Przetargi.pl
Budowa i przebudowa systemu gospodarki wodociągowo - kanalizacyjnej w miejscowości Bielsk

Gmina Bielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 09-230 Bielsk, Plac Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 265 01 01 , fax. 24 265 01 05
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk
    Plac Wolności
    09-230 Bielsk, woj. mazowieckie
    tel. 24 265 01 01, fax. 24 265 01 05
    REGON: 61101556600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugbielsk.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa systemu gospodarki wodociągowo - kanalizacyjnej w miejscowości Bielsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa i przebudowa systemu gospodarki wodociągowo - kanalizacyjnej w miejscowości Bielsk” 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu pn. „Budowa i przebudowa systemu gospodarki wodociągowo - kanalizacyjnej w miejscowości Bielsk”. Realizacja z podziałem na części: Część I - przebudowa przepompowni ścieków na ul. Glinki w miejscowości Bielsk zlokalizowanej na działce ewidencyjnej gruntu nr 252/3 (obręb 0001 Bielsk), Zakres prac do wykonania:  zamknięcie dopływu ścieków na czas prac demontażowo/montażowych,  wykonanie tymczasowego rurociągu wraz z montażem pompy wraz z zasilaniem elektrycznym w studzience przed przepompownią (o wydajności istn. pomp). Pompowanie ścieków na oczyszczalnię - na czas budowy;  wymiana odcinka kanalizacji DN 400 (kamionka) na rurociąg PCV DN400 wraz z montażem zasuwy odcinającej;  oczyszczenie i osuszenie istniejącego zbiornika przepompowni ścieków,  demontaż istniejącego wyposażenia przepompowni ścieków wraz z szafką elektryczną;  demontaż pokrywy przepompowni ścieków;  wykonanie i dostawa nowej pokrywy pompowni;  wykonanie i dostawa wyposażenia wewnętrznego pompowni wraz z instalacją elektryczną oraz szafą zasilająco - sterowniczą przepompowni i szafą zasilająco – rozdzielczą;  montaż wyposażenia wewnętrznego pompowni w istniejącym zbiorniku;  rozruch pompowni i dostarczenie wymaganej przepisami dokumentacji (w tym DTR);  wykonanie wiaty stalowej (zadaszenie kraty koszowej) oraz kraty koszowej;  utwardzenie terenu przy pompowni (kostka betonowa) Część II - budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Bielsk, dz. nr ewid. 75, 69/32, 69/41 Zakres prac do wykonania:  sieć kanalizacji sanitarnej PCV DN200, długość 397mb;  studnie kanalizacyjne betonowe DN 1200 – 13 szt. Sieć kanalizacyjna rur PCV-U DN 200, klasy S układana będzie w wykopie wąskoprzestrzennym z pełnym szalowaniem. Wykopy należy wykonać mechanicznie, natomiast w miejscach kolizji ręcznie. Należy wykonać podsypkę gr. 10cm z piasku. Zasyp przewodu w wykopie należy wykonać z dwóch warstw: warstwy ochronnej o wysokości 30cm ponad wierzch rury oraz warstwy do powierzchni terenu lub wymaganej rzędnej. Przewiduje się całkowitą wymianę gruntu. Wszystkie napotkane przewody podziemne na trasie wykopu, krzyżujące się lub biegnące równolegle z wykopem powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem, a w razie potrzeby podwieszone w sposób zapewniający ich eksploatację Część III - budowa sieci wodociągowej w Bielsku dz. nr ewid. 100/4, 100/10 Zakres prac do wykonania:  sieć wodociągowa PCV DN 110, długość 125mb;  hydrant przeciwpożarowy nadziemny DN 80 – 1 szt. Sieć wodociągowa rur PCV układana będzie w wykopie wąskoprzestrzennym, minimalna głębokość przykrycia - 1,60 m. Wykopy należy wykonać mechanicznie, natomiast w miejscach kolizji ręcznie. Zasyp przewodu w wykopie należy wykonać z dwóch warstw: warstwy ochronnej o wysokości 30cm ponad wierzch rury oraz warstwy do powierzchni terenu lub wymaganej rzędnej. Warstwy ochronnej zasypki wykonywać z gruntu mineralnego, piasku sypkiego drobno lub średnioziarnisty bez grud i kamieni. Zagęszczać ręcznie lub lekkim sprzętem mechanicznym do uzyskania po zagęszczeniu wskaźnika min. 0,97 w skali Proctora. Zasypkę wykopu ponad warstwę ochronną należy wykonać z takiego materiału i w taki sposób, aby spełnić wymagania stawiane przy rekonstrukcji danego terenu (drogi, chodniki, tereny nieutwardzone). Do zasypywania można używać gruntu rodzimego, jeżeli nie zawiera on kamieni i głazów oraz jeżeli możliwe jest jego zagęszczenie do uzyskania wskaźnika min. 0,97 w skali Proctora. W innym przypadku należy przewidzieć wymiany gruntu. Wszystkie napotkane przewody podziemne na trasie wykopu, krzyżujące się lub biegnące równolegle z wykopem powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem, a w razie potrzeby podwieszone w sposób zapewniający ich eksploatację Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji. 1.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232423-3 Przepompownie ścieków 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 3. Przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcę. Jeśli w przekazanym przez Zamawiającego przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie zakresy robót lub zostały ujęte w innym rozmiarze ilościowym, Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ i umowie załącznik nr 8. 4. Zakres prac i czynności, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w zakresie oferowanej ceny przy realizacji przedmiotu umowy, obejmuje m.in:  organizacje i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy;  opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);  zapewnienie wytyczenia geodezyjnego projektowanych obiektów;  wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej poświadczonej przez właściwy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,  zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób ciśnieniowych, badań i odbiorów oraz dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,  wykonanie badań wydajności hydrantów;  wykonanie badań wody przez akredytowane laboratorium;  wykonanie kamerowania sieci kanalizacji sanitarnej. Uwaga: Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. 5. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy (wizja w terenie). 7. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych: Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. dokumentacji projektowej, opisach technicznych, przedmiarach robót, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze) tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, o tym samym poziomie estetyki urządzenia, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej, muszą być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 8. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowane ze środków UE z działania Gospodarka wodno-ściekowa w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. WADIUM: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:  dla Części I – 3.600,00 zł słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100,  dla Części II – 5.600,00 zł słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100  dla Części III - 800,00 zł słownie: osiemset złotych 00/100 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert. 4. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: VISTULA Bank Spółdzielczy o. Bielsk Nr konta: 53 9011 0005 2310 0107 2000 0058 z dopisaniem jakie części dotyczy (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał wykonawca składa wraz z ofertą w tej samej kopercie ale (jako oddzielny nie spięty z ofertą) pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 9. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: a) nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/ gwarancji (Zamawiającego: Gmina Bielsk), poręczyciela/gwaranta oraz adresy ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, c) kwotę wadium, d) terminem ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalne, bezwarunkowe na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13 i 16. 11. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 13 zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt. 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 17. Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp., odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub zostało ono wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA WINNA ZAWIERAĆ: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1). b) odpowiednio: • w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu (o ile jest to możliwe) kserokopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub • w przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu - ksero dokumentu wadialnego spiętego wraz z ofertą. Oryginał dokumentu wykonawca składa wraz z ofertą jako oddzielny, nie spięty z ofertą. c) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy d) oświadczenia wymienione w pkt. VI. 1 SIWZ e) Zestawienie wartości ryczałtowych – wg. załącznika nr 2 dla części dla której jest składana oferta

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach