Przetargi.pl
Budowa i przebudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z systemem podziemnego magazynowania i retencjonowania wody oraz zakupem wyposażenia

GMINA BRUDZEW ogłasza przetarg

  • Adres: 62-720 Brudzew, ul. Turkowska 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 279 70 47
  • Data zamieszczenia: 2023-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BRUDZEW
    ul. Turkowska 29
    62-720 Brudzew, woj. wielkopolskie
    tel. 63 279 70 47
    REGON: 311019409
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brudzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z systemem podziemnego magazynowania i retencjonowania wody oraz zakupem wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Budowa i przebudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z systemem podziemnego magazynowania i retencjonowania wody oraz zakupem wyposażenia", w formule "zaprojektuj i wybuduj".Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w Obszary Wiejskie.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:1) Programach Funkcjonalno-Użytkowych stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ. 2) Wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. 3) Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy ciągnika rolniczego oraz wozu asenizacyjnego PN-100/2, wskazanego w programie funkcjonalno - użytkowym dla zadania pn. "Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Turkowskiej i Powstańców Wielkopolskich w Brudzewie". Wykonawcy sporządzając ofertę w postępowaniu nie są zobowiązani do ujęcia w swojej kalkulacji powyższej dostawy ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego.4) Zamawiający informuje, że zakres robót określony w zadaniu nr 3 jest częścią inwestycji realizowanej przez innych Zamawiających (m.in. Powiat Turecki) na podstawie zawartych umów o zamówienie publiczne. W związku z tym zamawiający wymaga by wykonawca w Harmonogramie rzeczowo-finansowym określił realizację prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania nr 3 przed pozostałymi zadaniami. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego poprzez określenie innych terminów wykonania poszczególnych zadań ze względu na konieczność współdziałania z równolegle prowadzonymi inwestycjami przez podmioty trzecie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 35 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaa) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowelub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2000 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem ofertyorazb) Jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 2 000 000,00 złZdolność techniczna lub zawodowaWykonawca spełni warunek, jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże wykonanie:- minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji sieci wodociągowej o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, która została wykonana w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona;i- minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji sieci kanalizacyjnej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, która została wykonana w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończonaZamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji sieci wodociągowej oraz budowy, przebudowy, modernizacji sieci kanalizacyjnej udzielonej w ramach jednego zamówienia o wartości minimum 1 500 000,00 zł.b) wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Kierownika Budowy, posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);Doświadczenie zawodowe:Kierownik Budowy musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy w tym przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej obejmującej przebudowę, rozbudowę lub modernizację sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, o długości min. 500 mb.Uwagi:- Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2020 r., poz. 220).- Staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert.- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.Ponadto zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował:- co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. pełnić funkcję Generalnego Projektanta, posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);Doświadczenie zawodowe:Generalny Projektant musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy w tym przy realizacji minimum 1 roboty budowlanej obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości min.: 500 mb.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach