystych, - budowę zatoki autobusowej, - przebudowę przepustu drogowego, - budowę kanalizacji deszczowej, - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne 1.Ulica Ulica klasy L. Początek projektowanego odcinka ulicy przyjęto w km 0+000,00 (na krawędzi drogi krajowej nr 65) , natomiast koniec opracowania przyjęto w km1+608,40. Przekrój normalny: - podstawowa szerokość jezdni - 7,0 m - nawierzchnia bitumiczna, - szerokość pasa ruchu - 3,5 m, - szerokość chodników - 2,0 m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, - szerokość zjazdów indywidualnych - 4,0 m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, - podstawowy spadek poprzeczny jezdni i chodnika - 2%, - obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym o wym. 20x30 cm, - chodnik obramowany obrzeżem betonowym o wym. 6x20 cm, - azyl dla pieszych i zjazdy z kostki brukowej betonowej obramowane krawężnikiem o wym. 15x22 cm. Odwodnienie powierzchniowe poprzez projektowane wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej. 2.Konstrukcja nawierzchni jezdnia ulicy Kolejowej (na odc. od km 0+000,00 do 1+050,00 oraz od km 1+400,00 do 1+608,40 ), przyjęto konstrukcje dla KR3: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. jezdnia ulicy Kolejowej (na odc. od km 1+050,00 do 1+400,00), przyjęto konstrukcje dla KR3: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 35/50 gr. 7 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm. obramowanie jezdni: krawężnik betonowy o wym. 20 x 30 i 20 x 22 cm na ławie betonowej z oporem. konstrukcja nawierzchni chodników: - kostka brukowa betonowa gr. 6 cm - szara, - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - obramowanie: obrzeże betonowe o wym. 6x20 cm zjazdy i azyl dla pieszych - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm - grafitowa, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - obramowanie: krawężnik betonowy o wym. 15 x 22 cm. jezdnia dróg bocznych km 0+000 - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm - grafitowa, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm,- - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - obramowanie: krawężnik betonowy o wym. 15 x 22 cm. km 0+587,35, km 1+093,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, zatoka autobusowa: - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa betonowa z betonu B-7,5, grub. 25 cm, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubości 15 cm, - obramowanie ; krawężnik betonowy o wym. 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem. 3.Roboty przygotowawcze i roboty ziemne Rozebranie istniejących nawierzchni z betonowej kostki brukowej, płyt betonowych, brukowcowej i bitumicznej wraz z elementami dróg /krawężniki betonowe i kamienne wraz z ławami, obrzeża betonowe, słupki do znaków ze zdjęciem tablic znaków. Roboty ziemne obejmują: - wykonanie koryta pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni, - wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni chodników i zjazdów, - wykonanie nasypów /formowanie i zagęszczenie/. 4.Odwodnienie Przewiduje się przebudowę istniejącego przepustu pod korona drogi w km 1+553,10. Zaprojektowano przepust z rury spiralnie karbowanej z ochronną powłoka polimerowa o średnicy 100 cm i długości 18,60 m. Ściany wlotu i wylotu przepustu oraz skarpy i dno rowu będą obrukowane kamieniem polnym. Odwodnienie nawierzchni odbywa sie poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do projektowanej kanalizacji deszczowej. Kanalizacja deszczowa Sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PCV o średnicy 315 i 400 mm z przykanalikami z rur PCV o średnicy 160 mm. Do zbierania wód deszczowych zostały zaprojektowane wpusty uliczne żeliwne krawężnikowo-jezdniowe z osadnikami o średnicy 500 mm połączone z projektowanymi studniami rewizyjnymi za pomocą przykanalików. Zrzut wód opadowych z powierzchni pasa drogowego ulicy do istniejącego rowu melioracyjnego poprzez typowy wylot betonowy o średnicy 400 mm, po podczyszczeniu w osadniku i separatorze substancji ropopochodnych z wkładem lamelowym. Wpusty deszczowe Zaprojektowano wpusty uliczne w technologii tradycyjnej z kręgów betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem. Płyta żelbetowa oparta na betonowym pierścieniu odciążającym, zakończona wpustem ściekowym krawężnikowo - jezdniowym. Studzienki rewizyjne Na załamaniach i w miejscach połączeń rurociągów kanalizacji deszczowej zaprojektowano studzienki rewizyjne betonowe z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm. Studnie betonowe lokalizowane w ciągach komunikacyjnych należy wyposażyć w pierścienie odciążające. 5.Organizacja ruchu i elementy poprawiające bezpieczeństwo ruchu drogowego Projekt stałej organizacji ruchu przewiduje oznakowanie pionowe i poziome. W celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego skorygowano geometrię skrzyżowania projektowanej ulicy z ulicą Ełcką /droga krajowa nr 65/ poprzez zmniejszenie jego powierzchni. W rejonie omawianego skrzyżowania zaprojektowano azyl dla pieszych i wykonanie przejścia aktywnego. W rejonie placu zabaw przewiduje się montaż barier /poręczy ochronnych/. Ze względu na lokalizację przepustu drogowego zastosowano bariery sprężyste. Przewiduje się wymianę opraw oświetleniowych na źródła światła bardziej wydajne i energooszczędne. 6.Urządzenia obce Nałożenie rur osłonowych w przypadku kolizji z projektowaną jezdnią. B.Ulica Zielona Zakres prac związanych z przebudową ulicy Zielonej przewiduje: - budowę nawierzchni jezdni, - budowę nawierzchni chodników, - budowę zjazdów, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie progu zwalniającego - budowę kanalizacji deszczowej, - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne. 1.Ulica Ulica klasy L. Początek projektowanego odcinka ulicy przyjęto w km rob. 0+000,00 (na krawędzi drogi krajowej nr 65 - ul. 1 Maja) , natomiast koniec opracowania przyjęto w km 0+642. Przekrój normalny: - podstawowa szerokość jezdni - 6,0 m; nawierzchnia bitumiczna, - szerokość pasa ruchu - 3,0 m, - szerokość chodników - 2,0 m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, - szerokość zjazdów indywidualnych - 4,0 m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, - podstawowy spadek poprzeczny jezdni i chodnika - 2%, - obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym o wym. 15x22 cm, - chodnik obramowany obrzeżem betonowym o wym. 6x20 cm, - zjazdy z kostki brukowej betonowej obramowane obrzeżem o wym. 30x8 cm. Odwodnienie powierzchniowe poprzez projektowane wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej. 2.Konstrukcja nawierzchni jezdnia ulicy Zielonej, przyjęto konstrukcje dla KR 1 : - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem gr. 10 cm. obramowanie jezdni: krawężnik betonowy o wym. 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem. konstrukcja nawierzchni chodników: - kostka brukowa betonowa gr. 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm - obramowanie: obrzeże betonowe o wym. 6x20 cm zjazdy i skrzyżowania - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, - podsypka piaskowa gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowana cementem gr. 10 cm, - obramowanie: obrzeże betonowe o wym. 8 x 30 cm. 3.Roboty przygotowawcze i roboty ziemne Rozebranie nawierzchni z brukowca, demontaż istniejących słupków do znaków z tablicami znaków. Roboty ziemne obejmują: - wykonanie koryta pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni, - wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni chodników i zjazdów, - wykonanie nasypów /formowanie i zagęszczenie/. 4.Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni odbywa sie poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do projektowanej kanalizacji deszczowej. Kanalizacja deszczowa Sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PCV o średnicy 160, 250 i 315 mm z przykanalikami z rur PCV o średnicy 160 mm. Do zbierania wód deszczowych zostały zaprojektowane wpusty uliczne żeliwne z osadnikami o średnicy 500 mm połączone z projektowanymi studniami rewizyjnymi za pomocą przykanalików. Zrzut wód opadowych z powierzchni pasa drogowego ulicy do istniejącego rowu melioracyjnego poprzez typowy wylot betonowy o średnicy 400 mm, po podczyszczeniu w osadniku i separatorze substancji ropopochodnych z wkładem lamelowym. Wpusty deszczowe Zaprojektowano wpusty uliczne w technologii tradycyjnej z kręgów betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem. Płyta żelbetowa oparta na betonowym pierścieniu odciążającym, zakończona wpustem ściekowym krawężnikowo - jezdniowym. Studzienki rewizyjne Na załamaniach i w miejscach połączeń rurociągów kanalizacji deszczowej zaprojektowano studzienki rewizyjne betonowe z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm. Studnie betonowe lokalizowane w ciągach komunikacyjnych należy wyposażyć w pierścienie odciążające. 5.Organizacja ruchu i elementy poprawiające bezpieczeństwo ruchu drogowego Projekt stałej organizacji ruchu przewiduje oznakowanie pionowe i poziome. Ze względu na lokalizację przepustu w km ok. 0+615 przewiduje się bariery ochronne. W celu spowolnienia ruchu przewiduje się wykonanie progu zwalniającego. Przewiduje się wymianę opraw oświetleniowych na źródła światła bardziej wydajnego i energooszczędnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących Załączniki Nr 11 i Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własna odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 120.000,00zł, słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)Pieniądzu; 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw. 6)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.Postanowienie w Rozdziale X ust.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w Rozdziale X ust.3 pkt.2) i 5) 6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Gminy Prostki, ul. 1 Maja 44b, 19-335 Prostki, Bank Spółdzielczy Ełk O/Prostki konto nr: 89 9331 0004 0030 0300 0101 0002 z dopiskiem: Wadium - nr sprawy RI.7013.1.2014 7.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Gminy Prostki (dziennik podawczy) 8.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących okolicznościach: 1)Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2)Jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prostki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach