Przetargi.pl
Budowa i przebudowa targowiska przy ulicy Zwierzyńskiego w Tuszynie w ramach projektu "Mój Rynek"

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa targowiska przy ulicy Zwierzyńskiego w Tuszynie w ramach projektu "Mój Rynek"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy targowiska miejskiego wraz z budową czterech wiat targowych z konstrukcją wsporczą pod reklamy, instalacji elektrycznej, kanalizacji deszczowej wraz z przebudową terenu targowiska miejskiego na terenie działki nr ew. 342 i 344 przy ulicy Zwierzyńskiego w Tuszynie. Zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa i przebudowa targowiska przy ulicy Zwierzyńskiego w Tuszynie w ramach projektu „Mój Rynek” współfinansowanego w ramach umowy nr 00001-65171-UM0500006/17 o przyznanie pomocy z dn. 16.02.2018r. na realizację operacji typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach podziałania ”Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętych programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i przebudowa targowiska przy ulicy Zwierzyńskiego w Tuszynie w ramach projektu „Mój Rynek”, na podstawie: decyzji Nr 407/2017 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę - Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 05.10.2017 r, znak: BiGN.6740.306.2017. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót z zakresu prac budowlanych, konstrukcyjnych i wykończeniowych oraz roboty związane z instalacją elektryczną i wod-kan realizowanych w dwóch etapach: 1) Zakres robót etapu I obejmuje m. in.: a) roboty budowlane w tym m. in.: remont budynku toalet (demontaż starych i montaż nowych urządzeń wraz z uchwytami dla osób niepełnosprawnych, uzupełnienie tynków, usunięcie starej farby, malowanie) – pkt. 6, poz. 76 – 100 przedmiaru robót; b) roboty elektryczne w tym m. in.: montaż ośmiu jednoramiennych lamp solarnych – pkt. 4 poz. 15 przedmiaru robót; wykonanie zasilania i rozdzielni – pkt. 1 poz. 1 – 9 przedmiaru robót; c) roboty sanitarne w tym m. in.: budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z trzema odcinkami odwodnień liniowych i włączenie do istniejącej studni chłonnej, montaż hydrantu i zdroju ulicznego – pkt. 1 – 5, poz. 1 – 50 przedmiaru robót. 2) Zakres robót etapu II obejmuje m.in. (pozycje przedmiaru robót niewskazane w etapie I): a) roboty budowlane w tym m. in.: rozebranie istniejących nawierzchni; rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach stalowych; wykonanie robót ziemnych i fundamentowych (profilowanie, zagęszczanie, zbrojenie, izolacje przeciwwilgociowe, plantowanie); wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej, płyt drogowych betonowych, chodnik z kostki kamiennej; wykonanie odwodnienia liniowego, studzienek odpływowych odwodnienia liniowego; wykonanie małej architektury (kosze, ławki, poręcze łańcuchowe, pompa ozdobna); plantowanie ręczne powierzchni, ręczne rozścielenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników; budowa 4 wiat targowych typu otwartego o konstrukcji stalowej skręcanej z dachem dwuspadowym; budowa 4 miejsc parkingowych w tym 1 dla osób niepełnosprawnych. b) roboty elektryczne w tym m. in.: zasilanie wiat targowych; instalacja gniazd wtykowych; Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zadania, oraz na żądanie Zamawiającego przedłoży niezbędne dokumenty dla potrzeb związanych z prowadzeniem i rozliczeniem wniosku o dofinansowanie. Harmonogram rzeczowo - finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz. 3) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej. 4) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Wszelkie opłaty za zużyte media obciążają Wykonawcę. 5) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. 6) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia. 7) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 8) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 9) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 10) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu w tym opłatami za zajęcie pasa drogowego. Przedmiotowa dokumentacja musi być także uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie, w celu zminimalizowania utrudnień w funkcjonowaniu miejscowości. 11) Zawiadomienie, w imieniu inwestora, właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Pisemne powiadomienie o przystąpieniu do robót gestorów sieci i uzbrojenia technicznego oraz uzgodnienie sposobu zabezpieczenia uzbrojenia kolidującego z realizowaną inwestycją. 14) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową, decyzji o pozwoleniu na budowę i innych wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 15) Sporządzenie planu BIOZ. 16) Protokolarne przekazanie do Referatu Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie materiałów pochodzących z rozbiórki. 17) Zgłoszenie zakończenia robót z upoważnienia Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i uzyskanie w imieniu inwestora – Gminy Tuszyn, pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego realizowanego w ramach zamówienia. 18) Zgłoszenie do Powiatowej Inspekcji Sanitarnej, oraz Powiatowej Straży Pożarnej zakończenia budowy obiektu budowlanego i zamiaru przystąpienia do jego użytkowania zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 19) Zlecenie i poniesienie kosztów nadzoru archeologicznego. 5. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213141-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310 z późn. zm.). UWAGA ! Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez : Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261 Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - „Budowa i przebudowa targowiska przy ulicy Zwierzyńskiego w Tuszynie w ramach projektu „Mój Rynek”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4, I piętro przed upływem terminu składania ofert, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu powinno obejmować cały okres związania z ofertą. Treść dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać, iż gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej, w okresie obowiązywania gwarancji/poręczenia. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Muszą być płatne w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Poręczenia/gwarancje winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), kwotę gwarancji (poręczenia), termin ważności gwarancji (poręczenia), zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca (bez wcześniejszego wezwania) składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp., sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Zobowiązanie to należy złożyć wraz z ofertą (jeżyli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach