Przetargi.pl
Budowa i przebudowa systemu zaopatrywania w wodę w miejscowości Ropienka

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Brzegi Dolne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 461-10-86 , fax. 13 461-10-86
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
    Brzegi Dolne 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 461-10-86, fax. 13 461-10-86
    REGON: 37034696700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk-ustrzyki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna 100%

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa systemu zaopatrywania w wodę w miejscowości Ropienka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zrealizowanie robót budowlanych w zakresie przedstawionym w dokumentacji projektowej i Załącznika nr 9 do SIWZ - przedmiar robót (załączony jako materiał pomocniczy), obejmującym m. in. następujący zakres robót: - Wykonanie odcinaka tłocznego wodociągu miejscowości Ropienka, - Uzbrojenie projektowanego wodociągu tłocznego, - Rozbiórkę obiektów kolidujących z projektowanym wodociągiem, - Budowę kontenerowej stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą, - Budowę ujęcia wody – (studnia głębinowa), - Modernizacji istniejącego zbiornika wody, - Przebudowę drogi wewnętrznej, - Budowa przyłącza energetycznego, - Roboty towarzyszące: sprawdzenie szczelności i dezynfekcja wodociągu, zabezpieczenie kabli energetycznych i telefonicznych, odtworzenie nawierzchni dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232158-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 11.B Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 11.C Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 50 1240 2366 1111 0000 3325 6964 Oddział Pekao w Ustrzykach Dolnych tytułem: Wadium: „Budowa i przebudowa systemu zaopatrywania w wodę w miejscowości Ropienka” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. 11.D Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty. 11.E W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia specjalnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 1. przedłożyć w dniu podpisania umowy dowód osobisty – w przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna; 2. przedłożyć w dniu podpisania umowy oświadczenie, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.3.B są zatrudnione przez wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z podaniem imion i nazwisk tych osób oraz wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia – wg załącznika nr 10 do SWIZ 1. w dniu podpisania umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu dokument potwierdzający, ze wykonawca ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 5A.3 - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego zamówienia 2. w dniu podpisania umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem: • uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-sanitarnej i drogowej. • zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby skierowanej do realizacji zamówienia o której mowa w pkt 5A.2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach